Silny duet: IBC SOLAR rozszerza współpracę z Jolywood
IBC SOLAR, wiodący dostawca kompleksowych rozwiązań w zakresie energii słonecznej, rozszerza współpracę z Jolywood - jednym z głównych producentów modułów bifacjalnych z ogniwami typu N i technologią TOPCon. Dzięki temu do portfolio niemieckiego lidera dołączyły dwa moduły bifacjalne o mocy 380 i 560 watów. W zależności od lokalizacji i warunków technicznych instalacji mogą one oferować nawet o 25% większą wydajność, niż moduły konwencjonalne na tej samej powierzchni.
Jolywood jest jednym z pionierów w zakresie produkcji ogniw słonecznych TOPCon typu N i znajduje się w gronie największych producentów folii do modułów. IBC SOLAR już od dłuższego czasu używa tych ostatnich w procesie wytwarzania paneli własnych marki. Wraz z włączeniem modułów bifacjalnych do swojej oferty, współpraca obu firm wkracza na kolejny poziom. Od teraz panele fotowoltaiczne JW-HD120N oraz JW-HD144N można zamawiać na terenie Europy także za pośrednictwem IBC SOLAR.
Wysokowydajne moduły szklano-szklane Jolywood cechuje szczególnie wysoka sprawność oraz niższy stopień degradacji, niż w przypadku konwencjonalnych ogniw słonecznych typu P, wynoszący zaledwie 0,40 procent. Oferują one również wyższy współczynnik temperaturowy oraz dwufazowy, który wynosi 80%. Oznacza to, że obie strony modułu są aktywne, a strona tylna może osiągnąć 80% wydajności strony przedniej, co przekłada się na zwiększony uzysk energetyczny. Panele te zapewniają bardzo wysoką sprawność, nawet w warunkach słabego oświetlenia w pochmurne lub mgliste dni.
- Kładziemy duży nacisk na potrzeby naszych klientów, a współpraca z Jolywood pozwala nam dalej dostarczać wysokiej jakości trwałe moduły słoneczne w sektorze mieszkaniowym - wyjaśnia Stefan Horstmann, dyrektor operacyjny IBC SOLAR AG. - Dzięki swojej przyszłościowej koncepcji ogniw Jolywood jest producentem o dużym potencjale innowacyjności. Jego wysokowydajne produkty stanowią doskonałe uzupełnienie naszego portfolio – przekonuje.
Alan Xie, zastępca dyrektora generalnego Jolywood, dodaje: - Cieszymy się, że możemy współpracować z jednym z wiodących dostawców kompleksowych rozwiązań dla fotowoltaiki i magazynowania energii w Europie. Wieloletnie doświadczenie oraz silny nacisk na jakość i zadowolenie klienta sprawiają, że IBC SOLAR jest idealnym partnerem do skutecznego pozycjonowania naszej wiodącej technologii ogniw i modułów PV typu N na europejskich rynkach.
Wysoka wydajność i estetyka paneli marki Jolywood sprawiają, że produkty te doskonale nadają się zastosowań zarówno domowych, jak i komercyjnych (w tym parków słonecznych). Moduł Niwa JW-HD120N o mocy 380 W dostępny będzie w Europie za pośrednictwem IBC SOLAR pod koniec września 2022. W przedsprzedaży produkt ten można zamawiać od 1 czerwca br.
O IBC SOLAR
IBC SOLAR jest wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań i usług energetycznych w zakresie fotowoltaiki i magazynowania energii. Firma oferuje kompletne systemy i obejmuje cały zakres produktów, od planowania po oddanie systemów fotowoltaicznych pod klucz. Oferta obejmuje rozwiązania energetyczne dla domów prywatnych, handlu i przemysłu, a także parków słonecznych. W tych dziedzinach IBC SOLAR zajmuje się opracowywaniem projektów i generalnym wykonawstwem, a także planowaniem, realizacją i sprzedażą dużych projektów solarnych na całym świecie. IBC SOLAR ściśle współpracuje z siecią partnerów Premium, którzy zapewniają kompetentną i wysokiej jakości instalację systemów na całym świecie.
Firma IBC SOLAR została założona w 1982 roku w Bad Staffelstein przez Udo Möhrstedta i obecnie jest pionierem w dziedzinie rewolucji energetycznej w ponad 30 krajach.
W Polsce firma skupia się na dystrybucji wysokiej jakości produktów własnych oraz innych producentów używanych do produkcji energii słonecznej. Asortyment obejmuje panele fotowoltaiczne, konstrukcje montażowe, inwertery oraz inne komponenty systemów PV. Z wykorzystaniem rozwiązań IBC SOLAR uruchomiono m.in. jedną z największych w Polsce dachowych instalacji fotowoltaicznych na jednym z budynków Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. https://www.ibc-solar.pl/
O Jolywood Solar
Jolywood (Taizhou) Solar Technology Co., Ltd. została założona w 2016 roku jako spółka zależna Jolywood Group, która jest jednym z największych na świecie producentów folii do modułów. Jolywood Solar wyposażony w zdolność produkcyjną 3,6 GW ogniw bifacjalnych n-TOPCon, 3 GW modułów bifacjalnych n-TOPCon i 150 MW ogniw n-IBC, posiada kompleksowe prawa własności intelektualnej w technologii typu n. Firma stała się jednym z największych na świecie specjalistycznych przedsiębiorstw zajmujących się badaniami i rozwojem, produkcją i sprzedażą wysokowydajnych ogniw i bifacjalnych modułów fotowoltaicznych typu n TOPCon.
Jako lider w technologii fotowoltaicznej typu n, Jolywood Solar dostarczył ponad 5 GW modułów i ogniw słonecznych typu n do ponad 50 krajów.
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Zielona lekcja na farmie wiatrowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.