VeloBanku partnerem Impact’23
VeloBank został partnerem jednego z kluczowych wydarzeń ekonomiczno-technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej – Impact’23. Konferencja odbędzie się w Poznaniu 10 i 11 maja br. Czołowi eksperci z wielu dziedzin, w tym przedstawiciele VeloBanku, będą dyskutować o najważniejszych zmianach społecznych i gospodarczych.
Co roku konferencja gromadzi doświadczonych managerów z największych polskich i globalnych firm, decydentów politycznych, regulatorów, wybitnych naukowców oraz światowej klasy specjalistów i mówców. Mają oni możliwość podjęcia merytorycznej dyskusji o kluczowych zagadnienia dla 23 obszarów tematycznych. Tegoroczną edycję uświetnią także wystąpienia m.in. Natalie Portman oraz Nassima Nicolasa Taleba.
Wśród paneli eksperckich na Impact’23 nie zabraknie dyskusji o rozwoju bankowości oraz potrzebach współczesnych konsumentów. To tematy szczególnie bliskie VeloBankowi stąd eksperci banku wezmą udział w dwóch debatach merytorycznych. W pierwszej - “Disrupting the disruptors: Business building for financial institutions” swoimi przemyśleniami podzieli się Agata Strzelacka, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Transformacji w VeloBanku. Z kolei w panelu “Human touch, digital reach. Nowy wymiar potrzeb klienta, jego doświadczeń, satysfakcji i lojalności” głos zabierze Przemysław Koch, Członek Zarządu, Chief Technology Officer & Chief Operating Officer w VeloBanku.
– Dobór debat nie był przypadkowy. Oba tematy są dla nas kluczowe, bo jako bank znajdujemy się aktualnie w szczególnym momencie zarówno pod względem budowania trwałej wartości dla inwestora, jak i wzmacniania relacji z klientami, których potrzeby ewoluują praktycznie z dnia na dzień. Mamy ambicję nie tylko mówić o trendach, ale również je kształtować i o tym właśnie chcemy opowiedzieć na tym wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Impact’23 – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.