Więcej nowych technologii w Smartney Nowy dyrektor marketingu opowiada o planach
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1890840034,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Tomasz Głodowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Smartney. Wcześniej tworzył w spółce struktury odpowiadające na sprzedaż offline, oraz nawiązał w jej imieniu szereg strategicznych partnerstw. Pod jego skrzydłami Smartney zanotował w samym ubiegłym roku ponad 400% wzrosty w obszarze E-Commerce oraz zwiększył dostępność swoich usług. Od maja Tomasz kieruje połączonymi zespołami sprzedaży online, offline oraz marketingu.
Głodowski jest sprawdzonym liderem, który doświadczenie zdobywał w bankowości i ubezpieczeniach, budując między innymi polskie struktury InBanku, kierując marketingiem PKO Ubezpieczenia, Nordei Life& Pensions czy zarządzając marketingiem online w Deutsche Banku. W ciągu swojej kariery miał okazję rozwijać digitalowe kanały sprzedaży produktów finansowych, oraz tworzyć i realizować strategie marketingowe kilku różnych marek. Interdyscyplinarne doświadczenie sprawia, że jest idealną osobą do pokierowania jednym z kluczowych obszarów w Smartney. Z samą firmą związany jest właściwie od początku. To dzięki między innymi jego pracy młody start-up szybko dołączył do liderów swojej branży.
Dzisiaj Smartney jest odnoszącym sukcesy polskim lendtechem. Z drugim pod względem wielkości portfelem na rynku, nowoczesnymi rozwiązaniami opartymi o Open Banking i unikatowym w swoim sektorze produktem, zmienia sposób w jaki Konsumenci postrzegają fintechy pożyczkowe. Sukces zawdzięcza między innymi zbudowaniu wokół siebie Smart-techu – ekosystemu fintechów wspólnie działających na rzecz zapewnienia Klientom jak najlepszego doświadczenia.
Tomasz dzieli się swoimi planami na to, w jaki sposób wykorzystać unikalny charakter Smartney: „Swoją pozycję rynkową zbudowaliśmy w oparciu o wykorzystanie nowoczesnych technologii, partnerstwa strategiczne oraz multikanałowość. Nieustanny rozwój technologii, głównie AI i Metaverse, oraz powstawanie nowych kanałów komunikacji z Klientami mogą wkrótce zrewolucjonizować branżę. Na pewno wykorzystamy te technologie, by dalej poprawiać doświadczenia Klientów. Już dzisiaj dostarczamy unikalny i wartościowy produkt – dlatego w dalszej perspektywie moim priorytetem będzie nie tylko zwiększanie świadomości marki, ale również tworzenie z całym zespołem Smartney rozwiązań zwiększających wygodę i satysfakcję Klientów w korzystaniu z usług finansowych. ”
Czego możemy spodziewać się w ciągu najbliższych kilku miesięcy? Przede wszystkim większego wykorzystania potencjału zawartych partnerstw. Wspólne akcje marketingowo-sprzedażowe, czy tworzenie unikalnych rozwiązań, które zapewnią Klientom dodatkowe korzyści z „bycia ze Smartney”. Współpraca z partnerami biznesowymi takimi jak PayU, Kontomatik, BIK, Fines i wielu innych, działających w różnych obszarach biznesowych na pewno pomogą w realizacji tych planów. Pomoże również większe wykorzystanie technologii: wkrótce w planach pierwsze kampanie reklamowe oparte o AI, nowe kanały komunikacji czy kolejne inicjatywy edukacyjne, prowadzone przez pracujących w Smartney ekspertów. Sztuczna inteligencja i zaawansowane modele językowe przyczynią się również do automatyzacji rozwiązań stosowanych przez spółkę.
Również plany na przyszłość Głodowski ma ambitne: „Naszym celem jest bycie pierwszym wyborem dla Konsumenta i bycie o dwa kroki przed konkurencją. Rynek szybko adaptuje nowe rozwiązania. W Smartney też to robimy, ale dodatkowo chcemy przy tym kreować nowe, ultrawygodne I oparte o najnowsze technologie usługi finansowe. Pożyczka konsumencka, "inteligentna” konsolidacja, rozwiązania sales finance, płatności odroczone – mamy produkty odpowiadające na większość potrzeb konsumentów. Moim zadaniem jest dotrzymać obietnicy danej Klientom, że w Smartney mogą pożyczać nie tylko szybciej i wygodniej ale również, że korzystając z naszych usług dokonali najlepszego z możliwych wyborów”.
Smartney w krótkim czasie osiągnął dużo, ale wiem, że przed nami jeszcze wiele do zrobienia. Nowe partnerstwa, praca nad świadomością marki, wykorzystanie możliwości jakie daje technologia – zarówno w sprzedaży, marketingu jak i w obsłudze klientów. Będzie się działo!
„Dzisiaj nasze produkty dostępne są niemal we wszystkich kanałach dystrybucji – w internecie, na platformach e-commerce, w sklepach stacjonarnych, u brokerów… Chciałbym również, żeby Smartney pojawił się w przyszłości ze swoimi rozwiązaniami w Metaverse. Jednocześnie nie możemy jednak zatracić ducha naszej marki: dalej będziemy angażowali się w działania CSR i edukowali w tematach związanych z Cybersecurity, czy działali na rzecz ograniczania śladu węglowego przez biznes." – kończy swoją wypowiedź Tomasz Głodowski, nowy dyrektor marketingu i sprzedaży.
Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Wielokrotny zdobywca nagród w obszarach jakości obsługi czy nowoczesnych technologii, aktywnie działa na rzecz budowania nowoczesnego i transparentnego rynku lendtech.
![73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_618847561,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań
![Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_862801532,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
![Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_761024793,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.