Ewa Kubica-Ścieszko członkiem Zarządu Accorp Sp. z o.o.
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Ewa Kubica-Ścieszko, dyrektor zarządzająca Instytutu Badań Pollster (Accorp Sp. z o.o.), wchodzącego w skład Grupy ZPR Media, z dniem 1 lutego 2022 r. została powołana do składu Zarządu Spółki Accorp Sp. z o.o.
To część większych zmian w Instytucie Badań Pollster związanych z jego rozwojem. W zeszłym roku do Działu Realizacji Pollstera dołączyli Łukasz Jałoszyński oraz Marek Złotoszewski, którzy wcześniej przez lata pracowali w Kantarze. W firmie zostali także powołani szefowie działów - stanowisko kierownika Działu Realizacji objął Paweł Zaborski, a Kierownikiem Działu Badań została Karolina Salach.
Ewa Kubica-Ścieszko z Instytutem Badań Pollster związana jest od 2014 r. Początkowo zajmowała stanowisko starszego specjalisty ds. badań. W 2016 r. awansowała na stanowisko kierownika Działu Badań, a rok później – dyrektora zarządzającego. Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoją przygodę z branżą badawczą rozpoczęła w 2009 roku w firmie IPSOS, następnie pracowała w Research.NK (Dział Badań spółki NK.pl), gdzie zajmowała się realizacją online’owych projektów badawczych dla szerokiego spektrum klientów.
Instytut Badań Pollster (Accorp Sp. z o.o.) jest firmą badawczą w Grupie ZPR Media, specjalizującą się w badaniach rynku oraz organizacji z wykorzystaniem nowych technologii (CAWI). Jest też właścicielem panelu badawczego ReaktorOpinii.pl.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.