Łazienka w gabinecie ginekologicznym Misja Ona w Warszawie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Łazienka w gabinecie lekarskim przeznaczona dla pacjenta to pomieszczenie, którego aranżacja wymaga zastosowania specyficznych rozwiązań. Umieszczenie w niej konkretnych urządzeń nabiera szczególnego znaczenia w przypadku gabinetu ginekologicznego. Pacjentki – niezależnie od tego, jakiego rodzaju opieki wymagają – muszą mieć zapewniony komfort i najwyższy poziom higieny.
Łazienka w gabinecie ginekologicznym, czyli jaka?
Aby zrozumieć potrzeby specyficznej grupy pacjentek, jaką są pacjentki ginekologiczne, nie wystarczy sama świadomość, że łazienka w gabinecie ginekologicznym musi być zawsze higienicznie czysta. Należy pamiętać, aby wyposażyć łazienkę we wszystkie rozwiązania, które zapewnią pacjentkom bezpieczne i komfortowe korzystanie z toalety. Wszystkie te cechy spełniają łazienki dla pacjentek w gabinecie Misja Ona. Oto urządzenia, które znalazły się w pomieszczeniach.
Produkty Geberit w łazience gabinetu ginekologicznego
Zacznijmy od umywalki. Zastosowano model Koło Traffic o szerokości 60 cm. Klasyczny design i praktyczny rozmiar pozwala na wygodne umycie rąk, a zaokrąglone, organiczne wnętrze jest miłe dla oka. Co istotne, umywalka posiada również przelew, który zapewnia bezpieczeństwo w razie przepełnienia umywalki. Bardzo istotnym aspektem higienicznym było wyposażenie umywalki w baterię bezdotykową – tak, aby zminimalizować sytuacje, w których pacjenta ma styczność z powierzchnią urządzeń sanitarnych. Wybór padł na elektroniczne modele Geberit Piave i Geberit Brenta, które znakomicie sprawdzają się w łazienkach publicznych i półpublicznych.
Kolejnym kluczowym elementem łazienki jest strefa WC. Pacjentkami gabinetu Misja Ona, a także wielu innych gabinetów, są kobiety o różnym stopniu sprawności. Z tego powodu konieczne było wyposażenie toalety w miskę ustępową, która spełni wymagania wszystkich pacjentek – również tych z niepełnosprawnościami. Zdecydowano się na lejową miskę wiszącą Koło Nova Pro Bez Barier. Wykonana z bardzo wytrzymałej ceramiki, zapewnia maksymalną stabilność podczas korzystania. Model jest też dodatkowo wydłużony – jego długość wynosi aż 70 cm. Gwarantuje to wygodne i komfortowe użytkowanie. Toaleta myjąca Geberit AquaClean Mera, posiada szereg komfortowych rozwiązań, takich jak technologia natrysku WhirlSpray, usuwanie nieprzyjemnych zapachów, suszenie ciepłym powietrzem czy możliwość sterowania za pomocą panelu kontrolnego, umieszczonego na ścianie. W strefie WC nie zabrakło też minimalistycznego i łatwego w obsłudze przycisku Geberit Sigma30.
Całość strefy WC zainstalowano na stelażu Geberit Duofix. System montażu podtynkowego umożliwia zaprojektowanie całej stabilnej ściany, przy której znajdują się wszystkie elementy wyposażenia łazienki: zarówno misję ustępową i umywalkę, jak również pisuar czy odpływ ścienny.
GEBERIT KNOW-HOW:
- Koło Traffic
- Geberit Piave
- Geberit Brenta
- Koło Nova Pro Bez Barier
- Geberit AquaClean
- Geberit Sigma30
- Geberit Duofix
Adres: Centrum Medyczne Misja Ona
ul. Światowida 14 / lok. U151
03-144 Warszawa
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.