Familijne Wieczory Filmowe – ruszyła zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach której marka zaprasza kinomaniaków na wyjątkowy konkurs.
Wspólne chrupanie przed ekranem, podczas seansu filmowego czy maratonu z ulubionym serialem, to jedna z najczęstszych aktywności, jakie wybierają Polacy w zimowe wieczory. Oglądanie umilają lekkie przekąski, wśród których bardzo chętnie wybierane są wafle Familijne. Co trzeci konsument chrupie wafelki właśnie podczas oglądania TV.
Przy współpracy z serwisem Filmweb.pl marka Familijne stworzy ranking ulubionych filmów rodzinnych Polaków. W konkursie, który potrwa od 18 stycznia do końca lutego, użytkownicy serwisu będą mogli głosować na swoich filmowych faworytów i wygrywać atrakcyjne filmowe nagrody. Akcji będzie towarzyszyć kampania display na Filmweb.pl oraz w mediach społecznościowych, oparta na grze w skojarzenia. Regulamin konkursu jest dostępny na www.familijne.pl.
W ramach akcji „Familijne Wieczory Filmowe” zaplanowano sponsoring największych pasm filmowych w Polsacie i TVN-ie oraz emisje w Telewizji Polskiej. Komunikacja w telewizji, na platformach VOD i YouTubie potrwa do końca marca. Uzupełnieniem działań będzie aktywność w mediach społecznościowych, w ramach której ulubione wafelki Polaków zamienią się w równie uwielbianych bohaterów filmów czy seriali.
Podczas kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, w sprzedaży będzie dostępna specjalna oferta Wafli Familijnych w dużej paczce 450 g. Dwa najpopularniejsze smaki - śmietankowy i czekoladowy w formacie XXL to jeszcze więcej chrupania na wieczory filmowe dla całej rodziny. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje i POS.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Gong. Media zakupił Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=GTQaXYdJbkQ

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.