Komunikaty PR

Eurowash poszukuje pracowników i rozbudowuje halę

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.58 MB )

Białostocka marka Eurowash, jedna z trzech największych polskich firm produkujących samoobsługowe myjnie bezdotykowe, w trudnym 2020 roku zainwestowała w rozwój. Rozbudowuje halę produkcyjną i zwiększa zatrudnienie.

W nowy rok chcemy wejść ze zdwojoną siłą i to dosłownie, ponieważ hala produkcyjna będzie dwa razy większa. Staną w niej nowe maszyny, poszukujemy też pracowników - mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy. - Mamy coraz więcej zapytań od kontrahentów, co bardzo cieszy. Ale żeby sprostać wymaganiom musimy zwiększyć moc produkcyjną firmy. Mówiąc krótko dzięki inwestycji będziemy realizować więcej myjni w krótszym czasie.

Pracownik poszukiwany

Hala produkcyjna powiększy się z 600 m. kw. do 1200 m. kw. Prace budowlane są już na ukończeniu. Nowa powierzchnia produkcyjna powinna zostać oddana do użytku w pierwszym kwartale 2021 roku.

Aktualnie w Eurowash pracuje prawie 50 osób. W związku z powstaniem nowych stanowisk chcemy zwiększyć zatrudnienie o co najmniej 10 proc. Do pracy na produkcji poszukujemy spawaczy i montażystów. Zatrudnimy też project managera, pracownika w dziale logistyki i grafika komputerowego. Oferujemy dobre warunki - zachęca szef Eurowash.

Eurowash - firma z ambicjami

W ciągu 10 lat działalności marka Eurowash z Sobolewa koło Białegostoku dokonała wielkiego skoku. Na polskim rynku osiągnęła status liczącego się producenta myjni i stała się jednym z liderów w swojej branży. Do tej pory pod jej szyldem uruchomiono blisko 330 myjni bezdotykowych. Nie tylko w Polsce. Eurowash ma realizację także w Rosji, na Białorusi, Litwie, Łotwie, Estonii, a nawet w dalekim Kazachstanie. Rozwija się też z powodzeniem na południu Europy - na Słowacji i Węgrzech.

Nie ukrywam, że mamy ambicje, by być nie tylko liderem w produkcji myjni samoobsługowych w kraju, ale także na rynku środkowoeuropejskim. Nie jest to tylko czcze marzenie. Mamy realne szanse, aby tak się stało. Dlatego systematycznie inwestujemy w swój rozwój – dodaje Sylwester Załuska.

Innowacje technologiczne

Dotychczas firma zasłynęła z innowacji technologicznych. Przez inwestorów, szczególnie ze Wschodu, doceniony został np. opatentowany nowatorski system ogrzewania stanowisk mycia z elektroniczną regulacją temperatury.  Także wprowadzona kilka lat temu metoda mycia turbo pianą pod wysokim ciśnieniem spotkała się z dużym uznaniem partnerów i kierowców.

Eurowash produkuje myjnie kontenerowe, modułowe oraz wiaty, wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, odpornych na korozję. W swojej ofercie ma też wszelkie niezbędne akcesoria, jak np. odkurzacze i trzepaczki, oraz odpowiednie preparaty chemiczne do mycia aut.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.