Europ Assistance z produktem na czas COVID-19
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Europ Assistance Polska przygotowała produkt, który odpowiada na problemy związane z zagrożeniem epidemicznym COVID-19. Ten wyjątkowy na rynku produkt, oferowany z partnerami firmy, przewiduje pomoc na różnych etapach epidemii, począwszy od pomocy profilaktycznej dla osób zdrowych, aż po rekonwalescencję poszpitalną w przypadku osób zarażonych.
Pandemia koronawirusa, która zaskoczyła i sparaliżowała cały świat, pokazała dobitnie, że mimo rozwoju medycyny i farmakologii w obliczu globalnej epidemii stajemy się bezradni. Tylko w przeciągu ostatnich kilku lat na świecie miały miejsce inne epidemie tj. pandemia świńskiej grypy, SARS, ptasia grypa, czy ostatnio epidemia eboli. Mimo, że wszystkie były poważne, nigdy wcześniej nie wpłynęły na codzienne życie milionów ludzi tak, jak tegoroczna pandemia koronawirusa COVID-19.
Co jakiś czas pojawia się wirus, z którym medycyna nie jest sobie w stanie poradzić i który rozprzestrzenia się na masową skalę. Wielu naukowców już teraz przestrzega, że po pandemii koronawirusa, co jakiś czas będą pojawiały się nowe zagrożenia epidemiczne o podobnej skali. Ten stan rzeczy ma związek z wieloma czynnikami takimi jak zmiany klimatyczne, nadużywanie antybiotyków, czy częste podróżowanie. Aktualna sytuacja wpłynęła niemal na wszystkie obszary życia. Świat post-koronawirusowy nie będzie już taki sam. Zmienią się również oczekiwania i potrzeby klientów, a biznes będzie musiał na nie odpowiedzieć.
Europ Assistance Polska już teraz w odpowiedzi na aktualną sytuację i w trosce o inne podobne zdarzenia mogące wystąpić w przyszłości, przygotowało specjalny produkt, który oferuje swoim klientom. Oferta obejmuje ochronę związaną z wystąpieniem epidemii i wsparcie podczas różnych jej faz tj. ochrona profilaktyczna, pomoc w trakcie kwarantanny, wparcie w trakcie hospitalizacji i pomoc po hospitalizacji.
Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach to nasze DNA. Dlatego już w kilka dni po ogłoszeniu epidemii w Polsce zaproponowaliśmy naszym partnerom, klientom i naszym pracownikom Infolinię COVID-19, a następnie produkt assistance, który obejmuje ubezpieczonych adekwatnymi świadczeniami zarówno w ramach profilaktyki, jak i zarażeń oraz rekonwalescencji.
W sytuacjach jak te związane z globalną epidemią, rola i sens assistance nabierają szczególnego znaczenia. Wierzymy, że nasze rozwiązania produktowe i technologiczne, dopasowane i dostępne dla naszych partnerów i klientów wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne, będą im dobrze służyły w tym trudnym dla wszystkich czasie. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.