Komunikaty PR

Epson prezentuje dwie kompaktowe drukarki paragonów mPOS

2020-05-07  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Epson, największy producent drukarek POS w Europie 1, rozszerzyła swoje portfolio kompaktowych urządzeń mPOS o dwa nowe produkty: TM-m30II i TM-m30II-H. Oba modele charakteryzują się zwiększoną funkcjonalnością oraz poszerzonymi opcjami łączności. Z kolei ich kompaktowa i dyskretna obudowa pozwala wpasować się w otoczenie i zaoszczędzić cenną przestrzeń.

Obie drukarki przeznaczone są dla osób pracujących w specjalistycznych sklepach, butikach, małych restauracjach, barach, kawiarniach, delikatesach i food truckach, przy czym model TM-m30II może być także używany w kioskach samoobsługowych. Co więcej, zarówno model TM-m30II jak i TM-m30II-H oferują korzyści także dla niezależnych producentów oprogramowania (ISV), dostarczając niezawodne i łatwe w konfiguracji rozwiązania mPOS typu „ship-and-forget”.

Najważniejsze cechy to: TM-m30II

  • Ekonomiczny, podstawowy model (odświeżona wersja jego poprzednika, TM-m30)
  • Atrakcyjne wzornictwo i niewielkie gabaryty
  • Zwiększona szybkość drukowania: 250 mm/s
  • Drukowanie bezpośrednio z dowolnego urządzenia przenośnego bez konieczności instalacji i aktualizacji sterowników
  • Niezawodna głowica drukująca i automatyczna gilotyna
  • Nowe ikony LED ułatwiające obsługę
  • Funkcja oszczędzania papieru z możliwością podawania z tyłu i czujnikiem zbliżeniowym
  • USB, Ethernet i opcjonalnie Bluetooth. Wszystkie modele są zgodne z niemieckimi przepisami podatkowymi (OT-UH-F30)
  • Elastyczność instalacji w pionie i poziomie
  • Łatwe podawanie papieru i prosty interfejs użytkownika

TM-m30II-H (wszystkie funkcje TM-m30II oraz)

  • Funkcja „Sync and Charge” umożliwiająca podłączenie tabletu, zasilanie i drukowanie za pomocą jednego kabla
  • Trzy porty USB A do podłączenia urządzeń peryferyjnych (w tym skanerów, klawiatur i wag) do drukarki
  • Dostęp i kontrola urządzeń peryferyjnych i kontrola nad nimi za pomocą urządzenia ePOS
  • Inteligentna funkcjonalność: drukowanie bezpośrednie z serwera (SDP) i chmura (OMS)

 

„Pojawienie się w naszej ofercie nowych drukarek mPOS pozwoli mniejszym firmom detalicznym, hotelarskim i gastronomicznym takim (od małych sklepów po food trucki), na większą elastyczność i jeszcze lepszą obsługę klientów. Co istotne, proste opcje podłączania zapewniają większą elastyczność, a dodatkowa funkcja „Sync and Charge” w przypadkuTM-m30II-H zwiększa komfort użytkowania. Oprócz tego zadbaliśmy także o atrakcyjny wygląd modelu TM-m30” – powiedział Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager w Epson.

Drukarki TM-m30II i TM-m30II-H będą dostępne w sprzedaży od czerwca 2020 roku.

1. Lider wśród producentów drukarek POS na podstawie sprzedaży w roku finansowym 2018 (IDC 2019)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.