Komunikaty PR

VeloBank żegna wakacje nową lokatą mobilną

2023-08-29  |  16:00
Biuro prasowe

VeloBank przygotował „Lokatę na koniec wakacji” dostępną w bankowości mobilnej, która pomoże powiększyć oszczędności na dalszą część roku. Na 3-miesięcznym depozycie można zyskać 6% w skali roku dla środków od 1 tys. do 20 tys. zł. To propozycja dla osób, które cenią sobie wygodę oszczędzania z aplikacją mobilną.

Koniec sezonu wakacyjnego to dobry moment na podsumowanie swoich finansów, ale nie musi to oznaczać końca odpoczynku. To co udało się zaoszczędzić warto ulokować bezpiecznie i pomnażać, do czego zachęca VeloBank. Bank opiekuje się oszczędzaniem, a klienci mogą w tym czasie ze spokojem odpocząć.

„Lokata na koniec wakacji”, dostępna wyłącznie w bankowości mobilnej, oferuje dla nowych, jak i obecnych klientów VeloBanku oprocentowanie 6% w skali roku na 3 miesiące dla środków od 1 tys. do 20 tys. zł. Z propozycji można skorzystać wyłącznie raz w terminie do 10 września 2023 r. Zgromadzone dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu dodatkowe środki można dorzucić do budżetu na przyszłe podróże i urlop.

– Lokata na koniec wakacji to nasze zaproszenie do wygodnego oszczędzania, o które można szybko zawnioskować z poziomu aplikacji mobilnej. Takie rozwiązanie nie jest przypadkowe. W naszym banku stawiamy na cyfrowe narzędzia, które wprost odpowiadają na aktualne potrzeby klientów oraz adresują te przyszłe. Dzięki aplikacji nasza lokata jest dosłownie w zasięgu ręki. Pomnażając z nią środki łatwiej można przygotować się finansowo na wyjazdy zimowe czy wesprzeć budżet na przyszłe wakacje – mówi Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający Obszarem Produktów Bankowych w VeloBanku.

Lokata na koniec wakacji:

  • okres trwania - 3 miesiące,
  • oprocentowanie 6% w skali roku,
  • dla obecnych i nowych klientów,
  • do założenia wyłącznie w bankowości mobilnej,
  • do 10.09.2023 r. (włączenie),
  • kwota min. 1 000 zł, maks. 20 000 zł,
  • 1 lokata na osobę.

Link do oferty: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci/lokata-na-koniec-wakacji.html.

Szczegóły, w tym zasady założenia lokaty odnawialnej i nieodnawialnej znajdują się w Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych na velobank.pl.

Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Produkt oferuje VeloBank S.A. Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.velobank.pl/slownik.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.