VeloLokata na dni. Im więcej dni, tym więcej korzyści
Polacy poszukują elastycznych rozwiązań, które pomagają im oszczędzać, jak i kiedy chcą. Dlatego VeloBank przygotował propozycję VeloLokaty na dni, w której klienci sami decydują o okresie jej trwania. Wytrwałość jest wynagradzana. Decydując się na 31-dniową lokatę oprocentowanie wynosi 1%, ale już okres od 324 do 366 dni daje 5% zwrot w skali roku. Oferta dostępna jest przez bankowość mobilną oraz internetową.
Nową propozycję lokaty w VeloBanku promuje hasło „Im więcej dni, tym więcej korzyści”. Produkt jest niestandardowy, bo liczony w dniach. Wyróżnia go elastyczność – klient sam decyduje na jak długo lokuje swoje pieniądze. Do wyboru ma okres lokaty od 31 do 366 dni. Im dłuższy czas trwania lokaty, tym wyższe oprocentowanie, które zaczyna się od 1% i wzrasta proporcjonalnie do liczby dni. Depozyt jest dostępny dla kwot od 5 000 zł dla nowych i obecnych klientów. Oferta jest dostępna zarówno z poziomu aplikacji mobilnej, jak i bankowości internetowej. Jedna osoba może założyć więcej niż jedną lokatę.
– Planując większe wydatki zazwyczaj wiemy, nawet z precyzją co do dnia, kiedy będziemy potrzebowali danej kwoty. Dlatego w naszej nowej ofercie nie narzucamy, na jaki czas ma zostać zawarta lokata. Pozwalamy klientom na samodzielny wybór. Niestandardowe okresy elastycznie dopasowują się do ich planów i potrzeb. To daje wygodę i pomaga maksymalnie wykorzystać możliwość pomnażania swoich oszczędności. Jako bank ułatwiający codzienne zarządzanie finansami dobrze rozumiemy, czego potrzebują nasi klienci i rozwijamy ofertę tak, aby zapewnić im maksimum korzyści – mówi Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający Obszarem Produktów Bankowych w VeloBanku.
Lokata na dni:
- od 31 do 366 dni,
- oprocentowanie od 1% do 5% w skali roku,
- dla obecnych i nowych klientów,
- do założenia w bankowości mobilnej oraz internetowej,
- kwota min. 5 000 zł,
- likwidacja przed zakończeniem okresu umownego oznacza utratę należnych odsetek.
Szczegóły oferty, w tym zasady założenia lokaty odnawialnej i nieodnawialnej znajdują się w Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych dostępnej na stronie www.velobank.pl.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.