Europ Assistance z produktem na czas COVID-19
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Europ Assistance Polska przygotowała produkt, który odpowiada na problemy związane z zagrożeniem epidemicznym COVID-19. Ten wyjątkowy na rynku produkt, oferowany z partnerami firmy, przewiduje pomoc na różnych etapach epidemii, począwszy od pomocy profilaktycznej dla osób zdrowych, aż po rekonwalescencję poszpitalną w przypadku osób zarażonych.
Pandemia koronawirusa, która zaskoczyła i sparaliżowała cały świat, pokazała dobitnie, że mimo rozwoju medycyny i farmakologii w obliczu globalnej epidemii stajemy się bezradni. Tylko w przeciągu ostatnich kilku lat na świecie miały miejsce inne epidemie tj. pandemia świńskiej grypy, SARS, ptasia grypa, czy ostatnio epidemia eboli. Mimo, że wszystkie były poważne, nigdy wcześniej nie wpłynęły na codzienne życie milionów ludzi tak, jak tegoroczna pandemia koronawirusa COVID-19.
Co jakiś czas pojawia się wirus, z którym medycyna nie jest sobie w stanie poradzić i który rozprzestrzenia się na masową skalę. Wielu naukowców już teraz przestrzega, że po pandemii koronawirusa, co jakiś czas będą pojawiały się nowe zagrożenia epidemiczne o podobnej skali. Ten stan rzeczy ma związek z wieloma czynnikami takimi jak zmiany klimatyczne, nadużywanie antybiotyków, czy częste podróżowanie. Aktualna sytuacja wpłynęła niemal na wszystkie obszary życia. Świat post-koronawirusowy nie będzie już taki sam. Zmienią się również oczekiwania i potrzeby klientów, a biznes będzie musiał na nie odpowiedzieć.
Europ Assistance Polska już teraz w odpowiedzi na aktualną sytuację i w trosce o inne podobne zdarzenia mogące wystąpić w przyszłości, przygotowało specjalny produkt, który oferuje swoim klientom. Oferta obejmuje ochronę związaną z wystąpieniem epidemii i wsparcie podczas różnych jej faz tj. ochrona profilaktyczna, pomoc w trakcie kwarantanny, wparcie w trakcie hospitalizacji i pomoc po hospitalizacji.
Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach to nasze DNA. Dlatego już w kilka dni po ogłoszeniu epidemii w Polsce zaproponowaliśmy naszym partnerom, klientom i naszym pracownikom Infolinię COVID-19, a następnie produkt assistance, który obejmuje ubezpieczonych adekwatnymi świadczeniami zarówno w ramach profilaktyki, jak i zarażeń oraz rekonwalescencji.
W sytuacjach jak te związane z globalną epidemią, rola i sens assistance nabierają szczególnego znaczenia. Wierzymy, że nasze rozwiązania produktowe i technologiczne, dopasowane i dostępne dla naszych partnerów i klientów wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne, będą im dobrze służyły w tym trudnym dla wszystkich czasie. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.