Komunikaty PR

Niemal siedmiokrotny wzrost przychodów Happy Energy w pierwszym kwartale 2021 r

2021-04-27  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.21 MB )

Happy Energy S.A., wiodący dostawca kompleksowych rozwiązań instalacji fotowoltaicznych oraz instalacji grzewczych w południowo-wschodniej Polsce, w pierwszym kwartale bieżącego roku wypracował prawie 3,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, stanowi to 577% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2020 r. Głównym katalizatorem wzrostów było wzmocnienie działu sprzedaży, który efektywniej wykorzystał utrzymujący się wysoki popyt na instalacje fotowoltaiczne. Zysk Spółki w pierwszym kwartale br. wyniósł prawie 200 tys. zł. Happy Energy, który w przyszłym roku ma zadebiutować na rynku NewConnect oczekuje, że drugi kwartał będzie jeszcze lepszy, na co wskazują świetne wyniki w kwietnia br.

- Wyniki są bardzo obiecujące. Pomimo niesprzyjających warunków pogodowych znacząco zwiększyliśmy sprzedaż. Nasz dział sprzedaży został powiększony. Nowi przedstawiciele handlowi sprawili, że skala naszego biznesu wzrasta jeszcze szybciej. Na bieżąco kupujemy towar, który charakteryzuje się najwyższą jakością - mówi Albert Durda, Prezes Zarządu Happy Energy SA.

Happy Energy dywersyfikuje prowadzoną działalność poprzez sprzedaż i montaż pomp ciepła, kotłów gazowych oraz kotłów elektrycznych. Docelowym biznes Spółki ma oierać się na pięciu filarach. Oprócz wcześniej wskazanych, będzie to również platforma fotowoltaiczna b2b.

Bardzo dobra koniunktura na rynku sprawiła, że Happy Energy oczekuje dalszego dynamicznego wzrostu sprzedaży w drugim kwartale oraz całym 2021 r.

- Mimo siedmiu deszczowych dni - które uniemożliwiły pracę - oczekuję, że kwiecień będzie podobny do marca, czyli bardzo dobry. W trzecim tygodniu kwietnia odnotowaliśmy największą sprzedaż w perspektywie tygodniowej. W okresie tym sprzedaliśmy dwa razy więcej instalacji niż w całym kwietniu ubiegłego roku. Pokazuje to progres Happy Energy. Jednak nie osiadamy na laurach. Uruchomiliśmy Call center, którego pierwsze efekty będą widoczne już w maju. To co zarabiamy reinwestujemy w rozwój organiczny i towar - podsumowuje Albert Durda, Prezes Zarządu Happy Energy.

Happy Energy to polska firma zajmująca się systemami fotowoltaicznymi oraz instalacjami grzewczymi. Spółka jest wyspecjalizowana w instalacjach fotowoltaicznych o mocy do 50 kW, a także w pompach ciepła, kotłach gazowych oraz elektrycznych. Happy Energy realizuje kompleksowe rozwiązania dla osób indywidualnych, rolników, przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Klient końcowy otrzymuje kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania, finansowania i wykonywania systemów fotowoltaicznych i instalacji grzewczych "pod klucz", dzięki czemu Happy Energy cieszy się wielkim zaufaniem i zadowoleniem odbiorcy końcowego. Obecnie Spółka działa głównie na obszarze centralnej, południowo-wschodniej oraz południowo-zachodniej Polski, jednak cały czas rozwija swoją markę w pozostałych regionach.

Pod koniec marca br. Happy Energy zapowiedziało, że rozważa dalszy rozwój swojego biznesu przez giełdę. W optymistycznym wariancie Spółka będzie gotowa do debiutu na rynku NewConnect już w pierwszej połowie przyszłego roku.

Zainteresowanie instalacjami fotowoltaicznymi i ekologicznymi źródłami ogrzewania rozwija się w skokowym tempie. Pomimo trudnych warunków pogodowych (śnieżna i mroźna zima) oraz braku systemu wsparcia dla źródeł prosumenckich fotowoltaika w Polsce nadal zwiększa swój potencjał. Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE) poinformowały, że według stanu na 1 marca 2021 r. moc zainstalowana źródeł fotowoltaicznych w Krajowym Systemie Elektroenergetycznym (KSE) wyniosła 4216,3 MW.

Z uwagi na sprzyjające warunki pogodowe w kolejnych miesiącach przyrost mocy fotowoltaicznych będzie przyśpieszał. Czynnikiem sprzyjającym dalszym wzrostom będzie przede wszystkim start kolejnej edycji programu Mój prąd, w ramach którego można otrzymać dofinansowanie do domowej instalacji fotowoltaicznej. Przyjmowanie wniosków ma ruszyć z początkiem lipca br.

Według Instytutu Energetyki Odnawialnej, w 2030 roku moce fotowoltaiczne w Polsce wyniosą 12,9 GW, z czego 7,5 GW może generować fotowoltaika wielkoskalowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.