Tpay poszerzył ofertę metod płatności o Visa Mobile
Operator płatności Tpay udostępnił nową metodę płatności online Visa Mobile. Usługa wprowadzona w sklepach internetowych sprzedawców współpracujących z operatorem i korzystających z płatności kartowych, pozwala konsumentom na szybką, wygodną oraz bezpieczną transakcję za zakupy przy użyciu aplikacji mobilnej Visa lub bankowej.
Wychodząc naprzeciw e-konsumentom, oczekującym jeszcze łatwiejszych zakupów,
oraz e-sprzedawcom, chcącym poszerzać wybór sposobu zapłaty w swoich sklepach, Tpay wprowadził Visa Mobile do wachlarza metod płatności dostępnych w bramce płatniczej.
To rozwiązanie zaprojektowane w taki sposób, że klient podczas zakupów online nie musi pozostawiać danych karty czy podawać dodatkowych haseł w trakcie płacenia. Realizacja transakcji przebiega w dwóch prostych krokach – wymaga od klienta podania numeru telefonu oraz zatwierdzenia jej w aplikacji mobilnej Visa lub banku.
- Tpay rozwija potencjał płatności kartowych, sięgając po nowoczesne i perspektywiczne rozwiązania. Visa Mobile, to przyszłość płatności kartowych: oferuje płatnikom jeszcze większą wygodę i szybkość realizacji transakcji, przy takim samym poziomie bezpieczeństwa. Usługa jest skierowana do użytkowników preferujących płacenie online kartami, oczekujących prostego i mobilnego UX, a także większej asekuracji w postaci chargeback – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności.
Klienci, aby skorzystać z Visa Mobile muszą aktywować usługę w aplikacji mobilnej swojego banku lub zainstalować na telefonie aplikację Visa Mobile. Po włożeniu wybranych produktów do e-koszyka, na etapie finalizacji transakcji należy wybrać tę opcję płatności w bramce płatniczej Tpay, a następnie w odpowiednim polu wpisać swój numer telefonu i potwierdzić płatność w aplikacji Visa lub w aplikacji banku.
Płatności Visa Mobile są dostępne dla klientów: ING Banku Śląskiego, Nest Banku, Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS SA., Banków spółdzielczych z Grupy SGB i SGB-Banku SA., Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz SKOK-ów a kolejne banki pracują nad jej wdrożeniem.
– Rozwiązanie Visa Mobile powstało z myślą o jeszcze szybszych i bardziej intuicyjnych płatnościach kartami w internecie, które wciąż będą tak samo bezpieczne, dzięki tokenizacji. Jest to dodatkowa warstwa ochrony oraz serce systemu płatności mobilnych. Jesteśmy przekonani, że bezpieczeństwo w połączeniu z łatwością i szybkością płatności z wykorzystaniem Visa Mobile, mogą sprawić, że zakupami online zainteresuje się jeszcze więcej osób, a to pomoże także zwiększyć sprzedaż firmom. W Visa chcemy by handel był nie tylko prostszy, ale również odpowiednio zabezpieczony i bardziej efektywny, z korzyścią dla wszystkich i wszędzie – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa.
Visa Mobile jest w pełni bezpieczną metodą płatności. Rozwiązanie jest oparte na usłudze Click to Pay oraz wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), który jest wzorcem dla płatności kartą w internecie. Metody płatności zgodne z SRC mają być zarówno proste w obsłudze dla każdego posiadacza i posiadaczki karty, jak i łatwe we wdrożeniu przez dostawców. Przyczyniają się także do obniżenia wskaźnika odrzuconych płatności oraz zmniejszenia liczby oszukańczych transakcji dzięki tokenizacji. Token w płatnościach zastępuje dane karty, zamieniając je w skomplikowany szyfr. Każdy token jest unikatowy – niemożliwy do odczytania i wykorzystania przez oszustów. Właśnie dlatego dane karty są zabezpieczone.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.