Nowi asystenci AI od tradingu w polskiej aplikacji.
Honey Payment, spółka rozwijająca multiaplikację finansową DotBee, wprowadziła do niej jeszcze więcej nowości. To asystenci AI, pomagający zrozumieć skomplikowany świat inwestycji i kryptowalut. Firma tym samym rozszerza już istniejącą ofertę sztucznej inteligencji w zakresie doradztwa finansowego, księgowego i prawnego.
Autorska multiaplikacja finansowa DotBee stworzona przez Honey Payment zyskuje coraz większą popularność. Obecnie korzysta z niej ponad pół miliona osób, a twórcy coraz bardziej rozszerzają wachlarz jej możliwości. Aplikacja pozwala w jednym miejscu zarządzać swoimi finansami – płatnościami, fakturami, ubezpieczeniami, kosztami związanymi z biletami czy opłatami transportowymi, cashbackiem. Od teraz użytkownicy DotBee mają do dyspozycji kolejną, przydatną funkcję.
Mowa o asystentach AI z dwóch nowych dziedzin – trader i krypto. W ocenie autorów aplikacji to przełomowe w branży wdrożenie, bo skomplikowany świat finansów nigdy nie był tak uproszczony i zdemokratyzowany dla przeciętnego użytkownika.
- Bariera wejścia i co ważniejsze, zrozumienia mechanizmów rządzących tym światem nigdy nie była mniejsza - mówi Grzegorz Szulik, prezes Honey Payment.
- Przykładowo forexowe rekiny korzystają z masy rozsianych po różnych miejscach skomplikowanych wskaźników. Trzeba je rozumieć i gromadzić w odpowiednich parametrach. Asystent DotBee grupuje je w ciągu sekund, w przejrzystym interfejsie, kompleksowo tłumacząc, co od czego zależy. Nawet obeznany inwestor, chcący przenalizować parę EUR/USD dla interwałów dziennego i 30-minutowego, musiałby poświęcić na to sporo czasu. Asystent DotBee – w takim porównaniu – działa z prędkością światła i bije na głowę każdą białkową inteligencję - mówi Grzegorz Szulik.
Podobnie mają się sprawy z rynkiem krypto. Można uzupełnić powyższą komendę pary EUR/USD o analizę bitcoina, lub poprosić asystenta o analizę innych parametrów, np. bitcoina do ethereum w danym interwale. Aplikacja DotBee podpowiada użytkownikom, jakich promptów używać, by otrzymać potrzebne informacje. To rynki zmienne, zależne od wielu czynników, dlatego asystent może również sporządzić kalendarium wydarzeń na najbliższy np. tydzień, które mogą wpłynąć na dany kurs, a co za tym idzie – decyzję danego inwestora.
- Trzeba jednak pamiętać o jednym, a jeśli zapomnimy, asystent nam to przypomni. Że jest właśnie asystentem, a nie maklerem czy doradcą inwestycyjnym. Podpowie, uprości i zgromadzi wymagane dane w jednym miejscu w ciągu sekund, ostatecznie jednak decyzja należy do inwestora i to on bierze za nią odpowiedzialność - mówi Grzegorz Szulik.
- Asystent DotBee, to może i sztuczna, ale jednak inteligencja i nie da się wpuścić w maliny. Zapytany po prostu, w co włożyć 50 tys. zł, by nie stracić, nie udzieli rekomendacji. Natomiast istotnie inwestor, nawet początkujący, nigdy nie miał w rękach potężniejszej broni - dodaje prezes Honey Payment.
Asystenci AI z dziedzin trader oraz krypto to najmłodsze dzieci z ciągle powiększającej się rodziny – w czerwcu spółka udostępniła użytkownikom równie przydatnych asystentów AI z dziedzin finansów, księgowości oraz prawa. Aplikacja działa w 45 językach, a więc potencjalnie może z niej korzystać 5,8 mld ludzi na świecie.
Honey Payment wspólnie z Maximus S.A zrealizowały umowę inwestycyjną, której celem jest połączenie i debiut Honey Payment na NewConnect. Dotychczasowi udziałowcy Honey Payment zawarli umowy objęcia nowych akcji w Maximus, w zamian za 100 proc. udziałów w Honey Payment. Trwa ostatni etap procedury, czyli rejestracja w KRS.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.