Komunikaty PR

Fani technologii nie zawiedli. Tak MSI świętowało 20 lat laptopów

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Za nami niezwykłe rocznicowe wydarzenie zorganizowane z okazji 20-lecia obecności laptopów MSI na rynku. Fani technologii mogli wybrać się w sentymentalną podróż w przeszłość, przetestować najnowsze rozwiązania i na własne oczy przekonać się, jak będzie wyglądała przyszłość branży.

 

W dniach 13-14 czerwca we wrocławskiej Wytwórni Filmów Fabularnych odbyło się specjalne rocznicowe wydarzenie MSI zatytułowane „20 lat laptopów MSI”, podczas którego fani technologii mogli przypomnieć sobie historię laptopów firmy towarzyszących nam już od dwóch dekad, a także posmakować przyszłości, zanurzając się w świecie najnowszych rozwiązań technologicznych producenta. 

13 czerwca zorganizowane zostały pokazy dla partnerów i mediów, podczas których MSI prezentowało swoje nowości, m.in. potężne laptopy z procesorami 14. generacji i kartami graficznymi NVIDIA RTX 40 wydajnością dorównujące komputerom stacjonarnym, smukłe i mobilne ultrabooki o atrakcyjnej stylistyce, handheld czy jeden z najdroższych laptopów dostępnych na polskim rynku, za który miłośnicy luksusu muszą zapłacić ponad 25 tys. złotych. 

14 czerwca drzwi wydarzenia były już otwarte dla wszystkich zainteresowanych historią laptopów MSI, a frekwencja przekroczyła oczekiwania organizatorów.

Chętnych do zobaczenia gigantycznego ekranu o imponującej powierzchni 100 metrów kwadratowych, pogrzebania w podzespołach klasycznych urządzeń MSI, porozmawiania z ekspertami, przetestowania najnowocześniejszych maszyn do grania w wymagających tytułach (Cyberpunk 2077 i wiele innych), spróbowania pysznych przekąsek i wzięcia udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami i pamiątkami było ponad 500 osób!

A że wyjątkowe wydarzenie koniecznie wymaga upamiętnienia, odwiedzający mogli zrobić sobie zdjęcia na okolicznościowej ściance lub nakręcić wideo najszybszą kamerą, dzięki czemu miłe wspomnienia zostaną z nimi na zawsze.

Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko podziękować za tak tłumne przybycie i wspólnie świętowanie tego wyjątkowego jubileuszu, a także zaprosić na kolejne 20 lat wspólnej podróży!  

Patronem medialnym wydarzenia 20 lat laptopów MSI było RADIO Wrocław.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie 77% pracowników ufa sztucznej inteligencji. Jest jednak jeden warunek! Biuro prasowe
2024-06-26 | 14:00

77% pracowników ufa sztucznej inteligencji. Jest jednak jeden warunek!

Według najnowszych badań Salesforce współcześni pracownicy wierzą, że sztuczna inteligencja wykona prawie połowę ich zadań. Jednak zatrudnieni czują się najbardziej komfortowo wówczas, kiedy AI i ludzie pracują wspólnie. Efektem tej kooperacji jest większe zaufanie do AI w zakresie autonomicznego wykonywania zadań, które pozwalają oszczędzać czas, takich jak np. pisanie kodu, znajdywanie spostrzeżeń dotyczących danych i opracowywanie pisemnych komunikatów. Pracownicy nie delegują jednak wszystkich swoich zadań do AI. Badania pokazują, że dzisiejsi członkowie zespołu wolą, aby zadania takie jak wdrażanie nowych pracowników, szkolenia i dbanie o bezpieczeństwo danych były nadzorowane przez ludzi. Prawdopodobnie nie potrwa to jednak długo. Dane sugerują również, że inwestowanie w wiedzę i edukację buduje zaufanie do autonomicznej sztucznej inteligencji w przyszłości. Najciekawsze wnioski z badania Pracownicy na całym świecie, zwłaszcza liderzy, wierzą w autonomiczną przyszłość i już teraz powierzają zadania sztucznej inteligencji. Zatrudnieni (dane uśrednione) są przekonani, że AI wykona około 43% ich zadań, co wskazuje na zmianę wśród pracowników w kierunku przekazywania zadań sztucznej inteligencji. Co ciekawe, liderzy są większymi entuzjastami i uważają, że odsetek wykonywanych przez AI zadań sięgnie 51%. Szeregowi pracownicy typują natomiast 40%. Badania pokazują, że aż 77% członków zespołów na całym świecie ostatecznie zaufa sztucznej inteligencji w zakresie autonomicznego działania. Liczba ta obejmuje: 10% pracowników, którzy dziś już jej ufają, 26% zatrudnionych, którzy zaufają AI w okresie krótszym niż trzy lata, 41% pracowników, którzy zaufają sztucznej inteligencji w ciągu trzech lub więcej lat.   Podczas gdy pracownicy preferują współpracę pomiędzy AI a ludźmi, to jednak zaczynają ufać, że algorytm poradzi sobie z niektórymi zadaniami samodzielnie. Zadania, które powierzano autonomicznej sztucznej inteligencji, obejmowały: 15% zaufało AI w kwestii autonomicznego pisania kodu, 13% w zakresie samodzielnej analizy danych, 12% ufa sztucznej inteligencji w zakresie opracowywania komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, 12% ufa, że autonomiczne AI będzie pełnić funkcję ich osobistego asystenta.   Inne zadania, według respondentów, wymagają zaangażowania człowieka. Pracownicy są bardziej skłonni zaufać ludziom w następujących kwestiach: 47% ufa, że ludzie sami będą uczestniczyć w działaniach integracyjnych, 46% ufa ludziom w zakresie wdrażania i szkolenia pracowników, 40% ufa ludziom w kwestii bezpieczeństwa danych.   Respondenci badania uważają, że zaangażowanie człowieka jest niezbędne do budowania zaufania do sztucznej inteligencji. 63% pracowników na całym świecie twierdzi, że większe zaangażowanie człowieka zwiększyłoby ich zaufanie do sztucznej inteligencji, obawy związane z AI mogą wynikać z braku jej zrozumienia. Aż 54% zatrudnionych twierdzi, że nie wie, w jaki sposób sztuczna inteligencja jest wdrażana lub zarządzana w ich miejscu pracy, pracownicy, którzy mają wiedzę na temat tego, w jaki sposób sztuczna inteligencja jest wdrażana i zarządzana w ich miejscu pracy, są 5x bardziej skłonni powiedzieć, że zaufają AI w zakresie autonomicznego działania w ciągu najbliższych dwóch lat niż ci, którzy nie posiadają takiej wiedzy.   Wyniki badania obrazują, że pojawia się kluczowa różnica w zakresie wiedzy na temat sztucznej inteligencji między płciami – mężczyźni są o 94% bardziej skłonni powiedzieć, że posiadają wiedzę na temat wdrażania i zarządzania sztuczną inteligencją w swoim miejscu pracy w porównaniu z kobietami.
IT i technologie Model Claude 3.5 Sonnet dostępny w Amazon Bedrock
2024-06-26 | 10:00

