Komunikaty PR

Dzięki rozwiązaniom PolCard from Fiserv zebrano 4,5 mln zł podczas Finalu WOŚP

2023-03-21  |  12:00

PolCard from Fiserv już po raz 28. był partnerem technologicznym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Za pomocą terminali oraz bramki płatniczej udostępnionej przez agenta rozliczeniowego, udało się zebrać rekordową kwotę ponad 4,5 mln złotych. Najwyższa wpłata wyniosła aż 141 416 zł.

PolCard from Fiserv już po raz 28. był partnerem technologicznym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Za pomocą terminali oraz bramki płatniczej udostępnionej przez agenta rozliczeniowego, udało się zebrać rekordową kwotę ponad 4,5 mln złotych. Najwyższa wpłata wyniosła aż 141 416 zł. 

Fiserv Polska S.A., działający pod marką PolCard from Fiserv aktywnie wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy niemal od początku jej istnienia, a po raz szósty we współpracy z mBankiem. 31. Finał przebiegał pod hasłem "Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!". Zebrane pieniądze zostaną przekazane na zakup urządzeń pozwalających na przyspieszenie diagnostyki zakażeń. W tym roku udało się pobić kolejny rekord wpłat za pośrednictwem terminali oraz bramki płatniczej PolCard from Fiserv, który wyniósł prawie 4,5 mln zł. Darczyńcy przekazali blisko 34 tys. datków na średnią kwotę 137,65 zł.

- Mamy kolejny rekord! Bardzo cieszy fakt, że Polacy coraz mocniej angażują się w tę wspaniałą akcję. W porównaniu z rokiem 2022 kwota została przekroczona aż o 1,5 mln zł. Innowacyjne rozwiązania płatnicze wkroczyły w sektor charity i mocno go wspierają. To spora satysfakcja, że dzięki naszej pracy pomaganie może być jeszcze prostsze i sprawniejsze. Takie momenty napędzają nas do działania – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.

- W Polsce coraz więcej osób płaci bezgotówkowo, więc udostępnienie tej możliwości podczas Finału WOŚP było oczywiste. Wielkie dzięki za każdą, nawet najmniejszą wpłatę – dodaje Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.

W tym roku łączną kwota jaką udało się zebrać na terminalach POS jest o 2 mln większa niż w ubiegłym i wyniosła prawie 3,5 mln zł. Marka PolCard from Fiserv przekazała łącznie 859 terminali płatniczych oznaczonych specjalnym hologramem i czerwonym serduszkiem na wyświetlaczu. 279 zostało dostarczonych do placówek mBanku już w grudniu, a 580 trafiło bezpośrednio do rąk wolontariuszy 31. Finału WOŚP.  Za ich pośrednictwem każdy darczyńca mógł szybko i wygodnie wesprzeć inicjatywę kartą Visa bądź Mastercard, a także BLIKIEM. Minimalną kwotą jaką można było wpłacić za pośrednictwem terminala był 1 grosz, a maksymalną 20 000 zł. Ostateczny wynik zbiórki zostanie ogłoszony 31 marca 2023 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.