Komunikaty PR

Wysoce energooszczędne oświetlenie Lena Lighting nad Mierzeją Wiślaną

2022-10-18  |  15:00
Biuro prasowe

132 lampy Industry IP 66 LED od Lena Lighting, ze specjalnie zaprojektowanymi uchwytami, zamontowano na mostach biegnących nad przekopem Mierzei Wiślanej. Oprawy o mocy 22 W zapewniają wysoką efektywność świetlną. Są wytrzymałe i odporne na działanie wilgoci oraz pyłów.

Na ruchomych mostach biegnących nad przekopem Mierzei Wiślanej postawiono na oświetlenie najwyższej jakości. 132 lampy hermetyczne, przygotowane specjalnie pod tę inwestycję przez wiodącego producenta inteligentnych systemów oświetleniowych Lena Lighting, mają wspierać bezpieczeństwo użytkowników konstrukcji.

Belki Industry IP 66 LED zostały zamontowane szeregowo, zapewniając ciągłość emisji światła na konstrukcji. Podświetlają barierki boczne ciągnące się przez całą długość mostów. Wyróżniają się wysoką odpornością na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych i wilgoci. Są także wytrzymałe na uderzenia.

- Nasze lampy Industry IP 66 LED zostały zaprojektowane z myślą o wymagających warunkach środowiskowych. Dlatego zadbaliśmy o to, aby były odporne nie tylko na uderzenia, wstrząsy i działanie pyłów, ale również na kontakt z wilgocią. Umożliwia to instalację produktów również na zewnątrz. – wyjaśnia Łukasz Drewka Dyrektor ds. Inwestycji – Mosty nad kanałem żeglugowym Mierzei Wiślanej, które został wyposażone w belki Industry IP 66 LED, zyskały najwyższej jakości oświetlenie oparte na technologii modułów LED-owych.- dodaje.

Diody oraz moduły LED przekładają się na wysoką energooszczędność. Gwarantuje to osiąganie wymaganego poziomu oświetlenia przy znaczącej małym poborze energii. Biała barwa światła o wartości 4000 K, która pada bezpośrednio na szczeble barierek, nie wywołuje efektu olśnienia, dzięki czemu umożliwia w pełni bezpieczną jazdę nocą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Local content w energetyce jądrowej Biuro prasowe
2024-11-05 | 01:00

Local content w energetyce jądrowej

Pojęcie local content odnosi się do poziomu zaangażowania lokalnych zasobów — takich jak siła robocza, usługi i materiały — w realizację projektów nuklearnych.
Energetyka SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
2024-10-29 | 15:00

SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań

SPIE, niezależny europejski lider usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych, informuje o podpisaniu umowy zakupu 100% udziałów
Energetyka Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
2024-10-28 | 15:55

Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?

W obliczu globalnych wyzwań, takich jak kryzys klimatyczny i rosnące ceny energii, inwestorzy coraz chętniej zwracają uwagę na odnawialne źródła energii. W szczególności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.