Komunikaty PR

Toyota Bank obniża oprocentowanie Kredytu niższych rat Toyota Easy

2022-06-21  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank w odpowiedzi na wysoki poziom stóp procentowych w Polsce startuje z promocją „Kredyt Toyota Easy – 2022 Lato”. Klienci mogą liczyć na obniżone oprocentowanie finansowania nawet do 7,49% oraz nie muszą dokonywać wpłaty własnej. Promocja dotyczy zarówno aut nowych, jak i używanych.

Toyota Bank w związku z wysokimi stopami procentowymi, postanowił wyjść naprzeciw klientom planującym zakup auta i uruchomił właśnie promocję kredytu niższych rat Toyota Easy.

Klienci mogą teraz sfinansować zakup auta na preferencyjnych warunkach. Bank obniżył oprocentowanie kredytu Toyota Easy do 7,49% dla 36-miesięcznych umów oraz do 7,99% w przypadku 48 miesięcy. Kredytobiorcy nie muszą także dokonywać wpłaty własnej. Wymienione korzyści umożliwią klientom znaczące zredukowanie miesięcznych kosztów używania samochodu bądź pozwolą zachować pieniądze na inne cele.

Z promocyjnej oferty kredytu można skorzystać nie tylko w przypadku aut nowych, ale także używanych. Przy dzisiejszych realiach rynkowych, zakup auta „z drugiej ręki”, często może okazać się o wiele korzystniejszy w kontekście szybszej dostępności pojazdu.

- Naszą ofertę promocyjną kredytu Toyota Easy kierujemy do kierowców, którzy planują zakup auta, ale nie zamierzają przy tym angażować zbyt wielu środków własnych. Kiedy stopy procentowe są cały czas podnoszone, a raty kredytów rosną, my postanowiliśmy je obniżyć – mówi Wojciech Rędziński – Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank.

- W obecnych czasach warto zatrzymać gotówkę np. w charakterze poduszki bezpieczeństwa na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń. Umiejętne zarządzanie domowym budżetem powinno iść w parze z dynamicznie zmieniającą się sytuacją makroekonomiczną. Dziś dla wielu Klientów wolne środki korzystniej będzie ulokować np. na wysokooprocentowanym Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym, zamiast pozbywać się ich jednorazowo kupując auto za gotówkę – dodaje Wojciech Rędziński.

Z Kredytem niższych rat Toyota Easy klient sam wybiera kwotę wpłaty własnej - może elastycznie dostosować ją do możliwości swojego budżetu. Dzięki konstrukcji finansowania z ratą balonową (ostatnia rata na poziomie nawet 50% wartości samochodu), miesięczna rata jest znacznie niższa niż przy wyborze standardowego finansowania. Bank daje możliwość wyboru okresu kredytowania: 36 lub 48 miesięcy, a na koniec umowy klient decyduje o wyborze najkorzystniejszego wariantu jej zakończenia – dzięki temu ma możliwości częstszej wymiany auta na nowsze, w wielu przypadkach bez angażowania dodatkowej gotówki.

 

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy w promocji „Kredyt Toyota Easy - 2022 Lato” na zakup nowego samochodu w cenie 77008,03 zł, wpłata własna 29611,48 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 10,66 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 47396,55 zł, całkowita kwota do zapłaty 61034,97 zł, oprocentowanie zmienne 7,99 %, całkowity koszt kredytu 13638,42 (w tym prowizja 5,38 % (2549,93 zł) odsetki 11088,49 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 917,12 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 17930,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2022-06-10 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.