Deel, globalna platforma HR, rusza z kampanią Yes Day
Deel wprowadza nową usługę Flexible Payroll, by zapewnić klientom bezprecedensową elastyczność płac i rusza z nową kampanią "Bring the World to Work/Yes Day"
Deel, globalna platforma HR, wprowadza innowacyjną usługę Flexible Payroll, która pozwala wydłużać terminy ostatecznej wypłaty wynagrodzeń w kilkudziesięciu krajach, co stanowi znaczący krok w kierunku odejścia od tradycyjnych praktyk. Jednocześnie amerykańska firma ogłasza rozpoczęcie nowej kampanii "Bring the World to Work/Yes Day". Inicjatywa ma na celu zachęcenie osób decyzyjnych w obszarze HR do upowszechniania zatrudniania globalnych zespołów i zarządzania nimi.
"Bring the World to Work/Yes Day"
Kampania "Bring the World to Work/Yes Day" ma przedefiniować krajobraz globalnych rozwiązań płacowych i kadrowych. Wykorzystuje połączenie tekstu, obrazów i języka miasta, w którym jest prezentowana. Została zaprojektowana tak, by przyciągnąć uwagę decydentów wyższego szczebla B2B. W ramach inicjatywy Deel działał wraz z agencjami Lafayette American i Here Be Dragons. Celem współpracy było stworzenie angażujących nośników OOH i reklam wideo. W kampanii udział bierze także dwóch popularnych TikTokerów – Pasha i Cruz. Dzięki swojej kreatywności i dużej liczbie fanów mają oni wzmocnić przekaz firmy na różnych platformach. Warto podkreślić, że obaj pracują zdalnie, korzystając z usług Deel.
W przyszłości Deel planuje nadal rozwijać kampanię "Bring the World to Work/Yes Day" i kontynuować wysiłki na rzecz zmiany postrzegania marek sektora B2B wśród liderów i pracowników.
- Stworzyliśmy kampanię "Bring the World to Work/Yes Day”, aby pokazać decydentom HR, że nie ma już potrzeby ograniczania puli pracowników do ich miasta lub nawet kraju – mówi Liina Laas, dyrektor ds. ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej w Deel. - Dzięki Deel mogą zatrudniać najlepsze talenty z dowolnego miejsca na świecie, niezależnie od lokalizacji.
Przyszłość płac jest elastyczna
Rozpoczęcie kampanii zbiega się z wprowadzeniem przez firmę Flexible Payroll – rozwiązania mającego zapewnić klientom bezprecedensową elastyczność płac. Deel wydłuża terminy ostatecznej wypłaty wynagrodzeń do 20 dnia miesiąca w 46 krajach, co stanowi znaczący krok w kierunku odejścia od tradycyjnych praktyk. To posunięcie, dotyczące 94% klientów Deel, oferuje trzykrotnie większą elastyczność w zakresie zatwierdzania wydatków, wprowadzania czasu wolnego i wypłacania miesięcznych wynagrodzeń, w stosunku do innych dostawców.
Ponadto, Deel staje się jedną z niewielu globalnych platform HR oferujących funkcję płac na żądanie. To rozwiązanie pozwoli firmom szybko i łatwo przetwarzać płatności poza cyklem. Za niewielką zryczałtowaną opłatą w wysokości 29 dolarów przedsiębiorcy mogą wspierać swój zespół wczesnymi wypłatami wynagrodzeń lub premiami „last-minute”. Takie działanie jeszcze bardziej podkreśla zaangażowanie Deel w pracę na rzecz elastycznych rozwiązań płacowych.
O Deel
Deel ułatwia firmom zatrudnianie i opłacanie globalnego zespołu, a także zarządzanie nim z dowolnego miejsca na świecie. Platforma oferuje kompleksowy zestaw funkcji, w tym:
- globalne zatrudnianie: Deel umożliwia zatrudnianie pracowników zdalnych w ponad 150 krajach,
- lista płac: Deel obsługuje listę płac, dzięki czemu możesz w pełni skupić się na prowadzeniu firmy,
- zgodność z przepisami: Deel zapewnia zgodność ze wszystkimi lokalnymi przepisami prawa pracy,
- imigracja: Deel pomaga uzyskać pracownikom wizy potrzebne do pracy w danym kraju.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.