Komunikaty PR

Idea Money zmienia się w FaktorOne

2023-06-26  |  01:00
Biuro prasowe

Po 11 latach działalności Idea Money ogłasza zmianę nazwy na FaktorOne. Rebranding pozwoli silniej podkreślić rdzeń działań marki, jakim jest świadczenie usług faktoringowych oraz pozycjonowanie się w roli eksperta wśród instytucji finansowych nie będąc powiązanym z sektorem bankowym.   

 

Wygoda i partnerstwo

Nowe, mniej sformalizowane struktury procesowe pozwolą na zmniejszenie dystansu między faktorem a klientem. Marka podkreśla, że głównym z jej celów jest wspieranie biznesu swoich Klientów, zapewnienie łatwego dostępu do produktów i proste zasady korzystania z usługi.

 

Jak mówi Krzysztof Florczak, Prezes FaktorOne:

Jako FaktorOne podążamy za klientami, oferując wysokiej jakości produkty, w pełni odpowiadające potrzebom i wpierające osiąganie ich celów. Transformacja marki stanowi dla nas kolejny, naturalny krok w rozwoju. Nowa nazwa i logo odzwierciedlają zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych usług faktoringowych oraz podkreślają nasze zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z odbiorcami naszych usług.

 

FaktorOne oferować będzie produkty dopasowane do spersonalizowanych potrzeb wielu branż, m.in. transportowej, spożywczej, budowlanej czy handlowej, wspierając funkcjonujące na rynku biznesy: małe i średnie firmy oraz właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych.

 

Świeżość i profesjonalizm

Nowe logo FaktorOne zawiera zarówno elementy graficzne, które odnoszą się do procesów faktoringowych, jak i nazwę marki. Kolory użyte w logo - grafitowy i oliwkowy, nawiązują do profesjonalizmu oraz świeżości, które są fundamentem marki FaktorOne. Nazwa składa się z trzonu "faktor", symbolizującego świadczone usługi, oraz dopełnienia "one", które reprezentuje cel firmy, jakim jest pozostanie numerem 1 wśród klientów zainteresowanych usługą faktoringu.

 

FaktorOne planuje płynne przeprowadzenie wszystkich procesów i procedur związanych z transformacją, bez dodatkowych przerw technicznych czy obowiązków dla dotychczasowych Klientów i Partnerów biznesowych. Priorytetem firmy jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi, której doświadczają klienci od lat.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.