Inicjowanie płatności QR kodem dostępne w aplikacji PolCard ® Go
PolCard from Fiserv wprowadza nowość w swojej aplikacji płatniczej. Od teraz w aplikacji PolCard ® Go możliwe jest inicjowanie transakcji za pomocą QR kodów, w których zapisane są dane dotyczące kupowanego towaru bądź usługi. Popularność PolCard Go from Fiserv wciąż rośnie - do tej pory zrealizowano przez tę aplikację transakcje na łączną kwotę 409 mln zł.
Aplikacja płatnicza PolCard Go przeznaczona jest m.in. dla przedsiębiorców, którzy nie chcą nosić ze sobą dodatkowych urządzeń płatniczych. Do jej zainstalowania wystarczy posiadać smartfon lub tablet z modułem NFC i systemem Android w wersji 8.1 lub wyższej. Dzięki aplikacji można sprawnie przyjmować transakcje zbliżeniowe kartą, telefonem lub zegarkiem.
PolCard from Fiserv posiada obecnie największą liczbę aktywnych aplikacji płatniczych na rynku.[1] Do tej pory za ich pośrednictwem zrealizowano transakcje na łączną kwotę 409 mln zł. Zainteresowanie PolCard Go wciąż rośnie, dlatego też marka rozwija produkt i wprowadza nową funkcjonalność - inicjowanie różnych metod płatności za pomocą QR kodów.
Warto również dodać, że aplikację płatniczą PolCard Go można zintegrować z wewnętrznym systemem danej firmy np. systemem sprzedażowym. Dzięki temu wywołanie płatności oraz potwierdzenie jej statusu jest w nim bezpośrednio dostępne. Zwiększa to wydajność przedsiębiorstwa oraz przyspiesza obsługę konsumentów.
Płatność QR kodem – jak to działa
– Główną zaletą QR kodów jest eliminacja ryzyka pomyłki przy wpisywaniu kwoty transakcji – jest ona w nich wcześniej na stałe zapisana. Tego typu rozwiązanie jest wygodną opcją dla np. kosmetyczek, barberów, masażystów czy fryzjerów – mogą oni wcześniej przygotować sobie cennik z kodami QR i sprawnie zainicjować płatność. Sprawdzi się ono również w biznesach mobilnych np. w firmach kurierskich. Dostawca wie, ile klient ma zapłacić za przesyłkę, więc z wyprzedzeniem może przygotować kod QR i nakleić go na paczkę. W momencie jej dostarczenia kurier skanuje kod i od razu inicjuje transakcje w aplikacji płatniczej - mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.
Obsługa QR kodów jest bardzo prosta – wystarczy przełączyć aplikację w taki tryb sprzedaży. Co ważne, do przygotowanego wcześniej kodu użytkownik może dodać dodatkowe informacje takie jak identyfikator transakcji w postaci numeru listu przewozowego czy numer faktury. Te informacje są automatycznie połączone z daną transakcją i widoczne na portalu dla przedsiębiorców OnePortal24, który umożliwia indywidualny dostęp do danych i raportów o płatnościach przez całą dobę. QR kod z odpowiednio zapisaną kwotą można wygenerować w prosty sposób, bez potrzeby korzystania ze skomplikowanych rozwiązań technicznych.
O Fiserv
W świecie, który rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, Fiserv, Inc. (NASDAQ: FISV) pomaga klientom dostarczać rozwiązania odpowiadające sposobowi, w jaki ludzie żyją i pracują - usługi finansowe w tempie życia. Jest partnerem firm w dążeniu do doskonałości w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index oraz FORTUNE® 500. Przez 11 z 14 lat był wymieniany jako jedna z najbardziej podziwianych firm na świecie przez magazyn FORTUNE (World's Most Admired Companies®). Przez 2 lata z rzędu otrzymał też tytuł Najbardziej Innowacyjnej Firmy na Świecie (World’s Most Innovative Companies) przez magazyn Fast Company. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie.
[1] panorama-polskich-platnosci-oraz-cashless-pay-2022.pdf
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.