VeloBanku partnerem Impact’23
VeloBank został partnerem jednego z kluczowych wydarzeń ekonomiczno-technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej – Impact’23. Konferencja odbędzie się w Poznaniu 10 i 11 maja br. Czołowi eksperci z wielu dziedzin, w tym przedstawiciele VeloBanku, będą dyskutować o najważniejszych zmianach społecznych i gospodarczych.
Co roku konferencja gromadzi doświadczonych managerów z największych polskich i globalnych firm, decydentów politycznych, regulatorów, wybitnych naukowców oraz światowej klasy specjalistów i mówców. Mają oni możliwość podjęcia merytorycznej dyskusji o kluczowych zagadnienia dla 23 obszarów tematycznych. Tegoroczną edycję uświetnią także wystąpienia m.in. Natalie Portman oraz Nassima Nicolasa Taleba.
Wśród paneli eksperckich na Impact’23 nie zabraknie dyskusji o rozwoju bankowości oraz potrzebach współczesnych konsumentów. To tematy szczególnie bliskie VeloBankowi stąd eksperci banku wezmą udział w dwóch debatach merytorycznych. W pierwszej - “Disrupting the disruptors: Business building for financial institutions” swoimi przemyśleniami podzieli się Agata Strzelacka, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Transformacji w VeloBanku. Z kolei w panelu “Human touch, digital reach. Nowy wymiar potrzeb klienta, jego doświadczeń, satysfakcji i lojalności” głos zabierze Przemysław Koch, Członek Zarządu, Chief Technology Officer & Chief Operating Officer w VeloBanku.
– Dobór debat nie był przypadkowy. Oba tematy są dla nas kluczowe, bo jako bank znajdujemy się aktualnie w szczególnym momencie zarówno pod względem budowania trwałej wartości dla inwestora, jak i wzmacniania relacji z klientami, których potrzeby ewoluują praktycznie z dnia na dzień. Mamy ambicję nie tylko mówić o trendach, ale również je kształtować i o tym właśnie chcemy opowiedzieć na tym wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Impact’23 – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.