OSCBR Marką Godną Zaufania w kategorii „Wirtualna Księgowość”
Ogólnopolska Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych otrzymała tytuł „Marki Godnej Zaufania 2023” w kategorii Wirtualna Księgowość.
Tytuł przyznają polscy przedsiębiorcy w ogólnopolskim głosowaniu, które Instytut Badawczy Kantar Polska S.A. przeprowadza na zlecenie wydawcy miesięcznika My Company Polska. Startupowcy, menedżerowie, specjaliści i prezesi firm wskazują tych, którym ufają najbardziej.
Sondaż miał formę ankiety online prowadzonej wśród firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. To właśnie do takich przedsiębiorców adresowane są produkty i usługi dostępne w biurach współpracujących z siecią OSCBR. W każdej kategorii w spontanicznym wyborze można było wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się największym zaufaniem.
Nagroda „Marka Godna Zaufania” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i dowodem na to, że nasza praca przynosi efekty i jest doceniana zarówno przez biura rachunkowe, jak i ich klientów - polskich przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale też zobowiązanie do dalszej efektywnej pracy i doskonalenia naszej sieci. Dziękujemy wszystkim, którzy oddali na nas głos za zaufanie, jakim nas obdarzają. To dla nas ogromna motywacja do dalszego rozwoju OSCBR. Zaufanie do marki, to zaufanie do ludzi którzy ją tworzą. Zaufanie to fundament, na którym buduje się biznes, a w czasach pełnych niepewności stwierdzenie "ufam ci" nabiera jeszcze większego znaczenia - komentuje Anita Gołębiewska, Dyrektor Zarządzająca OSCBR.
W tym roku uczestnicy badania oceniali marki w 25 kategoriach. Spontanicznie wymienili nazwy 350 znanych i cenionych firm, ale w danej kategorii można było wskazać tylko jeden brand. Sieć OSCBR znalazła się wśród wskazywanych przez przedsiębiorców marek w zakresie najwyższej jakości świadczonych wirtualnych usług księgowych znacząco wyprzedzając pozostałe podmioty.

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.