VeloBank posadzi drzewa za założenie VeloKonta przy pomocy aplikacji mObywatel
VeloBank rośnie, a wraz z nim polskie lasy. W trosce o środowisko za każde założenie rachunku osobistego przy pomocy aplikacji mObywatel bank zasadzi drzewo. Akcja „Sadzimy razem #VeloLas” pomoże zagęszczać i odbudowywać polski drzewostan, a każdy z jej uczestników otrzyma własny elektroniczny certyfikat potwierdzający zasadzenie. Akcja startuje 5 czerwca br., w Dzień Ochrony Środowiska.
– Zgodnie z naszą strategią wspieramy cztery podstawowe obszary ważne dla naszych klientów: bezpieczeństwo, zrozumienie ich potrzeb, transparentność w działaniu i dostarczanie nowoczesnych rozwiązań. Projekt #VeloLas realizuje je wszystkie w jeszcze innym niż wyłącznie bankowym wymiarze. Mówimy o bezpieczeństwie naszej planety, wspieraniu klientów w ich chęci wywierania pozytywnego wpływu na środowisko, jasnych zasadach realizacji całej akcji i oczywiście – wszystko w cyfrowym świecie kilku kliknięć. Z tego ostatniego jesteśmy bardzo dumni, bo cały proces wystawiania certyfikatów w pełni zintegrowaliśmy ze ścieżką zakładania naszego flagowego produktu, jakim jest VeloKonto. #VeloLas zaczyna się w świecie cyfrowym, ale swoją prawdziwą emanację będzie mieć w rzeczywistym otoczeniu polskich społeczności lokalnych – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
Akcja „Sadzimy razem #VeloLas” startuje 5 czerwca, w Dzień Ochrony Środowiska. Bierze w niej udział każdy, kto założy w VeloBanku rachunek osobisty - VeloKonto - przy pomocy aplikacji mObywatel. Technologia łączy się tu nie tylko z ekologią, ale i wygodą. Dzięki mObywatelowi można szybko, bezpiecznie i zdalnie przesłać swoje dane osobowe niezbędne w procesie otwierania konta, w dowolnym miejscu i czasie.
Uczestnicy akcji „Sadzimy razem #VeloLas” po otwarciu rachunku przy pomocy mObywatela, otrzymają swój własny, spersonalizowany certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. Partnerem akcji „Sadzimy razem #VeloLas” jest firma Posadzimy.pl. Pierwsze drzewka zostaną posadzone jesienią tego roku.
– Walka z ociepleniem klimatu i degradacją środowiska naturalnego to ogromne wyzwanie dla nas wszystkich. Według danych Joint Research Centre działającego przy Komisji Europejskiej, przeciętny mieszkaniec Polski przyczynia się do emisji 24 kg CO2 do atmosfery i to nie rocznie czy miesięcznie, a codziennie. Dlatego wszystkie nasze działania mają znaczenie. Możemy oczywiście próbować ograniczyć emitowany przez nas ślad węglowy, ale drugą metodą jest pomoc w jego równoważeniu przez proekologiczne działania. Potrzebę tę coraz mocniej dostrzegają też firmy, które dokładają swoją cegiełkę do budowania zielonej przyszłości. Akcja #SadzimyRazemVeloLas jest tego przykładem, bo każde zasadzone drzewo pomaga chronić klimat i tworzyć małą fabrykę tlenu – dodaje Paweł Romański, współzałożyciel, Posadzimy.pl.
Samo VeloKonto oferuje dostęp do nowoczesnej, wygodnej bankowości, a założenie i prowadzenie rachunku jest w pełni darmowe. Wystarczy 5 transakcji bezgotówkowych kartą, BLIKIEM lub telefonem w miesiącu, aby obsługa karty do konta również była bezpłatna, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Bank ma też specjalną ofertę dla nowych klientów, którzy nie posiadali konta w VeloBanku od 31.10.2022 r. W promocji „Witaj w VeloBanku” osoby, które założą VeloKonto oraz VeloSkarbonkę i wyrażą zgody marketingowe, mogą zyskać do 600 zł zwrotu za codzienne zakupy wykonane kartą lub BLIKIEM. Przystąpić do promocji można do 31.08.2023 r. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie.
Szczegóły oferty VeloKonta, w tym regulamin rachunku oraz Tabela Opłat i Prowizji znajdują się w placówkach VeloBanku oraz na velobank.pl.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.