Komunikaty PR

Rób zakupy i pomagaj, czyli jak wesprzeć lokalnie Fundację Happy Kids

2023-06-01  |  12:03
Biuro prasowe
Do pobrania 06 ( 0.02 MB )

900 tys. zł – tyle środków udało się zebrać Fundacji Happy Kids podczas zeszłorocznej akcji „Wspieraj lokalnie z Auchan”. Dlatego też organizacja ponownie bierze udział w wyjątkowej kampanii prowadzonej przez sieć hipermarketów. W tym roku wszystkie zebrane środki zostaną przekazane na budowę pierwszego w Polsce Rodzinnego Domu Pomocy w Opatowie (gmina Łęka Opatowska). Schronienie w nim znajdą m.in. byli dorośli podopieczni organizacji, którzy ze względu na swoje dysfunkcje czy niepełnosprawności nie mają szans na samodzielne życie. Jak można pomóc? Od 8 maja do 17 czerwca klienci sklepów Auchan Polska będą mieli możliwość podczas płatności zbliżeniowych za zakupy skorzystać z opcji przekazania drobnej kwoty na organizację charytatywną.

Rodzinny Dom Pomocy w Opatowie – od czego się zaczęło?

Budowa pierwszego w Polsce Rodzinnego Domu Pomocy rozpoczęła się już w 2021 r., ale niestety do planowanego otwarcia jeszcze trochę brakuje. To ogromna inwestycja, by ze zrujnowanego posterunku policji stworzyć odpowiednie miejsce dostosowane do potrzeb wychowanków z niepełnosprawnościami. Do tej pory przedsięwzięcie pochłonęło już 2 mln zł, a do zakończenia budowy potrzebnych jest jeszcze przynajmniej pół miliona.

- Do powstania tej placówki zainspirował nas jeden z podopiecznych. Damian do rodzinnego domu dziecka w Sokolnikach trafił mając 17 lat. Natomiast stan zdrowia i niepełnosprawność sprawiły, że jego rozwój zatrzymał się na etapie kilkuletniego dziecka. Dopiero w domu fundacji odnalazł spokój i pomimo swoich dysfunkcji stał się szczęśliwym i pełnym energii młodym dorosłym. Niestety po ukończeniu 25 rok życia, Damian musiał opuścić naszą placówkę i jest obecnie zmuszony przebywać w domu pomocy społecznej. Dlatego, tak ważny dla nas i naszych podopiecznych jest udział w tej akcji. Zebrane dzięki niej środki pozwolą na sfinalizowanie budowy RDP-u. Tym samym Damian i inni potrzebujący znajdą swój dom na resztę życiakomentuje Agnieszka Smarzyńska, Prezes Fundacji Happy Kids.

Wspieraj Fundację Happy Kids z Auchan

Ogólnopolska kampania „Wspieraj lokalnie z Auchan” na rzecz 30 fundacji i stowarzyszeń non-profit realizowana jest w sklepach sieci na terenie całej Polski. W ramach tej akcji datki przekazywane przez konsumentów w wyznaczonych supermarketach łączone są ze zbiórką prowadzoną przez Pomagam.pl. A całe przedsięwzięcie jest możliwe dzięki innowacyjnej formule wsparcia za pośrednictwem partnerskiego programu CSR Auchan, Fundacji Pomagam.pl i Donateo.

- Jak wesprzeć „Happy Kids”? Wystarczy wybrać się do jednego z 19 sklepów sieci z listy, dostępnej na naszych mediach społecznościowych. Za zakupy zapłacić zbliżeniowo kartą lub telefonem, a na terminalu potwierdzić przekazanie mikrodatku. Można to zrobić m.in. w łódzkiej Manufakturze, Tulipanie czy na warszawskim Wilanowie. W poprzednim roku dzięki klientom sieci tych sklepów zebraliśmy blisko milion złotych. Mamy ogromną nadzieję, że i podczas tegorocznej akcji uda nam się zebrać równie imponującą kwotę. Dlatego, też współpraca z takimi markami jak Auchan czy Donateo ma dla nas ogromne znaczenie i cieszymy się, że coraz więcej firm dostrzega znaczenie prowadzenia działań CSR i angażuje się w akcje dobroczynne dodaje Agnieszka Smarzyńska.

- Cieszy nas możliwość kontynuacji akcji razem z naszymi stałymi partnerami: Fundacją Happy Kids, Auchan na rzecz Rodzinnego Domu Pomocy. Razem z całym zespołem Donateo nie możemy doczekać się finalizacji tej pięknej inwestycji! W kampaniach, które podejmujemy razem z organizacjami dobroczynnymi, dokładamy starań, ku szczęśliwemu finałowi, którym jest zebranie określonej kwoty na konkretny cel. Dlatego tym bardziej będziemy usatysfakcjonowani, gdy pierwsi podopieczni Fundacji “Happy Kids” będą mogli zamieszkać w swoim nowym, pełnym ciepła domu – dodaje Krzysztof Adamski, założyciel BetterPOS i pomysłodawca projektu Donateo.

Auchan od lat działa na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci. - Z Fundacją Happy Kids współpracujemy już po raz drugi. W październiku i listopadzie ubiegłego roku dzięki hojności naszych klientów blisko 900 tysięcy złotych zasiliło budowę wyjątkowego miejsca: Rodzinnego Domu Pomocy. Wyniki akcji pokazały, że klienci docenili możliwość pomagania w nowoczesny, przejrzysty i efektywny sposób.  Cieszymy się, że wspólnie, dzięki aplikacji Donateo możemy wspierać tak ważne cele charytatywne – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektor Komunikacji Auchan Retail Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe
2024-07-04 | 17:30

73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań

Działania eko stają się coraz ważniejsze dla Polaków, a firmy stoją w coraz większym stopniu przed wyzwaniem związanym z raportowaniem niefinansowym (ESG),
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.