InternetowyKantor.pl ze Złotym Laurem Konsumenta
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
Najdłużej działający kantor internetowy w Polsce zdobył cenną nagrodę - Złoty Laur Konsumenta 2022. Serwis otrzymał 30 proc. głosów i zajął I miejsce wśród kantorów internetowych w tym znanym ogólnopolskim plebiscycie.
InternetowyKantor.pl jest znany i ceniony wśród osób wymieniających waluty w internecie. Od momentu utworzenia kantoru w 2010 roku w serwisie zarejestrowało się ponad 400 tys. klientów, a sama firma jest laureatem wielu konkursów konsumenckich i jakościowych.
- Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce rozpoznają naszą markę i niezmiennie obdarzają nas zaufaniem. Otrzymana nagroda jest dla nas nie tylko potwierdzeniem uznania, ale również motywacją do dalszej pracy i rozwoju. Wszelkie udogodnienia oferowane przez nasz serwis są wprowadzane zawsze z myślą o kliencie - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR w InternetowyKantor.pl.
Tytuł Laur Konsumenta przyznawany jest od 2004 roku na podstawie wyników ankiet badawczych. To jeden z pierwszych, najbardziej znanych i liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Nagroda ta trafiła do InternetowyKantor.pl już po raz kolejny. Poprzednio serwis otrzymywał to wyróżnienie w latach 2020 i 2013.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.