Besim Fashion&Media przejmuje udziały w serwisach FashionBiznes, Miumag i Lamode
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
Nowo powstałe wydawnictwo Besim Fashion&Media rozpoczęło proces zakupu serwisów internetowych skupionych wokół tematyki dóbr luksusowych, inicjując w ten sposób proces konsolidacji tego segmentu rynku. Inwestorem strategicznym jest Besim Group, który posiada obecnie większościowy pakiet udziałów w Spółce.
Biorąc pod uwagę charakter działalności, Besim Fashion&Media wpisuje się w format wyspecjalizowanych podmiotów pokrywających określony fragment rynku reklamowego. Obecnie w portfelu wydawnictwa znajdują się 3 serwisy, a w planach jest zakup i akwizycja kolejnych. Na czele wydawnictwa w charakterze Prezeski Zarządu stanęła Urszula Wiszowata-Pilic, która swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Zalando oraz Chanel w centrali spółki w Nowym Jorku. Z ramienia Miumag wspiera ją członek zarządu Weronika Adamowicz, a Michał Dziwniel, który przez lata pracował jako Senior Product Owner w Ringier Axel Springer, skupi się na rozwoju w zakresie technologii serwisów oraz tworzeniu produktu reklamowego.
Stworzenie wyspecjalizowanego wydawnictwa operującego w określonym segmencie rynku jest dla mnie kolejnym, ważnym wyzwaniem zawodowym. Zauważam, że na rynku reklamowym poza zasięgiem równie istotna jest jakość użytkownika oraz jego zaangażowanie w treści wyspecjalizowane, zagregowane w jednym miejscu. Jednocześnie moje doświadczenie z Zalando nauczyło mnie rozumieć potrzeby e-commerce - również w obszarze takich usług jak content commerce lub performance marketingu, stąd intensywne prace w Spółce nad stworzeniem portfela usług właśnie w tym obszarze - komentuje Prezeska Zarządu Besim Fashion&Media
Besim Fashion&Media przejęło 100% udziałów w serwisach FashionBiznes.pl oraz 100% udziałów w Lamode.info, a także 40% udziałów w spółce Miumag, co stanowi podstawę pod kolejne akwizycje. Łącznie wszystkie serwisy posiadają zasięg 250 000 użytkowników miesięcznie. Średni czas spędzony w serwisie na sesję to 1,5 minuty.
FashionBiznes.pl jest głosem branży kreatywnej i łączy świat mody, urody i biznesu. Serwis powstał w 2013 roku z potrzeby rynku i dziś gromadzi wokół siebie bardzo zaangażowaną społeczność ponad 100 tys. użytkowników - kadry zarządzające, przedsiębiorców oraz modowych insiderów, którzy szukają pracy, wiedzy i inspiracji.
Drugi z portali - LaMode.info jest jednym z pierwszych serwisów stworzonych na polskim rynku w sektorze witryn premium, który od roku 2009 działa w obrębie branży mody i urody oraz kategorii lifestyle. To internetowy odpowiednik papierowych pism o modzie, skupiony wokół tematyki luksusowego stylu życia.
Ostatni z portfela spółki - Miumag.pl, który jest skierowany do najmłodszej grupy odbiorców z pokolenia Generacji Z i Millenialsów, to przede wszystkim newsy ze świata mody i gwiazd, najnowsze trendy, luksusowe nowości kosmetyczne oraz porady z dziedziny urody i fitnessu.
Zespół zalążkowy wydawnictwa Besim Fashion&Media tworzą specjaliści z takich projektów jak Ringier Axel Springer Polska, Agora czy Puls Biznesu. - Wierzę, że tylko osoby mające ugruntowane doświadczenia z rynku mediów, są w stanie stworzyć podmiot o wysokiej jakości biznesowej - dodaje Urszula Wiszowata-Pilic.

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.