Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
„Kiedy dopadły Cię koszty konta firmowego, wiesz co robić - masz Nest Bank” - tak w nowej reklamie Nest! zachęca do założenia BIZnest Konta. Spot jest pierwszą odsłoną nowej kampanii reklamowej Nest Banku, której bohaterami są superprzedsiębiorcy.
Siła Przedsiębiorców
Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako super bohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB.
Spot można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=KCTX_BZsMXg
Przedsiębiorca jako superbohater
W ramach kampanii Nest Bank będzie promował swoje produkty dla firm – konta i kredyty. W pierwszym spocie śledzimy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem, płatną kartą i płatnym przelewem.
Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty bezwarunkowo i na stałe. – Przedsiębiorcy to prawdziwi twardziele i twardzielki, którzy walczą ze złymi przepisami, bezlitosnymi urzędami i podatkami. Stąd pomysł, żeby narrację prowadzić w stylu popularnych serii o superbohaterach – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Marketingu Nest Banku.
Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D. Wyrazista kolorystyka całości nawiązuje do identyfikacji wizualnej Nest Banku zaprezentowanej w ubiegłym roku - Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej – dodaje Bartosz Dziendziel.
Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA. Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.