Komunikaty PR

Nowa aplikacja mobilna VeloBanku już dostępna

2023-05-08  |  13:00
Biuro prasowe

VeloBank udostępnił klientom nową odsłonę aplikacji mobilnej, oferującą jeszcze prostsze i bardziej intuicyjne rozwiązania pomagające wygodnie bankować z poziomu telefonu. To konsekwencja podejścia „mobile first”, czyli koncentracji na potrzebach osób, które w kontakcie z bankiem preferują rozwiązania mobilne. Główne wyróżniki aplikacji to przejrzysta architektura informacji, użyteczne funkcje, w tym m.in. możliwość zakupu biletu komunikacji miejskiej czy opłacenia parkingu oraz nowoczesny i spójny design. Bankowość mobilna została zintegrowana z zaawansowanym systemem CRM (customer relationship management) VeloBanku. To pozwala na hiperspersonalizację, czyli pełne dopasowanie oferty do potrzeb każdego klienta. Aplikacja spełnia również najwyższe standardy rynkowe w zakresie bezpieczeństwa.

Nową aplikację mobilną zapowiedzieliśmy w listopadzie ubiegłego roku. Jest to jeden z kluczowych elementów realizacji strategii naszego banku w zakresie rozwoju cyfrowych kanałów obsługi klientów. Bankowość mobilną zaprojektowaliśmy zgodnie z najnowszymi trendami technologicznymi oraz w oparciu o ideę mobile first. Dzięki temu odpowiada ona wprost na oczekiwania użytkowników. Wiemy, że doceniają oni proste i intuicyjne rozwiązania, które oszczędzają czas. Dlatego nasza aplikacja pozwala na wygodne zarządzanie swoimi finansami oraz oferuje też pakiet usług i produktów pozabankowych, jak np. możliwość opłacenia parkingu, zakupu biletu komunikacji miejskiej czy ubezpieczenia. Zadbaliśmy też o nowoczesny, spójny wygląd. Zastosowana technologia daje nam możliwość stałego rozwoju bankowości mobilnej i dostosowywania jej funkcji do zmieniających się oczekiwań klientów, z jednoczesną dbałością o najwyższe standardy bezpieczeństwa – mówi Przemysław Koch, członek zarządu ds. operacji oraz IT w VeloBanku.

Przejrzyste i intuicyjne narzędzie

Nową aplikację VeloBanku wyróżnia intuicyjność, którą zapewnia przejrzysta architektura informacji. Klienci mają pod ręką najważniejsze funkcje. Na pulpicie dostępne są szybkie skróty, które pozwalają na łatwe zarządzanie finansami i zapewniają dostęp do spersonalizowanych opcji. Wchodząc do aplikacji użytkownik od razu, bez zbędnego klikania, zobaczy status swoich najważniejszych produktów, a także sprawnie przejrzy pozostałe. Jednym z wielu udogodnień jest możliwość szybkiego sprawdzenia, jakie karty są podpięte do danego rachunku – wystarczy jedno kliknięcie w ikonę, aby zobaczyć szczegóły. Ponadto wszystkie funkcje w aplikacji są ze sobą powiązane, co ułatwia nawigację, np. po przejściu na ikonę kantoru od razu pojawia się możliwość aktywacji usługi karty wielowalutowej.

 

Aby jeszcze bardziej ułatwić nawigację użytkownikom aplikacji, na dole ekranu umieszczono menu z pięcioma, kluczowymi dla klientów kategoriami. To: "Pulpit", "Finanse", "Płatności", "Usługi" oraz "Wnioski". Dzięki temu użytkownicy aplikacji z łatwością mogą przemieszczać się między poszczególnymi sekcjami. Co ważne, „Usługi” to nie tylko oferta finansowa, ale też pozafinansowa. Klienci znajdą tam m.in. VeloKantor, który pozwala wymieniać waluty po atrakcyjnym kursie całkowicie online, ofertę ubezpieczeniową, a także będą mogli zakupić bilety komunikacji miejskiej oraz opłacić parking w kilkudziesięciu miastach, w tym m.in. Warszawie. To rozwiązania, które ułatwiają codzienne życie, bo zamiast korzystać z kilku aplikacji mobilnych, wystarczy, że użytkownicy mają jedną – bankową. Kolejne funkcje typu VAS, czyli value added service, VeloBank będzie wprowadzał sukcesywnie. Pierwszą z nich będą VeloChwile, program, w którym klienci zbierają punkty za płatności i następnie mogą je wymienić na nagrody.

Jednym z priorytetów było też zadbanie o kwestie bezpieczeństwa. Bankowość mobilna wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w tym zakresie, wprowadzono też nowy sposób uwierzytelnienia, zwiększający czujność użytkowników. Przy uruchamianiu aplikacji na nowym urządzeniu po raz pierwszy odbywa się tzw. call back – zamiast wiadomości SMS, klient otrzymuje telefon z indywidualnym kodem. Większe zaangażowanie użytkownika zwiększa świadomość podejmowanych działań, a tym samym w istotny sposób wpływa na bezpieczeństwo.

Pełna integracja z systemem CRM

Aplikacja VeloBanku została zintegrowana z systemem CRM, który jest zasilany wiedzą analityczną i oparty o dane dostępne w czasie rzeczywistym. To umożliwia najlepsze dopasowanie oferty banku do sytuacji klienta i jego aktualnych potrzeb. Prace nad narzędziami były prowadzone równolegle, dzięki czemu wypracowane w ramach projektu rozwiązania wspólnie maksymalizują korzyści użytkowników, w tym m.in. umożliwiają zarządzanie treścią. To oznacza, że każdy użytkownik aplikacji otrzyma spersonalizowaną komunikację, dostosowaną do jego aktualnych potrzeb. Czego innego potrzebuje bowiem osoba udająca się na wakacje, a czego innego osoba, która kupuje właśnie pierwsze mieszkanie. Treści w bankowości mobilnej mogą różnić się nie tylko samą ofertą czy jej parametrami, ale również sposobem prezentacji.

– Prowadzenie jednocześnie prac nad rozwojem aplikacji i systemem CRM, który pozwala na zarządzanie relacjami z klientami i dopasowanie oferty indywidualnie do potrzeb każdej osoby w czasie rzeczywistym, dało nam niezwykłą wartość dodaną. To coś unikalnego i ważnego dla klientów, którzy nie chcą widzieć sztampowych reklam, tylko zindywidualizowane oferty. Takie możliwości daje nam właśnie nowa aplikacja, która jest ostatnim ogniwem w technologicznym wymiarze tworzenia „Świata Bardziej Velo”. Nasi klienci mają do dyspozycji nową bankowość internetową, aplikację mobilną, a my czuwamy nad systemem CRM, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Nowa wersja aplikacji mobilnej VeloBanku jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i Huawei AppGallery.

Więcej informacji na temat nowej wersji aplikacji mobilnej VeloBanku jest dostępnych na stronie: www.velobank.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.