Komunikaty PR

Więcej nowych technologii w Smartney Nowy dyrektor marketingu opowiada o planach

2023-06-07  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

Tomasz Głodowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Smartney. Wcześniej tworzył w spółce struktury odpowiadające na sprzedaż offline, oraz nawiązał w jej imieniu szereg strategicznych partnerstw. Pod jego skrzydłami Smartney zanotował w samym ubiegłym roku ponad 400% wzrosty w obszarze E-Commerce oraz zwiększył dostępność swoich usług. Od maja Tomasz kieruje połączonymi zespołami sprzedaży online, offline oraz marketingu.

Głodowski jest sprawdzonym liderem, który doświadczenie zdobywał w bankowości i ubezpieczeniach, budując między innymi polskie struktury InBanku, kierując marketingiem  PKO Ubezpieczenia, Nordei Life& Pensions czy zarządzając  marketingiem online w Deutsche Banku. W ciągu swojej kariery miał okazję rozwijać digitalowe kanały sprzedaży produktów finansowych, oraz tworzyć i realizować strategie marketingowe kilku różnych marek. Interdyscyplinarne doświadczenie sprawia, że jest idealną osobą do pokierowania jednym z kluczowych obszarów w Smartney. Z samą firmą związany jest właściwie od początku. To dzięki między innymi jego pracy młody start-up szybko dołączył do liderów swojej branży.

Dzisiaj Smartney jest odnoszącym sukcesy polskim lendtechem. Z drugim pod względem wielkości portfelem na rynku, nowoczesnymi rozwiązaniami opartymi o Open Banking i unikatowym w swoim sektorze produktem, zmienia sposób w jaki Konsumenci postrzegają fintechy pożyczkowe. Sukces zawdzięcza między innymi zbudowaniu wokół siebie Smart-techu – ekosystemu fintechów wspólnie działających na rzecz zapewnienia Klientom jak najlepszego doświadczenia.

Tomasz dzieli się swoimi planami na to, w jaki sposób wykorzystać unikalny charakter Smartney: „Swoją pozycję rynkową zbudowaliśmy w oparciu o wykorzystanie nowoczesnych technologii, partnerstwa strategiczne oraz multikanałowość. Nieustanny rozwój technologii, głównie AI i Metaverse, oraz powstawanie nowych kanałów komunikacji z Klientami mogą wkrótce zrewolucjonizować branżę. Na pewno wykorzystamy te technologie, by dalej poprawiać doświadczenia Klientów. Już dzisiaj dostarczamy unikalny i wartościowy produkt – dlatego w dalszej perspektywie moim priorytetem będzie nie tylko zwiększanie świadomości marki, ale również tworzenie z całym zespołem Smartney rozwiązań zwiększających wygodę i satysfakcję Klientów w korzystaniu z usług finansowych. ”

Czego możemy spodziewać się w ciągu najbliższych kilku miesięcy? Przede wszystkim większego wykorzystania potencjału zawartych partnerstw. Wspólne akcje marketingowo-sprzedażowe, czy tworzenie unikalnych rozwiązań, które zapewnią Klientom dodatkowe korzyści z „bycia ze Smartney”. Współpraca z partnerami biznesowymi takimi jak PayU, Kontomatik,  BIK, Fines i wielu innych, działających w różnych obszarach biznesowych na pewno pomogą w realizacji tych planów. Pomoże również większe wykorzystanie technologii: wkrótce w planach pierwsze kampanie reklamowe oparte o AI, nowe kanały komunikacji czy kolejne inicjatywy edukacyjne, prowadzone przez pracujących w Smartney ekspertów. Sztuczna inteligencja i zaawansowane modele językowe przyczynią się również do automatyzacji rozwiązań  stosowanych przez spółkę.

Również plany na przyszłość Głodowski ma ambitne: „Naszym celem jest bycie pierwszym wyborem dla Konsumenta i bycie o dwa kroki przed konkurencją. Rynek szybko adaptuje nowe rozwiązania. W Smartney też to robimy, ale dodatkowo chcemy przy tym kreować nowe, ultrawygodne I oparte o najnowsze technologie usługi finansowe. Pożyczka konsumencka, "inteligentna” konsolidacja, rozwiązania sales finance, płatności odroczone – mamy produkty odpowiadające na większość potrzeb konsumentów. Moim zadaniem jest dotrzymać obietnicy danej Klientom, że w Smartney mogą pożyczać nie tylko szybciej i wygodniej ale również, że korzystając z naszych usług dokonali najlepszego z możliwych wyborów”.

Smartney w krótkim czasie osiągnął dużo, ale wiem, że przed nami jeszcze wiele do zrobienia. Nowe partnerstwa, praca nad świadomością marki, wykorzystanie możliwości jakie daje technologia – zarówno w sprzedaży, marketingu jak i w obsłudze klientów. Będzie się działo!

„Dzisiaj nasze produkty dostępne są niemal we wszystkich kanałach dystrybucji – w internecie, na platformach e-commerce, w sklepach stacjonarnych, u brokerów… Chciałbym również, żeby Smartney pojawił się w przyszłości ze swoimi rozwiązaniami w Metaverse. Jednocześnie nie możemy jednak zatracić ducha naszej marki: dalej będziemy angażowali się w działania CSR i edukowali w tematach związanych z Cybersecurity, czy działali na rzecz ograniczania śladu węglowego przez biznes." – kończy swoją wypowiedź Tomasz Głodowski, nowy dyrektor marketingu i sprzedaży.

Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Wielokrotny zdobywca nagród w obszarach jakości obsługi czy nowoczesnych technologii, aktywnie działa na rzecz budowania nowoczesnego i transparentnego rynku lendtech. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online? Biuro prasowe
2025-07-09 | 14:40

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Zakupy internetowe zapewniają dużą wygodę. Nie trzeba jeździć po sklepach w różnych lokalizacjach, by znaleźć coś dla siebie. To duża oszczędność czasu
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.