Model Claude 3.5 Sonnet dostępny w Amazon Bedrock

AWS (Amazon Web Services) ogłosił dostępność nowego modelu podstawowego (FM) firmy Anthropic, Claude 3.5 Sonnet w Amazon Bedrock, aby umożliwić firmom każdej wielkości szybkie testowanie,
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-06-26 | 01:00

IBA Group i Data Monsters zawierają partnerstwo

IBA Group, dostawca usług programistycznych oraz Data Monsters, partner firmy Nvidia specjalizujący się w dziedzinie sztucznej inteligencji, ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa. Współpraca pozwoli IBA Group poszerzyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

W lasach, na plażach i górskich szlakach zalegają tony plastikowych odpadów. To katastrofa dla środowiska

Wraz z początkiem sezonu letniego rośnie sterta śmieci zalegających na polskich plażach, górskich szlakach i w lasach. To tzw. weekendowe śmieci, czyli opakowania po jedzeniu i napojach, jednorazowe naczynia, grille, mokre chusteczki, zużyte pieluchy, ale też niedopałki papierosów i kapsle. To nie tylko kwestia estetyki, ale także ekologii. Tym bardziej że gros odpadów stanowią plastikowe śmieci. W problem nieoddawanych do recyklingu odpadów i zalewu jednorazowych plastików wymierzone są przede wszystkim regulacje prawne przyjmowane na poziomie UE, ale też akcje edukacyjne. Na przestrzeni ostatnich trzech dekad nastąpił w świadomości Polaków duży postęp, ale tony zbieranych śmieci w trakcie akcji sprzątania świadczą o tym, że wciąż jest wiele do zrobienia.

Nauka

Polski sektor kosmiczny rośnie w siłę. Niszą dla krajowych firm może być diagnoza, naprawa czy tankowanie satelitów na orbicie

W bazie danych Europejskiej Agencji Kosmicznej zarejestrowanych jest kilkaset polskich firm, a aparatura made in Poland poleciała w kosmos już w ponad 80 misjach. Polski sektor kosmiczny odnotowuje dynamiczny rozwój, brakuje jednak przepisów kompleksowo regulujących zasady wykonywania działalności kosmicznej i nadzoru nad nią. Resort rozwoju przygotował projekt ustawy o działalności kosmicznej, która ma zapewnić najwyższe normy bezpieczeństwa i pomóc w zrównoważonym korzystaniu z przestrzeni kosmicznej. Ustawa ma zostać przyjęta przez rząd jeszcze w III kwartale tego roku.

Transport

Ostatnie przygotowania do uruchomienia strefy czystego transportu w stolicy. Straż miejska została wyposażona w mobilny punkt kontroli

1 lipca w Warszawie zacznie działać pierwsza w Polsce i w naszej części Europy strefa czystego transportu. Obejmie 37 km kw., czyli w sumie ok. 7 proc. powierzchni stolicy – to teren Śródmieścia, części Woli, Pragi Północ i Pragi Południe, do którego nie będą mogły wjeżdżać najstarsze auta, niespełniające konkretnych wymogów. – Obostrzenia, które wprowadzimy 1 lipca, spowodują, że stężenie tlenków azotu, spadnie mniej więcej o 20 proc., a cząstek stałych – o 11 proc. – zapowiada Jakub Dybalski, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.