Besim Fashion&Media przejmuje udziały w serwisach FashionBiznes, Miumag i Lamode
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
Nowo powstałe wydawnictwo Besim Fashion&Media rozpoczęło proces zakupu serwisów internetowych skupionych wokół tematyki dóbr luksusowych, inicjując w ten sposób proces konsolidacji tego segmentu rynku. Inwestorem strategicznym jest Besim Group, który posiada obecnie większościowy pakiet udziałów w Spółce.
Biorąc pod uwagę charakter działalności, Besim Fashion&Media wpisuje się w format wyspecjalizowanych podmiotów pokrywających określony fragment rynku reklamowego. Obecnie w portfelu wydawnictwa znajdują się 3 serwisy, a w planach jest zakup i akwizycja kolejnych. Na czele wydawnictwa w charakterze Prezeski Zarządu stanęła Urszula Wiszowata-Pilic, która swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Zalando oraz Chanel w centrali spółki w Nowym Jorku. Z ramienia Miumag wspiera ją członek zarządu Weronika Adamowicz, a Michał Dziwniel, który przez lata pracował jako Senior Product Owner w Ringier Axel Springer, skupi się na rozwoju w zakresie technologii serwisów oraz tworzeniu produktu reklamowego.
Stworzenie wyspecjalizowanego wydawnictwa operującego w określonym segmencie rynku jest dla mnie kolejnym, ważnym wyzwaniem zawodowym. Zauważam, że na rynku reklamowym poza zasięgiem równie istotna jest jakość użytkownika oraz jego zaangażowanie w treści wyspecjalizowane, zagregowane w jednym miejscu. Jednocześnie moje doświadczenie z Zalando nauczyło mnie rozumieć potrzeby e-commerce - również w obszarze takich usług jak content commerce lub performance marketingu, stąd intensywne prace w Spółce nad stworzeniem portfela usług właśnie w tym obszarze - komentuje Prezeska Zarządu Besim Fashion&Media
Besim Fashion&Media przejęło 100% udziałów w serwisach FashionBiznes.pl oraz 100% udziałów w Lamode.info, a także 40% udziałów w spółce Miumag, co stanowi podstawę pod kolejne akwizycje. Łącznie wszystkie serwisy posiadają zasięg 250 000 użytkowników miesięcznie. Średni czas spędzony w serwisie na sesję to 1,5 minuty.
FashionBiznes.pl jest głosem branży kreatywnej i łączy świat mody, urody i biznesu. Serwis powstał w 2013 roku z potrzeby rynku i dziś gromadzi wokół siebie bardzo zaangażowaną społeczność ponad 100 tys. użytkowników - kadry zarządzające, przedsiębiorców oraz modowych insiderów, którzy szukają pracy, wiedzy i inspiracji.
Drugi z portali - LaMode.info jest jednym z pierwszych serwisów stworzonych na polskim rynku w sektorze witryn premium, który od roku 2009 działa w obrębie branży mody i urody oraz kategorii lifestyle. To internetowy odpowiednik papierowych pism o modzie, skupiony wokół tematyki luksusowego stylu życia.
Ostatni z portfela spółki - Miumag.pl, który jest skierowany do najmłodszej grupy odbiorców z pokolenia Generacji Z i Millenialsów, to przede wszystkim newsy ze świata mody i gwiazd, najnowsze trendy, luksusowe nowości kosmetyczne oraz porady z dziedziny urody i fitnessu.
Zespół zalążkowy wydawnictwa Besim Fashion&Media tworzą specjaliści z takich projektów jak Ringier Axel Springer Polska, Agora czy Puls Biznesu. - Wierzę, że tylko osoby mające ugruntowane doświadczenia z rynku mediów, są w stanie stworzyć podmiot o wysokiej jakości biznesowej - dodaje Urszula Wiszowata-Pilic.

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.