VeloBank posadzi drzewa za założenie VeloKonta przy pomocy aplikacji mObywatel
VeloBank rośnie, a wraz z nim polskie lasy. W trosce o środowisko za każde założenie rachunku osobistego przy pomocy aplikacji mObywatel bank zasadzi drzewo. Akcja „Sadzimy razem #VeloLas” pomoże zagęszczać i odbudowywać polski drzewostan, a każdy z jej uczestników otrzyma własny elektroniczny certyfikat potwierdzający zasadzenie. Akcja startuje 5 czerwca br., w Dzień Ochrony Środowiska.
– Zgodnie z naszą strategią wspieramy cztery podstawowe obszary ważne dla naszych klientów: bezpieczeństwo, zrozumienie ich potrzeb, transparentność w działaniu i dostarczanie nowoczesnych rozwiązań. Projekt #VeloLas realizuje je wszystkie w jeszcze innym niż wyłącznie bankowym wymiarze. Mówimy o bezpieczeństwie naszej planety, wspieraniu klientów w ich chęci wywierania pozytywnego wpływu na środowisko, jasnych zasadach realizacji całej akcji i oczywiście – wszystko w cyfrowym świecie kilku kliknięć. Z tego ostatniego jesteśmy bardzo dumni, bo cały proces wystawiania certyfikatów w pełni zintegrowaliśmy ze ścieżką zakładania naszego flagowego produktu, jakim jest VeloKonto. #VeloLas zaczyna się w świecie cyfrowym, ale swoją prawdziwą emanację będzie mieć w rzeczywistym otoczeniu polskich społeczności lokalnych – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
Akcja „Sadzimy razem #VeloLas” startuje 5 czerwca, w Dzień Ochrony Środowiska. Bierze w niej udział każdy, kto założy w VeloBanku rachunek osobisty - VeloKonto - przy pomocy aplikacji mObywatel. Technologia łączy się tu nie tylko z ekologią, ale i wygodą. Dzięki mObywatelowi można szybko, bezpiecznie i zdalnie przesłać swoje dane osobowe niezbędne w procesie otwierania konta, w dowolnym miejscu i czasie.
Uczestnicy akcji „Sadzimy razem #VeloLas” po otwarciu rachunku przy pomocy mObywatela, otrzymają swój własny, spersonalizowany certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. Partnerem akcji „Sadzimy razem #VeloLas” jest firma Posadzimy.pl. Pierwsze drzewka zostaną posadzone jesienią tego roku.
– Walka z ociepleniem klimatu i degradacją środowiska naturalnego to ogromne wyzwanie dla nas wszystkich. Według danych Joint Research Centre działającego przy Komisji Europejskiej, przeciętny mieszkaniec Polski przyczynia się do emisji 24 kg CO2 do atmosfery i to nie rocznie czy miesięcznie, a codziennie. Dlatego wszystkie nasze działania mają znaczenie. Możemy oczywiście próbować ograniczyć emitowany przez nas ślad węglowy, ale drugą metodą jest pomoc w jego równoważeniu przez proekologiczne działania. Potrzebę tę coraz mocniej dostrzegają też firmy, które dokładają swoją cegiełkę do budowania zielonej przyszłości. Akcja #SadzimyRazemVeloLas jest tego przykładem, bo każde zasadzone drzewo pomaga chronić klimat i tworzyć małą fabrykę tlenu – dodaje Paweł Romański, współzałożyciel, Posadzimy.pl.
Samo VeloKonto oferuje dostęp do nowoczesnej, wygodnej bankowości, a założenie i prowadzenie rachunku jest w pełni darmowe. Wystarczy 5 transakcji bezgotówkowych kartą, BLIKIEM lub telefonem w miesiącu, aby obsługa karty do konta również była bezpłatna, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Bank ma też specjalną ofertę dla nowych klientów, którzy nie posiadali konta w VeloBanku od 31.10.2022 r. W promocji „Witaj w VeloBanku” osoby, które założą VeloKonto oraz VeloSkarbonkę i wyrażą zgody marketingowe, mogą zyskać do 600 zł zwrotu za codzienne zakupy wykonane kartą lub BLIKIEM. Przystąpić do promocji można do 31.08.2023 r. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie.
Szczegóły oferty VeloKonta, w tym regulamin rachunku oraz Tabela Opłat i Prowizji znajdują się w placówkach VeloBanku oraz na velobank.pl.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.