SPIE i APA Group nawiązują strategiczną współpracę w celu zmniejszania zużycia e
SPIE i APA Group łączą siły, aby promować i wdrażać najnowsze rozwiązania z zakresu inteligentnej automatyki. Strategiczny sojusz ma na celu optymalizację zużycia energii w budynkach, osiedlach przemysłowych i środowiskach przemysłowych, aby zwiększać efektywność energetyczną i niwelować ślad CO2.
SPIE łączy swoje praktyczne doświadczenie w dziedzinie instalacji, realizacji, zarządzania i konserwacji z wysokiej jakości sprzętem i oprogramowaniem APA Group. Takie połączenie zapewnia optymalne skonfigurowanie instalacji w celu osiągnięcia możliwie najlepszych oszczędności energii i CO2.
Wspólna instalacja mierzy i wskazuje miejsca, gdzie znajduje się niepotrzebne zużycie energii w budynku. Ponieważ często nie można po prostu „wyłączyć” odbiorników, konieczne jest dostosowanie przepływu energii w instalacji. Pomagają w tym inteligentne systemy automatyzujące przepływ energii.
Jacco Saaman, dyrektor ds. rozwoju biznesu i innowacji w SPIE, jest pewny współpracy:
"Jakość pomiaru jest bardzo ważna. Dzięki produktom APA jesteśmy w stanie wykonać wysokiej jakości pomiary jakościowe. Momenty pomiarowe są tak blisko siebie, że otrzymujemy zwiększony przepływ informacji i możemy idealnie do tego dostosować instalację."
-
Artur Pollak,prezez zarządu APA Group, zdecydował o utworzeniu spółki APA Benelux w celu dalszej ekspansji w Europie. Dzięki dostawcy usług przemysłowych SPIE, APA jest w stanie zaoferować kompleksowe rozwiązania w krajach Beneluksu.
O SPIE Nederland
SPIE Nederland jest spółką zależną grupy SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i komunikacji. SPIE Nederland pomaga swoim klientom w projektowaniu, wdrażaniu, eksploatacji i utrzymaniu systemów sieciowych oraz instalacji energetycznych, infrastrukturalnych, przemysłowych i budowlanych.
Więcej: https://apagroup.prowly.com/164837-spie-i-apa-group-nawiazuja-strategiczna-wspolprace-w-celu-zmniejszania-zuzycia-energii

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.