Komunikaty PR

4D Grupa - drogą do sukcesu

2022-08-26  |  16:00

                                           Informacja prasowa -sierpień 2022 

4D Grupa to ogólnopolska sieć renomowanych hurtowni dachowych, oferująca bogaty asortyment produktów do budowy dachu. Przynależność do niej niesie za sobą szereg wymiernych korzyści, które dostrzegają zarówno producenci materiałów budowlanych, jak i sami hurtownicy, w efekcie czego sieć stale się rozwija. 

Zintegrowana sieć hurtowni 4D Grupa opiera swoją siłę na synergii płynącej z konsolidacji działań marketingowych przynależnych do niej firm. Reprezentując ich interesy, jest bowiem w stanie osiągać lepsze rezultaty aniżeli pojedyncze podmioty. Wymierne i konkretne korzyści przyciągają kolejnych nowych partnerów, chcących dołączyć do sieci. 

4 x D 

Dach, dom, design i dialog – to cztery fundamenty, na których oparta jest filozofia 4D Grupa. DACH jest kluczową częścią biznesu jej Partnerów. DOM, bo grupa nie ogranicza się tylko do sprzedaży i dystrybucji materiałów dachowych, ale oferuje również inne materiały budowlane. DESIGN ma z kolei odzwierciedlać nowoczesność w działaniach marketingowych, a DIALOG, gdyż jest podstawą kultury organizacyjnej w sieci. 

Razem w górę! 

Wywodząca się z Krakowa Zintegrowana Sieć Hurtowni Dachowych oferuje współpracującym z nią podmiotom wsparcie na wielu polach. Pomaga realizować cele biznesowe, a za pośrednictwem własnych kanałów komunikacyjnych aktywnie promuje zarówno hurtownie, produkty, jak i marki dachowe. Ponadto cyklicznie organizuje szkolenia i webinaria podnoszące poziom wiedzy menedżerskiej oraz produktowej wśród właścicieli i pracowników hurtowni, a producentom udostępnia kanały dotarcia z nowościami produktowymi. Dodatkowo 4D Grupa ściśle współpracuje z przedstawicielami mediów branżowych i regularnie dostarcza im ciekawe, merytoryczne materiały.  

Hurtownie 

Działająca od 2020 roku 4D Grupa współpracuje już na stałe z blisko 40 hurtowniami w całej Polsce, a ich liczba stale się powiększa. - Główne korzyści płynące ze współpracy z nami to szeroko zakrojona promocja w mediach ogólnopolskich i serwisach społecznościowych, a także systematyczne budowanie rozpoznawalności wśród potencjalnych inwestorów. Zgodnie z fundamentalną zasadą 4D Grupy, jaką jest dialog, oferujemy również dostęp do szkoleń menadżerskich, analiz rynkowych i innych form wymiany wiedzy oraz doświadczeń — podkreśla Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa. Przynależność do naszej sieci to także dodatkowe, mierzalne korzyści w postaci premii i bonusów. - Warto ponadto dodać, że zrzeszone w 4D Grupie hurtownie, jako jedyne posiadają wyłączność na produkty Montica — naszej marki własnej, oferującej wysokiej jakości materiały dachowe, a w szczególności membrany dachowe o różnej gramaturze i paroprzepuszczalności — dodaje. 

Producenci 

Do 4D Grupy, poza liczną reprezentacją hurtowni, należą także największe marki budowlane w Polsce, w tym m.in.: Fakro, Velux, Creaton czy Ruukki. - Jedną z najważniejszych kwestii, dla współpracujących z nami producentów, są oczywiście wyniki sprzedażowe. Przynależność do 4D Grupy, a co za tym idzie obecność w ogólnopolskiej i rozpoznawalnej sieci hurtowni, bezsprzecznie wpływa na wzrost zainteresowania produktami naszych Partnerów — przekonuje Tomasz Piotrowski. 4D Grupa pośredniczy w kontaktach pomiędzy hurtowniami a producentami materiałów dachowych i budowlanych oraz wspiera obie strony w nawiązywaniu współpracy. - Stale poszerzamy zakres naszego wsparcia, które już teraz obejmuje m.in. organizację szkoleń produktowych, webinarów poświęconych ofercie firm czy akcji pro-sprzedażowych. Reklama jest dźwignią handlu, dlatego aktywnie działamy także i w tym obszarze. Aranżujemy lub koordynujemy akcje wizerunkowe oraz sprzedażowe, mające na celu zwiększenie zasięgu marek, ich rozpoznawalności oraz wyników finansowych — dodaje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.