Komunikaty PR

Rodzinne wakacje własnym kamperem, dzięki CA Auto Bank

2023-06-22  |  15:05
Biuro prasowe

Grupa CA Auto Bank, (wcześniej działająca pod nazwą FCA Bank), ma ambicję stać się wiodącym wielomarkowym liderem w finansowaniu pojazdów sektora leisure – kamperów oraz przyczep kampingowych. Już teraz firma oferuje atrakcyjne warunki kredytu oraz leasingu pojazdów spod szyldu Erwin Hymer Group, Pilote i Group Rapido.

Rynek kamperów przeżywa w Polsce prawdziwy rozkwit. Ma na to wpływ szereg czynników, takich jak pandemia COVID, czy zmiana stylu spędzania czasu wolnego. Dane CEPiK dot. rejestracji nowych pojazdów nie pozostawiają żadnych wątpliwości – Polacy pokochali kampery. W 2018 r. zarejestrowano 518 samochodów tego typu, a rok później 724. Kolejne lata to odpowiednio: 2020 – 1040 sztuk, 2021 – 2191 egzemplarzy.

– W roku 2022 nastąpił co prawda spadek rejestracji pojazdów nowych, ale wynika on ze zmniejszonej dostępności nowych aut. Jeżeli jednak do powyższych danych dodamy liczbę sprowadzonych zza granicy używanych kamperów oraz pojazdów, których właściciele zmienili przeznaczenie na kampery, śmiało można powiedzieć, że jest to rynek rozwijający się – mówi Lucyna Bogusz Country Manager CA Auto Bank Oddział w Polsce.

Polska wciąż goni czołówkę europejską, jeżeli chodzi o liczbę sprzedaży nowych kamperów. Cena takich domów na czterech kółkach jest stosunkowo wysoka. – „Właśnie dlatego wprowadziliśmy ofertę finansowania na okres do 150 miesięcy czyli ponad 12 lat. Dzięki temu miesięczne raty nie są wysokie, a nasi klienci mogą cieszyć się z nabycia najnowszych modeli, takich renomowanych marek, jak: Erwin Hymer Group, Groupe Pilote, Groupe Rapido, Knaus Tabbert, Concorde i Carthago” – mówi Michał Sobolewski Dyrektor Sprzedaży i Marketingu CA Auto Bank Oddział w Polsce. To nie wszystkie udogodnienia. – Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zapewniając najwyższy standard obsługi poprzez dedykowany dział wsparcia sprzedaży – dodaje Michał Sobolewski. Spółka posiada także dedykowaną i atrakcyjną cenowo ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego.

Spółka, wraz z dealerami ww. marek, uczestniczy w różnego typu eventach, takich jak np.: targi caravaningowe. Podczas nich potencjalni klienci mogą dowiedzieć się  jak dokonać zakupu finansowania kamperów i przyczep (kredyt i leasing) oraz zapoznać się z atrakcyjną ofertą ubezpieczeniową przygotowaną specjalnie dla miłośników domów na kółkach.

Dodatkowym atutem – dodaje Michał Sobolewski – jest możliwość cyfrowego złożenia wniosku o ofertę finansowania – zarówno kredytowego, jak i leasingowego, co minimalizuje czas załatwienia formalności, i przyspiesza ten proces”. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe
2024-07-04 | 17:30

73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań

Działania eko stają się coraz ważniejsze dla Polaków, a firmy stoją w coraz większym stopniu przed wyzwaniem związanym z raportowaniem niefinansowym (ESG),
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.