Denis Struski wesprze polski oddział Haitong Banku
Do zespołu Debt Capital Market w Departamencie Bankowości Inwestycyjnej w Haitong Banku dołączył Denis Struski. Ekspert jest laureatem XVII edycji prestiżowego konkursu EY Financial Challanger, a swoją karierę w sektorze finansowym rozpoczynał na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Denis Struski ukończył szereg specjalistycznych szkoleń, w tym z bankowości inwestycyjnej oraz doradztwa inwestycyjnego. Posiada również certyfikat Financial Modeling & Valuation Analyst, przyznany przez Career Principles. Jest także w trakcie uzyskiwania dyplomów Harvard Business School Online na kierunku Finance and Accounting oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Globalny Biznes Finanse i Zarządzanie.
– Zespół Haitong Banku od zawsze tworzyli eksperci, których charakteryzował profesjonalizm i bystrość umysłu. Tak można opisać Denisa Struskiego. Zdobywca drugiego miejsca w XVII edycji prestiżowego konkursu EY Financial Challanger odznacza się chęcią poszerzania swojego know-how. Jestem przekonany, że w naszym zespole Denis będzie miał wiele okazji, by zdobywać nowe zawodowe kompetencje, jak i dzielić się swoimi umiejętnościami – mówi Ryszard Hermanowski, Dyrektor Zarządzający w Polskim Oddziale Haitong Banku.
Pracę w sektorze finansowym Denis Struski rozpoczynał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie był zaangażowany w rozwój platformy Private Market. Doświadczenie zdobywał również w Excalibur Capital, gdzie uczestniczył w projektach z obszaru transakcji fuzji i przejęć, a wcześniej w domu maklerskim XTB.
W zespole Debt Capital Market w Departamencie Bankowości Inwestycyjnej w Haitong Banku Denis Struski będzie współuczestniczyć w organizacji emisji obligacji korporacyjnych.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.