VeloBank we współpracy z Autopay wprowadza automatyczne płatności za autostrady
VeloBank udostępnił klientom nową usługę w aplikacji mobilnej, dzięki której zapłacą za przejazdy na autostradach. Partnerem banku w tym obszarze jest Autopay. Nowa funkcja w bankowości mobilnej VeloBanku to konsekwentna realizacja strategii rozwoju tego kanału o użyteczne usługi typu VAS, czyli value added service.
Nową odsłonę bankowości mobilnej klienci VeloBanku zobaczyli w maju br. Została ona zaprojektowana zgodnie z podejściem „mobile first”, czyli koncentracji na potrzebach osób, które w kontakcie z bankiem preferują rozwiązania mobilne. Aplikację wyróżnia przejrzysta architektura informacji, nowoczesny i spójny design oraz użyteczne funkcje. Do tej pory klienci mogli z poziomu bankowości mobilnej kupić bilet komunikacji miejskiej czy opłacić parking, a od teraz mogą również automatycznie zapłacić za autostrady.
– Zależało nam, aby tę funkcję uruchomić właśnie teraz, bo trwają wakacje, w czasie których wiele osób rusza na zasłużony urlop. Z naszą aplikacją podróżowanie jest łatwiejsze. A to właśnie uważność na potrzeby klientów jest celem, który przyświeca nam od początku. Chcemy być blisko tego, co ważne dla naszych użytkowników, oferować im najnowocześniejsze i bezpieczne rozwiązania, które ułatwiają im finansową codzienność – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
Uruchomienie nowej usługi w aplikacji mobilnej VeloBanku jest niezwykle proste i wymaga zaledwie kilku kliknięć. Po zalogowaniu należy wybrać „Usługi”, „Transport”, a następnie „Autostrady”. Automatyczne przejazdy są aktualnie dostępne na autostradzie A1 (Toruń-Gdańsk) oraz na autostradzie A4 (Katowice-Kraków). Na odcinku A1 Toruń-Gdańsk wystarczy podjechać pod dowolną bramkę, natomiast na odcinku A4 Kraków-Katowice trzeba wybrać bramki oznakowane symbolem czarnej kamery na żółtym tle. W obu przypadkach system po rozpoznaniu auta podniesie szlaban, a opłatę za przejazd pobierze po zjeździe z autostrady.
Możliwość opłacenia przejazdu na autostradzie z poziomu aplikacji mobilnej VeloBanku pozwala zaoszczędzić czas na czekanie na bramkach oraz szukanie pieniędzy lub karty. Ponadto, system korzysta z nowoczesnych rozwiązań weryfikacji tablic rejestracyjnych, tzw. videotolling.
– Od kilku lat tworzymy rozwiązania, które usuwają bariery i pozwalają podróżować wygodnie, w sposób zautomatyzowany. Dotyczy to zarówno wybranych autostrad w Polsce, jak i poza granicami, dzięki opcji zakupu e-winiet. Zintegrowanie usługi Autopay z VeloBankiem daje użytkownikom możliwość sprawnego i bezpiecznego przejazdu. Cieszymy się, że możemy w ten sposób zadbać o wygodę codziennego życia klientów banku – mówi Magdalena Krzymuska, Sales Director Autopay Mobility.
Aplikację VeloBanku można pobrać ze sklepów: Google Play, App Store oraz AppGallery. Jest dostępna dla telefonów z systemem Android od wersji 7.0 lub wyższej oraz iOS od wersji 14.0 lub wyższej.
----
Autopay Mobility - to system do szybkich i automatycznych płatności, przeznaczony dla klientów indywidualnych, jak i flotowych. Autopay jest najbardziej kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne płatności za przejazd autostradami w Polsce. System działa zarówno na państwowych autostradach A2 Konin - Stryków oraz A4 Wrocław - Sośnica, jak i na prywatnych: AmberOne A1 (Toruń-Gdańsk) oraz A4 Katowice - Kraków. Z rozwiązania korzysta już niemal 2 mln kierowców. Od kwietnia 2023 r. Autopay umożliwia także zakup e-winiet do Czech, Słowenii, Słowacji i Węgier.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.