Komunikaty PR

Eurowag łączy się z Last Mile Solutions i wzmacnia swój transport elektryczny

2021-02-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Okrągły
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl

To partnerstwo wzmacnia udział firmy EUROWAG w rozwoju zielonego transportu i jej pozycję lidera w sektorze przyszłościowych rozwiązań dla komercyjnego transportu drogowego.

Firma EUROWAG, wiodący dostawca rozwiązań dla transportu komercyjnego, ogłosiła zwiększenie nakładów inwestycyjnych w firmę Last Mile Solutions z Holandii, właściciela dynamicznie rozwijającej się europejskiej platformy transportu elektrycznego. Dzięki temu posunięciu EUROWAG wzmacnia swoją pozycję na rynku transportu elektrycznego oraz potwierdza swoje zaangażowanie w sprawy ekologii transportu. W ramach tej współpracy firmy będą wspólnie dostarczać swoje wiodące w branży usługi dla transportu elektrycznego klientom z całej Europy.

„Naszą wizją jest wyrównanie szans w branży transportu drogowego dzięki rewolucji technologicznej. Tworzymy zrównoważone rozwiązania finansowe i technologiczne dla korzyści naszej branży, przemysłu, społeczeństwa i środowiska. Partnerstwo z Last Mile Solutions wspomaga realizację ekologicznych celów EUROWAG i zwiększa koncentrację firmy na przemyśle motoryzacyjnym” – mówi Martin Vohánka, dyrektor generalny EUROWAG.

Last Mile Solutions posiada najbardziej kompletną i niezależną platformę ładowania pojazdów elektrycznych i inteligentnego zarządzania energią dla firm z branży transportu elektrycznego w Europie. Dla swoich klientów Last Mile Solutions obsługuje ponad 37 000 połączonych punktów ładowania i ma ponad 150 000 aktywnych kart ładujących, które są używane w ponad 22 krajach. Oferująca zaawansowaną platformę white label i najlepsze w branży narzędzia firma Last Mile Solutions pozwala firmom z branży ładowania pojazdów elektrycznych, motoryzacyjnej, energetycznej i sektora publicznego zaoferować klientom i użytkownikom pojazdów elektrycznych niezawodną platformę do zarządzania ładowaniem skoncentrowaną na wysokiej jakości obsługi klienta.

 „Jako lider w branży transportu wierzymy, że naszym obowiązkiem jest wdrażanie ekologicznych rozwiązań i przeznaczanie środków na różne projekty i inicjatywy związane z czystym transportem” – mówi Giles Shrimpton, dyrektor zarządzający działu motoryzacji EUROWAG.

Zwiększenie inwestycji w Last Mile Solutions jest logicznym kolejnym krokiem w ramach strategii Eurowag zostania dostawcą zintegrowanych usług dla transportu i stworzenia ekologicznych rozwiązań dla tej branży. 

„W ciągu dwóch ostatnich lat firma EUROWAG wprowadziła kilka rozwiązań dla kierowców i operatorów pojazdów elektrycznych i dlatego widzi duży potencjał synergiczny we współpracy z Last Mile Solutions. Wierzymy, że wspólnie możemy podnieść atrakcyjność naszej oferty dla klientów na przestrzeni kilku produktów. Na przykład: systemy zarządzania flotą, telematyka, nawigacja samochodowa i analiza danych” – wyjaśnia Petr Füzék, dyrektor działu transportu elektrycznego EUROWAG.

 Współzałożyciel i dyrektor generalny Last Mile Solutions, Eric van Voorden, dodaje:

 „Dzięki tej inwestycji stworzyliśmy podwaliny głębokiej współpracy na wyjątkową skalę w sektorze ładowania pojazdów elektrycznych. EUROWAG i Last Mile Solutions łączą nie tylko techniczne i komercyjne relacje. Firmy czują także silną więź osobistą i w zakresie przedsiębiorczości. Ta inwestycja w rozwój przyspieszy naszą ekspansję w Europie i pozwoli nam stworzyć kolejne funkcje zwiększające wygodę właścicieli pojazdów elektrycznych przy zachowaniu naszej wyjątkowej niezależności od klientów B2B.

Partnerstwo dwóch wiodących w branży dostawców platform w znacznym stopniu przyczyni się do przyspieszenia elektryfikacji transportu w całej Europie. Nowe produkty i usługi powstałe w ramach tej współpracy będą dostępne już w 2021 r.

Link do pobrania zdjęć:
https://www.flickr.com/photos/pramconsulting/50952700476/sizes/l/
https://www.flickr.com/photos/pramconsulting/50953013666/sizes/l/
 

Informacje na temat EUROWAG  
Z historią obejmującą 25 lat innowacji EUROWAG jest najszybciej rozwijającym się dostawcą zintegrowanych rozwiązań mobilnych w Europie. Celem EUROWAG jest ułatwienie życia komercyjnych przewoźników drogowych i dostarczanie im przystępnych cenowo rozwiązań odpowiadających ich potrzebom biznesowym. Niezależnie od tego czy chodzi o paliwo, opłaty drogowe, zarządzanie flotą, usługi finansowe czy proste porady - EUROWAG chce pomóc klientom obsługującym ponad 350 000 pojazdów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Więcej informacji: www.eurowag.com. 

Informacje na temat Last Mile Solutions  
Założona w 2005 roku przez Erica van Voordena i Johana Brouwera z siedzibą w Rotterdamie w Holandii, Last Mile Solutions to jednen z największych i najszybciej rozwijających się dostawców platform ładowania pojazdów elektrycznych w Europie. Wiodąca w branży platforma Last Mile Solutions umożliwia operatorom punktów ładowania (CPO), dostawcom usług elektromobilności (eMSP), przedsiębiorstwom komunalnym, firmom motoryzacyjnym, producentom samochodów, a także samorządom oraz firmom obsługującym floty i leasing pojazdów oferowanie rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych. Więcej informacji: www.lastmilesolutions.com. 

Informacje na temat Drake Star Partners
Drake Star Partners to globalna firma inwestycyjna obsługująca sektory technologii, mediów i komunikacji (TMC) posiadająca biura w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Monachium, San Francisco, Los Angeles, Berlinie, Amsterdamie i Genewie. Firma koncentruje się na fuzjach i przejęciach oraz finansach korporacyjnych swoich klientów na całym świecie. Drake Star Partners od 2004 roku zrealizowało ponad 360 transakcji, z czego 70% to transakcje transgraniczne. Więcej informacji: www.drakestar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.