PGE zielonym partnerem VeloMarketu
VeloBank nawiązał zielone partnerstwo z PGE Obrót z Grupy PGE, największym sprzedawcą energii w Polsce. Celem współpracy jest udostępnienie klientom VeloMarketu - ekologicznej platformy e-commerce powstałej z inicjatywy banku, atrakcyjnej oferty w zakresie fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii oraz informacji na temat programów finansowania zielonej transformacji.
Istotnym elementem wspólnych działań jest również edukacja ekologiczna. Z ostatniego raportu „Badanie Świadomości Ekologicznej Polaków” z 2022 roku wynika, że 72% Polaków zna pojęcie recycling, ponad połowa wie, czym jest energia odnawialna, połowa słyszała o autach hybrydowych, a niemal połowa o rolnictwie ekologicznym.
Świadomość tej tematyki rośnie, ale nadal wybór odpowiedniego, energooszczędnego rozwiązania do domu, potrafi być nie lada wyzwaniem. Oferta w zakresie fotowoltaiki, pomp ciepła czy magazynów energii jest szeroka. Poza samym produktem, klienci często potrzebują wybrać również optymalną opcję finansowania. Poprzez współpracę PGE Obrót oraz grupy VeloBanku w ramach VeloMarketu klienci będą mogli znaleźć kompleksowe propozycje obejmujące zarówno know-how, rozwiązania technologiczne, opcje montażu oraz wygodne sposoby finansowania, takie jak m.in. EKO-kredyt, kredyt nisko kwotowy oraz leasing.
– Nawiązanie współpracy z największym sprzedawcą energii w Polsce wpisuje się w strategię rozwoju grupy VeloBank, której celem jest nieustanne tworzenie wartości dodanej dla klientów i inwestorów poprzez strategiczne partnerstwa biznesowe. Stawiamy na współpracę z sektorowymi liderami, którzy gwarantują najlepszą jakość. Udowodniliśmy to na początku roku, kiedy opracowaliśmy produkt razem z największym dostawcą gazu w Polsce. Teraz grupa VeloBanku może pochwalić się kolejnym strategicznym partnerem. Rozwijając platformę VeloMarket zaprosiliśmy do współpracy głównego dostawcę energii w Polsce, który zaopatruje w prąd ponad 5,5 mln odbiorców w naszym kraju. Szybko złapaliśmy wspólny język, bo nasze cele są zbieżne. Dążymy do wspierania zrównoważonego rozwoju oraz edukacji w tym zakresie. Jestem przekonany, że współpraca z PGE pomoże zmaksymalizować zadowolenie klientów i razem przyczynimy się do pozytywnej zmiany w zakresie transformacji energetycznej, która pozostaje jednym z głównych wyzwań dla polskiej gospodarki – mówi Adam Marciniak, Prezes Zarządu VeloBanku.
Partnerstwo z liderem zielonej transformacji
Grupa PGE to filar zielonej zmiany w Polsce, który nie tylko przewodzi w procesie transformacji energetycznej, ale jednocześnie jest przewodnikiem na tej drodze dla swoich klientów. Spółka PGE Obrót zajmuje się w Grupie PGE sprzedażą detaliczną i obsługą klientów. W swojej działalności rozwija portfolio, wprowadzając nowoczesne i innowacyjne rozwiązania z zakresu odnawialnych źródeł energii. Dzięki współpracy, klienci VeloMarketu uzyskają dostęp do sprawdzonych rozwiązań popartych doświadczeniem i kompetencjami ekspertów PGE Obrót, którzy na co dzień wspierają zieloną transformację, świadcząc eksperckie usługi na rzecz gospodarstw domowych, firm oraz jednostek samorządowych.
– Jesteśmy doświadczonym, bezpiecznym i kompleksowym partnerem w inwestycjach PRO EKO, które najczęściej obejmują fotowoltaikę, pompy ciepła i magazyny energii wraz z systemami inteligentnego zarządzania energią, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Oprócz produktów oferujemy również profesjonalne doradztwo na każdym etapie inwestycji i fachowe wykonawstwo. Partnerstwo w ramach VeloMarketu jest dla nas kolejnym elementem operacyjnej pracy w ramach „prowadzenia w zielonej zmianie”. Łączymy siły z sektorem finansowym na wielu poziomach, aby transformacja energetyczna zataczała jeszcze szersze kręgi – mówi Janusz Magoń, p.o. Prezes Zarządu PGE Obrót.
Współpraca grupy VeloBanku z PGE Obrót umożliwia strategiczną synergię w zakresie wspierania zielonej transformacji i finasowania ekologicznych inwestycji. Pomaga zapewnić profesjonalną i kompleksową obsługę klienta na wszystkich etapach – od podjęcia decyzji, przez sprzedaż, finansowanie do realizacji instalacji. Dodatkową zachętą do skorzystania z oferty VeloMarketu jest też perspektywa realnych oszczędności. Klienci VeloBanku mogą korzystać ze stałego 3% rabatu na zakupy na platformie.
Więcej informacji o partnerstwie dostępne na stronie: https://velomarket.pl/partner-strategiczny.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.