Wysoce energooszczędne oświetlenie Lena Lighting nad Mierzeją Wiślaną
132 lampy Industry IP 66 LED od Lena Lighting, ze specjalnie zaprojektowanymi uchwytami, zamontowano na mostach biegnących nad przekopem Mierzei Wiślanej. Oprawy o mocy 22 W zapewniają wysoką efektywność świetlną. Są wytrzymałe i odporne na działanie wilgoci oraz pyłów.
Na ruchomych mostach biegnących nad przekopem Mierzei Wiślanej postawiono na oświetlenie najwyższej jakości. 132 lampy hermetyczne, przygotowane specjalnie pod tę inwestycję przez wiodącego producenta inteligentnych systemów oświetleniowych Lena Lighting, mają wspierać bezpieczeństwo użytkowników konstrukcji.
Belki Industry IP 66 LED zostały zamontowane szeregowo, zapewniając ciągłość emisji światła na konstrukcji. Podświetlają barierki boczne ciągnące się przez całą długość mostów. Wyróżniają się wysoką odpornością na niekorzystne działanie warunków atmosferycznych i wilgoci. Są także wytrzymałe na uderzenia.
- Nasze lampy Industry IP 66 LED zostały zaprojektowane z myślą o wymagających warunkach środowiskowych. Dlatego zadbaliśmy o to, aby były odporne nie tylko na uderzenia, wstrząsy i działanie pyłów, ale również na kontakt z wilgocią. Umożliwia to instalację produktów również na zewnątrz. – wyjaśnia Łukasz Drewka Dyrektor ds. Inwestycji – Mosty nad kanałem żeglugowym Mierzei Wiślanej, które został wyposażone w belki Industry IP 66 LED, zyskały najwyższej jakości oświetlenie oparte na technologii modułów LED-owych.- dodaje.
Diody oraz moduły LED przekładają się na wysoką energooszczędność. Gwarantuje to osiąganie wymaganego poziomu oświetlenia przy znaczącej małym poborze energii. Biała barwa światła o wartości 4000 K, która pada bezpośrednio na szczeble barierek, nie wywołuje efektu olśnienia, dzięki czemu umożliwia w pełni bezpieczną jazdę nocą.
Local content w energetyce jądrowej
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.