Komunikaty PR

Epson prezentuje dwie kompaktowe drukarki paragonów mPOS

2020-05-07  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Epson, największy producent drukarek POS w Europie 1, rozszerzyła swoje portfolio kompaktowych urządzeń mPOS o dwa nowe produkty: TM-m30II i TM-m30II-H. Oba modele charakteryzują się zwiększoną funkcjonalnością oraz poszerzonymi opcjami łączności. Z kolei ich kompaktowa i dyskretna obudowa pozwala wpasować się w otoczenie i zaoszczędzić cenną przestrzeń.

Obie drukarki przeznaczone są dla osób pracujących w specjalistycznych sklepach, butikach, małych restauracjach, barach, kawiarniach, delikatesach i food truckach, przy czym model TM-m30II może być także używany w kioskach samoobsługowych. Co więcej, zarówno model TM-m30II jak i TM-m30II-H oferują korzyści także dla niezależnych producentów oprogramowania (ISV), dostarczając niezawodne i łatwe w konfiguracji rozwiązania mPOS typu „ship-and-forget”.

Najważniejsze cechy to: TM-m30II

  • Ekonomiczny, podstawowy model (odświeżona wersja jego poprzednika, TM-m30)
  • Atrakcyjne wzornictwo i niewielkie gabaryty
  • Zwiększona szybkość drukowania: 250 mm/s
  • Drukowanie bezpośrednio z dowolnego urządzenia przenośnego bez konieczności instalacji i aktualizacji sterowników
  • Niezawodna głowica drukująca i automatyczna gilotyna
  • Nowe ikony LED ułatwiające obsługę
  • Funkcja oszczędzania papieru z możliwością podawania z tyłu i czujnikiem zbliżeniowym
  • USB, Ethernet i opcjonalnie Bluetooth. Wszystkie modele są zgodne z niemieckimi przepisami podatkowymi (OT-UH-F30)
  • Elastyczność instalacji w pionie i poziomie
  • Łatwe podawanie papieru i prosty interfejs użytkownika

TM-m30II-H (wszystkie funkcje TM-m30II oraz)

  • Funkcja „Sync and Charge” umożliwiająca podłączenie tabletu, zasilanie i drukowanie za pomocą jednego kabla
  • Trzy porty USB A do podłączenia urządzeń peryferyjnych (w tym skanerów, klawiatur i wag) do drukarki
  • Dostęp i kontrola urządzeń peryferyjnych i kontrola nad nimi za pomocą urządzenia ePOS
  • Inteligentna funkcjonalność: drukowanie bezpośrednie z serwera (SDP) i chmura (OMS)

 

„Pojawienie się w naszej ofercie nowych drukarek mPOS pozwoli mniejszym firmom detalicznym, hotelarskim i gastronomicznym takim (od małych sklepów po food trucki), na większą elastyczność i jeszcze lepszą obsługę klientów. Co istotne, proste opcje podłączania zapewniają większą elastyczność, a dodatkowa funkcja „Sync and Charge” w przypadkuTM-m30II-H zwiększa komfort użytkowania. Oprócz tego zadbaliśmy także o atrakcyjny wygląd modelu TM-m30” – powiedział Grzegorz Moch, Business Solution Account Manager w Epson.

Drukarki TM-m30II i TM-m30II-H będą dostępne w sprzedaży od czerwca 2020 roku.

1. Lider wśród producentów drukarek POS na podstawie sprzedaży w roku finansowym 2018 (IDC 2019)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.