Komunikaty PR

Dzięki rozwiązaniom PolCard from Fiserv zebrano 4,5 mln zł podczas Finalu WOŚP

2023-03-21  |  12:00

PolCard from Fiserv już po raz 28. był partnerem technologicznym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Za pomocą terminali oraz bramki płatniczej udostępnionej przez agenta rozliczeniowego, udało się zebrać rekordową kwotę ponad 4,5 mln złotych. Najwyższa wpłata wyniosła aż 141 416 zł.

PolCard from Fiserv już po raz 28. był partnerem technologicznym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Za pomocą terminali oraz bramki płatniczej udostępnionej przez agenta rozliczeniowego, udało się zebrać rekordową kwotę ponad 4,5 mln złotych. Najwyższa wpłata wyniosła aż 141 416 zł. 

Fiserv Polska S.A., działający pod marką PolCard from Fiserv aktywnie wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy niemal od początku jej istnienia, a po raz szósty we współpracy z mBankiem. 31. Finał przebiegał pod hasłem "Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!". Zebrane pieniądze zostaną przekazane na zakup urządzeń pozwalających na przyspieszenie diagnostyki zakażeń. W tym roku udało się pobić kolejny rekord wpłat za pośrednictwem terminali oraz bramki płatniczej PolCard from Fiserv, który wyniósł prawie 4,5 mln zł. Darczyńcy przekazali blisko 34 tys. datków na średnią kwotę 137,65 zł.

- Mamy kolejny rekord! Bardzo cieszy fakt, że Polacy coraz mocniej angażują się w tę wspaniałą akcję. W porównaniu z rokiem 2022 kwota została przekroczona aż o 1,5 mln zł. Innowacyjne rozwiązania płatnicze wkroczyły w sektor charity i mocno go wspierają. To spora satysfakcja, że dzięki naszej pracy pomaganie może być jeszcze prostsze i sprawniejsze. Takie momenty napędzają nas do działania – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.

- W Polsce coraz więcej osób płaci bezgotówkowo, więc udostępnienie tej możliwości podczas Finału WOŚP było oczywiste. Wielkie dzięki za każdą, nawet najmniejszą wpłatę – dodaje Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.

W tym roku łączną kwota jaką udało się zebrać na terminalach POS jest o 2 mln większa niż w ubiegłym i wyniosła prawie 3,5 mln zł. Marka PolCard from Fiserv przekazała łącznie 859 terminali płatniczych oznaczonych specjalnym hologramem i czerwonym serduszkiem na wyświetlaczu. 279 zostało dostarczonych do placówek mBanku już w grudniu, a 580 trafiło bezpośrednio do rąk wolontariuszy 31. Finału WOŚP.  Za ich pośrednictwem każdy darczyńca mógł szybko i wygodnie wesprzeć inicjatywę kartą Visa bądź Mastercard, a także BLIKIEM. Minimalną kwotą jaką można było wpłacić za pośrednictwem terminala był 1 grosz, a maksymalną 20 000 zł. Ostateczny wynik zbiórki zostanie ogłoszony 31 marca 2023 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.