Komunikaty PR

Eurowash poszukuje pracowników i rozbudowuje halę

2020-12-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.58 MB )

Białostocka marka Eurowash, jedna z trzech największych polskich firm produkujących samoobsługowe myjnie bezdotykowe, w trudnym 2020 roku zainwestowała w rozwój. Rozbudowuje halę produkcyjną i zwiększa zatrudnienie.

W nowy rok chcemy wejść ze zdwojoną siłą i to dosłownie, ponieważ hala produkcyjna będzie dwa razy większa. Staną w niej nowe maszyny, poszukujemy też pracowników - mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy. - Mamy coraz więcej zapytań od kontrahentów, co bardzo cieszy. Ale żeby sprostać wymaganiom musimy zwiększyć moc produkcyjną firmy. Mówiąc krótko dzięki inwestycji będziemy realizować więcej myjni w krótszym czasie.

Pracownik poszukiwany

Hala produkcyjna powiększy się z 600 m. kw. do 1200 m. kw. Prace budowlane są już na ukończeniu. Nowa powierzchnia produkcyjna powinna zostać oddana do użytku w pierwszym kwartale 2021 roku.

Aktualnie w Eurowash pracuje prawie 50 osób. W związku z powstaniem nowych stanowisk chcemy zwiększyć zatrudnienie o co najmniej 10 proc. Do pracy na produkcji poszukujemy spawaczy i montażystów. Zatrudnimy też project managera, pracownika w dziale logistyki i grafika komputerowego. Oferujemy dobre warunki - zachęca szef Eurowash.

Eurowash - firma z ambicjami

W ciągu 10 lat działalności marka Eurowash z Sobolewa koło Białegostoku dokonała wielkiego skoku. Na polskim rynku osiągnęła status liczącego się producenta myjni i stała się jednym z liderów w swojej branży. Do tej pory pod jej szyldem uruchomiono blisko 330 myjni bezdotykowych. Nie tylko w Polsce. Eurowash ma realizację także w Rosji, na Białorusi, Litwie, Łotwie, Estonii, a nawet w dalekim Kazachstanie. Rozwija się też z powodzeniem na południu Europy - na Słowacji i Węgrzech.

Nie ukrywam, że mamy ambicje, by być nie tylko liderem w produkcji myjni samoobsługowych w kraju, ale także na rynku środkowoeuropejskim. Nie jest to tylko czcze marzenie. Mamy realne szanse, aby tak się stało. Dlatego systematycznie inwestujemy w swój rozwój – dodaje Sylwester Załuska.

Innowacje technologiczne

Dotychczas firma zasłynęła z innowacji technologicznych. Przez inwestorów, szczególnie ze Wschodu, doceniony został np. opatentowany nowatorski system ogrzewania stanowisk mycia z elektroniczną regulacją temperatury.  Także wprowadzona kilka lat temu metoda mycia turbo pianą pod wysokim ciśnieniem spotkała się z dużym uznaniem partnerów i kierowców.

Eurowash produkuje myjnie kontenerowe, modułowe oraz wiaty, wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, odpornych na korozję. W swojej ofercie ma też wszelkie niezbędne akcesoria, jak np. odkurzacze i trzepaczki, oraz odpowiednie preparaty chemiczne do mycia aut.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,
Firma Ewidencja godzin pracy – obowiązek każdego pracodawcy w 2025 roku
2025-02-25 | 11:45

Ewidencja godzin pracy – obowiązek każdego pracodawcy w 2025 roku

Prawidłowe ewidencjonowanie godzin pracy jest kluczowe dla zachowania porządku w organizacji, zarówno dla pracodawcy, jak i pracowników. Zgodnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.