Inicjowanie płatności QR kodem dostępne w aplikacji PolCard ® Go
PolCard from Fiserv wprowadza nowość w swojej aplikacji płatniczej. Od teraz w aplikacji PolCard ® Go możliwe jest inicjowanie transakcji za pomocą QR kodów, w których zapisane są dane dotyczące kupowanego towaru bądź usługi. Popularność PolCard Go from Fiserv wciąż rośnie - do tej pory zrealizowano przez tę aplikację transakcje na łączną kwotę 409 mln zł.
Aplikacja płatnicza PolCard Go przeznaczona jest m.in. dla przedsiębiorców, którzy nie chcą nosić ze sobą dodatkowych urządzeń płatniczych. Do jej zainstalowania wystarczy posiadać smartfon lub tablet z modułem NFC i systemem Android w wersji 8.1 lub wyższej. Dzięki aplikacji można sprawnie przyjmować transakcje zbliżeniowe kartą, telefonem lub zegarkiem.
PolCard from Fiserv posiada obecnie największą liczbę aktywnych aplikacji płatniczych na rynku.[1] Do tej pory za ich pośrednictwem zrealizowano transakcje na łączną kwotę 409 mln zł. Zainteresowanie PolCard Go wciąż rośnie, dlatego też marka rozwija produkt i wprowadza nową funkcjonalność - inicjowanie różnych metod płatności za pomocą QR kodów.
Warto również dodać, że aplikację płatniczą PolCard Go można zintegrować z wewnętrznym systemem danej firmy np. systemem sprzedażowym. Dzięki temu wywołanie płatności oraz potwierdzenie jej statusu jest w nim bezpośrednio dostępne. Zwiększa to wydajność przedsiębiorstwa oraz przyspiesza obsługę konsumentów.
Płatność QR kodem – jak to działa
– Główną zaletą QR kodów jest eliminacja ryzyka pomyłki przy wpisywaniu kwoty transakcji – jest ona w nich wcześniej na stałe zapisana. Tego typu rozwiązanie jest wygodną opcją dla np. kosmetyczek, barberów, masażystów czy fryzjerów – mogą oni wcześniej przygotować sobie cennik z kodami QR i sprawnie zainicjować płatność. Sprawdzi się ono również w biznesach mobilnych np. w firmach kurierskich. Dostawca wie, ile klient ma zapłacić za przesyłkę, więc z wyprzedzeniem może przygotować kod QR i nakleić go na paczkę. W momencie jej dostarczenia kurier skanuje kod i od razu inicjuje transakcje w aplikacji płatniczej - mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.
Obsługa QR kodów jest bardzo prosta – wystarczy przełączyć aplikację w taki tryb sprzedaży. Co ważne, do przygotowanego wcześniej kodu użytkownik może dodać dodatkowe informacje takie jak identyfikator transakcji w postaci numeru listu przewozowego czy numer faktury. Te informacje są automatycznie połączone z daną transakcją i widoczne na portalu dla przedsiębiorców OnePortal24, który umożliwia indywidualny dostęp do danych i raportów o płatnościach przez całą dobę. QR kod z odpowiednio zapisaną kwotą można wygenerować w prosty sposób, bez potrzeby korzystania ze skomplikowanych rozwiązań technicznych.
O Fiserv
W świecie, który rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, Fiserv, Inc. (NASDAQ: FISV) pomaga klientom dostarczać rozwiązania odpowiadające sposobowi, w jaki ludzie żyją i pracują - usługi finansowe w tempie życia. Jest partnerem firm w dążeniu do doskonałości w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index oraz FORTUNE® 500. Przez 11 z 14 lat był wymieniany jako jedna z najbardziej podziwianych firm na świecie przez magazyn FORTUNE (World's Most Admired Companies®). Przez 2 lata z rzędu otrzymał też tytuł Najbardziej Innowacyjnej Firmy na Świecie (World’s Most Innovative Companies) przez magazyn Fast Company. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie.
[1] panorama-polskich-platnosci-oraz-cashless-pay-2022.pdf
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.