Komunikaty PR

EZVIZ nawiązuje partnerstwo z Grupą Empik

2024-03-29  |  14:00
Biuro prasowe

EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla bezpieczeństwa domu, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Empikiem, jednym z największych polskich sprzedawców detalicznych. W ramach współpracy produkty EZVIZ, takie jak kamery do monitoringu, inteligentne domofony czy roboty odkurzająco-mopujące, są już dostępne w wyjątkowych cenach na stronie empik.com. Oferta promocyjna obowiązuje do końca marca.

Rozpoczęcie współpracy między EZVIZ a Grupą Empik to świetna wiadomość dla tych, którzy priorytetowo traktują dbanie o bezpieczeństwo swoich czterech kątów i chcą być na bieżąco z nowinkami technologicznymi. Teraz klientów Empiku dzieli zaledwie jedno kliknięcie od zakupu nie tylko nowej książki, gry czy biletu na koncert, ale również wysokiej jakości urządzeń inteligentnego domu, które dzięki dopracowanym funkcjom zapewnią im więcej czasu na ulubione rozrywki.

W świecie, w którym bezpieczeństwo jest priorytetem, technologia staje się coraz bardziej integralną częścią życia –  mówi Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. – Współpraca z Empikiem to strategiczny krok, który pozwoli nam poinformować o naszych produktach szersze grono konsumentów i zadbać o ich bezpieczeństwo i komfort.

Oferta produktowa od EZVIZ na empik.com obejmuje szeroki wybór urządzeń smart home, które z pewnością przydadzą się w każdym domu, takich jak zewnętrzne i wewnętrzne kamery do monitoringu, odkurzacze oraz inteligentne domofony. Do 31 marca można je dostać są w wyjątkowych, promocyjnych cenach:

  • roboty sprzątające RC3 za 399 zł oraz RC3 Plus za 999 zł;
  • roboty sprzątające 2-w-1 RE5 849 zł za RE5 Plus za 1199 zł;
  • robot sprzątający ze stacją dokującą RS2 za 2499 zł;
  • pionowy odkurzacz RH2 za 1599 zł;
  • kamery wewnętrzne H6c za 99 zł oraz H6c 2K+ za 139 zł;
  • wideodomofon HP4 za 399 zł.

Więcej informacji o aktualnych promocjach EZVIZ znajduje się na: https://www.page.ezviz.com/poland-cleaning-product-promotion-2024  i https://www.page.ezviz.com/poland-march-promotion-2024. Bądź smart i nie przegap smart promocji na technologie smart home od EZVIZ!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.