Epson prezentuje dwie kompaktowe drukarki paragonów mPOS
Firma Epson, największy producent drukarek POS w Europie 1, rozszerzyła swoje portfolio kompaktowych urządzeń mPOS o dwa nowe produkty: TM-m30II i TM-m30II-H. Oba modele charakteryzują się zwiększoną funkcjonalnością oraz poszerzonymi opcjami łączności. Z kolei ich kompaktowa i dyskretna obudowa pozwala wpasować się w otoczenie i zaoszczędzić cenną przestrzeń.
Obie drukarki przeznaczone są dla osób pracujących w specjalistycznych sklepach, butikach, małych restauracjach, barach, kawiarniach, delikatesach i food truckach, przy czym model TM-m30II może być także używany w kioskach samoobsługowych. Co więcej, zarówno model TM-m30II jak i TM-m30II-H oferują korzyści także dla niezależnych producentów oprogramowania (ISV), dostarczając niezawodne i łatwe w konfiguracji rozwiązania mPOS typu „ship-and-forget”.
Najważniejsze cechy to: TM-m30II
- Ekonomiczny, podstawowy model (odświeżona wersja jego poprzednika, TM-m30)
- Atrakcyjne wzornictwo i niewielkie gabaryty
- Zwiększona szybkość drukowania: 250 mm/s
- Drukowanie bezpośrednio z dowolnego urządzenia przenośnego bez konieczności instalacji i aktualizacji sterowników
- Niezawodna głowica drukująca i automatyczna gilotyna
- Nowe ikony LED ułatwiające obsługę
- Funkcja oszczędzania papieru z możliwością podawania z tyłu i czujnikiem zbliżeniowym
- USB, Ethernet i opcjonalnie Bluetooth. Wszystkie modele są zgodne z niemieckimi przepisami podatkowymi (OT-UH-F30)
- Elastyczność instalacji w pionie i poziomie
- Łatwe podawanie papieru i prosty interfejs użytkownika
TM-m30II-H (wszystkie funkcje TM-m30II oraz)
- Funkcja „Sync and Charge” umożliwiająca podłączenie tabletu, zasilanie i drukowanie za pomocą jednego kabla
- Trzy porty USB A do podłączenia urządzeń peryferyjnych (w tym skanerów, klawiatur i wag) do drukarki
- Dostęp i kontrola urządzeń peryferyjnych i kontrola nad nimi za pomocą urządzenia ePOS
- Inteligentna funkcjonalność: drukowanie bezpośrednie z serwera (SDP) i chmura (OMS)
„Pojawienie się w naszej ofercie nowych drukarek mPOS pozwoli mniejszym firmom detalicznym, hotelarskim i gastronomicznym takim (od małych sklepów po food trucki), na większą elastyczność i jeszcze lepszą obsługę klientów. Co istotne, proste opcje podłączania zapewniają większą elastyczność, a dodatkowa funkcja „Sync and Charge” w przypadkuTM-m30II-H zwiększa komfort użytkowania. Oprócz tego zadbaliśmy także o atrakcyjny wygląd modelu TM-m30” – powiedział Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager w Epson.
Drukarki TM-m30II i TM-m30II-H będą dostępne w sprzedaży od czerwca 2020 roku.
1. Lider wśród producentów drukarek POS na podstawie sprzedaży w roku finansowym 2018 (IDC 2019)

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.