ERLI wprowadził pierwszą w polskim e-commerce usługę Gwarancji Darmowego Zwrotu
ERLI – marketplace nr 2 w Polsce, wprowadził nowatorską i wygodną usługę dla klientów – Gwarancję Darmowego Zwrotu. Dzięki niej, kupujący za jedyne 1,99 zł mogą zapewnić sobie możliwość darmowego zwrotu produktów za pośrednictwem Paczkomat® InPost. Aby z niej skorzystać, wystarczy na etapie składania zamówienia dodać do koszyka nową usługę i opłacić całość zamówienia. Rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zamówień umożliwiających wybór dostawy do urządzenia paczkowego InPost. Gwarancja Darmowego Zwrotu to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które zwiększa komfort i bezpieczeństwo zakupów online.
ERLI, jeden z najszybciej rozwijających się marketplace’ów w Europie, po raz kolejny udowadnia, że podstawą rozwoju platformy jest stałe podnoszenie jakości doświadczenia zakupowego. Dlatego marketplace wprowadził Gwarancję Darmowego Zwrotu - nową, wygodną i bezpieczną usługę zwrotu, którą można wykupić na etapie składania zamówienia.
- Gwarancja Darmowego Zwrotu to nowatorskie podejście do zwrotów, które jest nie tylko wygodne, ale i tanie. 1,99 zł stanowi niewielki wydatek dla konsumenta, a zapewnia pełne zabezpieczenie na wypadek konieczności zwrotu produktu – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Klienci zainteresowani skorzystaniem z tej opcji, na etapie kompletowania zamówienia powinni przy wyborze formy dostawy dodać nową usługę do koszyka. Gwarancja Darmowego Zwrotu jest obecnie dostępna dla wszystkich zakupów z opcją dostawy poprzez ERLI Paczkomat®.
Innowacyjna i wygodna usługa zwrotów
Gwarancja Darmowego Zwrotu to odpowiedź ERLI na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wygodne i bezpieczne opcje zwrotów.[1] Jednocześnie jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku e-commerce. Dzięki niemu klienci mogą bezpiecznie dokonywać zakupów online, zyskując możliwość sprawdzenia zamówionych produktów oraz ewentualnego ich zwrotu przy minimalizacji kosztów wysyłki.
Kiedy warto dokupić Gwarancję Darmowego Zwrotu?
Najnowsze rozwiązanie ERLI doskonale sprawdzi się przy zakupie produktów, przy których istnieje możliwość ewentualnego zwrotu, zarówno całego zamówienia, jak i jego części. Dotyczy to niemal wszystkich kategorii – od mody, przez wyposażenie wnętrz, akcesoria i narzędzia z kategorii Budowa i Remont, po małe AGD.
Więcej informacji na temat nowej usługi dostępnych jest na stronie: https://erli.pl/zwroty/#gwarancja-darmowego-zwrotu
[1] https://www.invespcro.com/blog/ecommerce-product-return-rate-statistics/

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.