Komunikaty PR

Rodzinne wakacje własnym kamperem, dzięki CA Auto Bank

2023-06-22  |  15:05
Biuro prasowe

Grupa CA Auto Bank, (wcześniej działająca pod nazwą FCA Bank), ma ambicję stać się wiodącym wielomarkowym liderem w finansowaniu pojazdów sektora leisure – kamperów oraz przyczep kampingowych. Już teraz firma oferuje atrakcyjne warunki kredytu oraz leasingu pojazdów spod szyldu Erwin Hymer Group, Pilote i Group Rapido.

Rynek kamperów przeżywa w Polsce prawdziwy rozkwit. Ma na to wpływ szereg czynników, takich jak pandemia COVID, czy zmiana stylu spędzania czasu wolnego. Dane CEPiK dot. rejestracji nowych pojazdów nie pozostawiają żadnych wątpliwości – Polacy pokochali kampery. W 2018 r. zarejestrowano 518 samochodów tego typu, a rok później 724. Kolejne lata to odpowiednio: 2020 – 1040 sztuk, 2021 – 2191 egzemplarzy.

– W roku 2022 nastąpił co prawda spadek rejestracji pojazdów nowych, ale wynika on ze zmniejszonej dostępności nowych aut. Jeżeli jednak do powyższych danych dodamy liczbę sprowadzonych zza granicy używanych kamperów oraz pojazdów, których właściciele zmienili przeznaczenie na kampery, śmiało można powiedzieć, że jest to rynek rozwijający się – mówi Lucyna Bogusz Country Manager CA Auto Bank Oddział w Polsce.

Polska wciąż goni czołówkę europejską, jeżeli chodzi o liczbę sprzedaży nowych kamperów. Cena takich domów na czterech kółkach jest stosunkowo wysoka. – „Właśnie dlatego wprowadziliśmy ofertę finansowania na okres do 150 miesięcy czyli ponad 12 lat. Dzięki temu miesięczne raty nie są wysokie, a nasi klienci mogą cieszyć się z nabycia najnowszych modeli, takich renomowanych marek, jak: Erwin Hymer Group, Groupe Pilote, Groupe Rapido, Knaus Tabbert, Concorde i Carthago” – mówi Michał Sobolewski Dyrektor Sprzedaży i Marketingu CA Auto Bank Oddział w Polsce. To nie wszystkie udogodnienia. – Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zapewniając najwyższy standard obsługi poprzez dedykowany dział wsparcia sprzedaży – dodaje Michał Sobolewski. Spółka posiada także dedykowaną i atrakcyjną cenowo ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego.

Spółka, wraz z dealerami ww. marek, uczestniczy w różnego typu eventach, takich jak np.: targi caravaningowe. Podczas nich potencjalni klienci mogą dowiedzieć się  jak dokonać zakupu finansowania kamperów i przyczep (kredyt i leasing) oraz zapoznać się z atrakcyjną ofertą ubezpieczeniową przygotowaną specjalnie dla miłośników domów na kółkach.

Dodatkowym atutem – dodaje Michał Sobolewski – jest możliwość cyfrowego złożenia wniosku o ofertę finansowania – zarówno kredytowego, jak i leasingowego, co minimalizuje czas załatwienia formalności, i przyspiesza ten proces”. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.