Komunikaty PR

Toyota Bank: Letnia edycja promocji Kredytu Toyota Easy dla samochodów używanych

2023-07-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank ogłasza wprowadzenie nowej edycji promocji Kredytu Niższych Rat Toyota Easy, dostępnej dla samochodów używanych. Promocja zapewnia klientom możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków finansowania, obniżonej prowizji oraz znaczącego zmniejszenia miesięcznej raty, nawet o 40%.

Toyota Easy Lato to idealne rozwiązanie dla osób zainteresowanych niskimi ratami kredytowymi, jednocześnie poszukujących samochodu używanego. Promocja obejmuje auta wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto, co daje klientom szeroki wybór pojazdów spełniających ich oczekiwania.

Główne korzyści, jakie oferuje Kredyt Niższych Rat Toyota Easy, to:

  • Obniżona prowizja: Toyota Bank Polska minimalizuje koszty transakcyjne, umożliwiając klientom skorzystanie z atrakcyjnej oferty.
  • Rata miesięczna niższa nawet o 40%: Pozwala na odciążenie domowego budżetu klienta.
  • Dotyczy aut wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto: Promocja obejmuje samochody używane różnych marek, dając klientom szansę wyboru spośród szerokiego asortymentu pojazdów.

Kredyt Niższych Rat Toyota Easy Lato to rozwiązanie stworzone dla osób, które cenią sobie elastyczność i preferencyjne warunki finansowania. Oferuje on korzystne oprocentowanie na poziomie 9,99% oraz prowizję do 1,0%. Dodatkowo, został wprowadzony nowy, 24 miesięczny okres finansowania. Dzięki temu Toyota Bank zapewnia jeszcze bardziej elastyczny czas kredytowania, dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta.

Promocja jest ważna do 6 października 2023 roku i dotyczy samochodów używanych.

- Kredyt Niższych Rat Toyota Easy jest odpowiedni dla osób, które poszukują samochodu, a zależy im na niskiej racie, niskiej wpłacie, możliwości częstszej wymiany auta oraz elastyczności. Klient na koniec umowy, sam decyduje, w jaki sposób chce zakończyć kredyt – mówi Jakub Sakowski, Specjalista ds. Rozwoju Produktów w Toyota Bank.

Kredyt Niższych Rat Toyota Easy działa na trzech prostych zasadach:

  1. Wybierasz: Klient ma możliwość samodzielnego ustalenia wysokości wpłaty własnej na zakup auta.
  2. Korzystasz: Dzięki korzystnemu wyliczeniu, rata miesięczna jest ustalana na podstawie ceny samochodu pomniejszonej o wartość wpłaty własnej oraz ostatniej raty.
  3. Wymieniasz: Po zakończeniu okresu kredytowania, klient może wybrać jedną z trzech opcji zakończenia umowy: wymienić auto na nowsze, spłacić ostatnią ratę w całości zatrzymać obecną Toyotę lub zamienić ostatnią ratę na wygodny system płatności miesięcznych w ramach nowej umowy kredytowej.

Aby skorzystać z promocji, wystarczy odwiedzić salon Dilera i wybrać samochód. Następnie wypełnić wniosek o finansowanie oraz przedstawić dokumenty tożsamości oraz finansowe.

Szczegóły na temat promocyjnej oferty oraz jej Regulamin znajdują się na stronie: https://www.toyotabank.pl/toyota-easy-uzywane-promocja

 

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy „Lato” na zakup używanego samochodu w cenie 96 661,00 zł, wpłata własna 40 353,00 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 10,90 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 56 308,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 73 824,33 zł, oprocentowanie zmienne 9,99 %, całkowity koszt kredytu 17 516,33 (w tym prowizja 1,00 % (563,08 zł) odsetki 16 953,25 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 1 012,39  zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 26 242,00 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2023-07-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.