Toyota Bank premiuje Lokatę Standard oprocentowaniem 8,4%
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Od 13 lutego Toyota Bank umożliwia wszystkim chcącym oszczędzać poprzez depozyty bankowe dostęp do ponadprzeciętnego oprocentowania. W ramach akcji „Lokata Standard z premią” zarówno obecni, jak i nowi klienci Banku zakładając lokaty standardowe na 6 miesięcy na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł., otrzymają dodatkową premię pieniężną. Dzięki temu mogą efektywnie zyskać 8,4% z zainwestowanego kapitału. Jedna osoba może założyć kilka lokat, zachowując tym samym elastyczny dostęp do ulokowanych środków.
„Lokata Standard z premią” to odpowiedź Toyota Bank na rynkowe potrzeby osób oszczędzających oraz poszukujących wiarygodnego miejsca na zdeponowanie swoich nadwyżek finansowych. Specjalna oferta skierowana jest zarówno do obecnych klientów, jak i osób zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności w Banku bez konieczności zakładania konta. W akcji promocyjnej można można wziąć udział tylko do 31 marca.
Chcąc skorzystać z nowej propozycji Toyota Bank, należy zarejestrować się do akcji promocyjnej na stronie internetowej Banku https://www.toyotabank.pl/lokata-standard-premia i następnie w 100% online złożyć wniosek o jedną lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy, na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł. Lokaty te należy utrzymać przez minimum 4 miesiące. Wówczas Bank przyzna 200 zł premii, co automatycznie zwiększa efektywne oprocentowanie depozytu do poziomu 8,4% (standardowo 7,4% w skali roku). W przypadku klientów Toyota Bank, warunkiem skorzystania z atrakcyjnej oferty jest zarejestrowanie się w akcji, a następnie zwiększenie salda posiadanych w Banku depozytów na dzień 12 lutego poprzez założenie jednej lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy.
W ramach akcji promocyjnej jedna osoba może założyć nawet 10 lokat. Dzięki dywersyfikacji oszczędności na wielu depozytach, klient zachowuje elastyczny dostęp do swoich środków. W przypadku nieplanowanego zdarzenia i konieczności wypłaty pieniędzy np. z jednej lokaty, nie traci on atrakcyjnych korzyści na pozostałych depozytach i nadal ma szansę do zachowania premii, jeśli jego saldo na wszystkich depozytach łącznie nie spadnie poniżej 40 tyś. zł.
- W Toyota Bank regularnie wspieramy osoby oszczędzające w realizacji ich celów. Akcja „Lokata Standard z premią” to kolejna w ostatnich tygodniach możliwość uzyskania nie tylko bardzo korzystnego oprocentowania z ulokowanych środków, ale także możliwość otrzymania dodatkowego bonusu pieniężnego. Efektywny zysk z odsetek z lokat i dodatkowej premii, czyni naszą ofertę jedną z najatrakcyjniejszych na rynku - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.