Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
„Kiedy dopadły Cię koszty konta firmowego, wiesz co robić - masz Nest Bank” - tak w nowej reklamie Nest! zachęca do założenia BIZnest Konta. Spot jest pierwszą odsłoną nowej kampanii reklamowej Nest Banku, której bohaterami są superprzedsiębiorcy.
Siła Przedsiębiorców
Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako super bohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB.
Spot można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=KCTX_BZsMXg
Przedsiębiorca jako superbohater
W ramach kampanii Nest Bank będzie promował swoje produkty dla firm – konta i kredyty. W pierwszym spocie śledzimy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem, płatną kartą i płatnym przelewem.
Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty bezwarunkowo i na stałe. – Przedsiębiorcy to prawdziwi twardziele i twardzielki, którzy walczą ze złymi przepisami, bezlitosnymi urzędami i podatkami. Stąd pomysł, żeby narrację prowadzić w stylu popularnych serii o superbohaterach – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Marketingu Nest Banku.
Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D. Wyrazista kolorystyka całości nawiązuje do identyfikacji wizualnej Nest Banku zaprezentowanej w ubiegłym roku - Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej – dodaje Bartosz Dziendziel.
Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA. Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.