Komunikaty PR

Faktoria z Grupy Nest Bank w nowych barwach

2023-08-17  |  12:00
Biuro prasowe

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, odświeża swoją identyfikację wizualną. Zmienił się zarówno logotyp, jak i strona internetowa oraz pozostałe elementy marki – Jesteśmy na rynku już 5 lat, dlatego nadszedł czas na zmianę wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla osobowość i etap rozwoju, na którym obecnie się znajdujemy – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

Nowa tożsamość na mocnych fundamentach 

Nowy logotyp Faktorii jest energetyczny i zdecydowany, a jego design znacząco się wyróżnia. Dynamiczna zieleń i minimalistyczny krój fontu nawiązują do rozwiązań technologicznych, na które stawia firma. Trzy koła symbolizują płynność, skuteczność działań finansowych i rozwijanie innowacyjnych rozwiązań.

- Faktoria to połączenie elastycznego fintechu o silnych fundamentach bankowych z najlepszymi praktykami faktoringowymi. Chcemy zakomunikować rynkowi, że jesteśmy pierwszym spółką z  tak szeroką paletą rozwiązań, które nie tylko przyspieszają, zabezpieczają, ale też odraczają płatności dla polskich firm – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

- Przy tworzeniu nowego znaku Faktorii, nawiązywaliśmy do języka wizualnego Grupy Nest Bank, z której spółka się wywodzi. Font w odświeżonej wersji logotypu Faktorii jest alternatywną wersją fontu wykorzystywanego w identyfikacji banku. Drugim elementem łączącym znak Faktorii i Grupy Nest Bank jest spójna kolorystyka. W projekcie zastosowaliśmy podstawową barwę fioletu, a także dodaliśmy jego uzupełniający, nieco ciemniejszy odcień – mówi Julia Piłasewicz, Project Director w Dragon Rouge.

Faktoring nabiera kolorów

Energy Green

Energia głównego koloru Faktorii jest zamierzona. Z jednej strony zieleń symbolizuje otwartość i zaangażowanie spółki w rozwój swoich klientów. Z drugiej,  fluorescencyjny odcień podkreśla digitalowy i nowoczesny charakter. Widać to szczególnie w najnowszych rozwiązaniach ofertowych Faktorii. Właściciele firm jeszcze szybciej i prościej mogą sięgać po sprawdzone rozwiązania, które pomogą wyróżnić się na rynku i zapewnić im płynność finansową.

- Dla naszych klientów jesteśmy przede wszystkim partnerem, dlatego zdecydowaliśmy się na zieleń, która kojarzy się z czymś przyjaznym, dobrą energią. W końcu w działaniach Faktorii kierujemy się przede wszystkim dobrem przedsiębiorców – dodaje Jerzy Dąbrowski.

Light Violet, Unique Violet

Odcienie fioletu nawiązują do identyfikacji wizualnej Nest Banku.

Confident Graphit

Wyróżniający się na tle pozostałych grafit wnosi równowagę. O ile żywe odcienie odwołują się do kreatywności i ciągłego rozwoju marki, ciemniejsza barwa oddaje jej silny charakter, pewność siebie i profesjonalizm. Co to oznacza w praktyce? Faktoria łączy w sobie świeże spojrzenie na branżę faktoringową z mocnym zapleczem finansowym, dzięki czemu oferuje wysoki poziom usług.

 

O Faktorii:

Faktoria to spółka należąca do Grupy Nest Bank. Oferuje rozwiązania, które przyspieszając, odraczają i zabezpieczają płatności dla małych, średnich i większych firm. Faktoria to zarówno klasyczny faktoring, jak i usługa płatności odroczonych dla firm (spingo). W ofercie ma też nowatorskie rozwiązanie dla użytkowników ERP dostępne poprzez platformę Apfino, należącą do Comarch ERP.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.