Komunikaty PR

Ewa Kubica-Ścieszko członkiem Zarządu Accorp Sp. z o.o.

2022-02-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl

Ewa Kubica-Ścieszko, dyrektor zarządzająca Instytutu Badań Pollster (Accorp Sp. z o.o.), wchodzącego w skład  Grupy ZPR Media, z dniem 1 lutego 2022 r. została powołana do składu Zarządu Spółki Accorp Sp. z o.o.

To część większych zmian w Instytucie Badań Pollster związanych z jego rozwojem. W zeszłym roku do Działu Realizacji Pollstera dołączyli Łukasz Jałoszyński oraz Marek Złotoszewski, którzy wcześniej przez lata pracowali w Kantarze. W firmie zostali także powołani szefowie działów - stanowisko kierownika Działu Realizacji objął Paweł Zaborski, a Kierownikiem Działu Badań została Karolina Salach.

Ewa Kubica-Ścieszko z Instytutem Badań Pollster związana jest od 2014 r. Początkowo zajmowała stanowisko starszego specjalisty ds. badań. W 2016 r. awansowała na stanowisko kierownika Działu Badań, a rok później – dyrektora zarządzającego. Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoją przygodę z branżą badawczą rozpoczęła w 2009 roku w firmie IPSOS, następnie pracowała w Research.NK  (Dział Badań spółki NK.pl), gdzie zajmowała się realizacją online’owych projektów badawczych dla szerokiego spektrum klientów.

Instytut Badań Pollster (Accorp Sp. z o.o.) jest firmą badawczą  w Grupie ZPR Media,  specjalizującą się w badaniach rynku oraz organizacji z wykorzystaniem nowych technologii (CAWI).  Jest też właścicielem panelu badawczego ReaktorOpinii.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.