Komunikaty PR

Więcej nowych technologii w Smartney Nowy dyrektor marketingu opowiada o planach

2023-06-07  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

Tomasz Głodowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w Smartney. Wcześniej tworzył w spółce struktury odpowiadające na sprzedaż offline, oraz nawiązał w jej imieniu szereg strategicznych partnerstw. Pod jego skrzydłami Smartney zanotował w samym ubiegłym roku ponad 400% wzrosty w obszarze E-Commerce oraz zwiększył dostępność swoich usług. Od maja Tomasz kieruje połączonymi zespołami sprzedaży online, offline oraz marketingu.

Głodowski jest sprawdzonym liderem, który doświadczenie zdobywał w bankowości i ubezpieczeniach, budując między innymi polskie struktury InBanku, kierując marketingiem  PKO Ubezpieczenia, Nordei Life& Pensions czy zarządzając  marketingiem online w Deutsche Banku. W ciągu swojej kariery miał okazję rozwijać digitalowe kanały sprzedaży produktów finansowych, oraz tworzyć i realizować strategie marketingowe kilku różnych marek. Interdyscyplinarne doświadczenie sprawia, że jest idealną osobą do pokierowania jednym z kluczowych obszarów w Smartney. Z samą firmą związany jest właściwie od początku. To dzięki między innymi jego pracy młody start-up szybko dołączył do liderów swojej branży.

Dzisiaj Smartney jest odnoszącym sukcesy polskim lendtechem. Z drugim pod względem wielkości portfelem na rynku, nowoczesnymi rozwiązaniami opartymi o Open Banking i unikatowym w swoim sektorze produktem, zmienia sposób w jaki Konsumenci postrzegają fintechy pożyczkowe. Sukces zawdzięcza między innymi zbudowaniu wokół siebie Smart-techu – ekosystemu fintechów wspólnie działających na rzecz zapewnienia Klientom jak najlepszego doświadczenia.

Tomasz dzieli się swoimi planami na to, w jaki sposób wykorzystać unikalny charakter Smartney: „Swoją pozycję rynkową zbudowaliśmy w oparciu o wykorzystanie nowoczesnych technologii, partnerstwa strategiczne oraz multikanałowość. Nieustanny rozwój technologii, głównie AI i Metaverse, oraz powstawanie nowych kanałów komunikacji z Klientami mogą wkrótce zrewolucjonizować branżę. Na pewno wykorzystamy te technologie, by dalej poprawiać doświadczenia Klientów. Już dzisiaj dostarczamy unikalny i wartościowy produkt – dlatego w dalszej perspektywie moim priorytetem będzie nie tylko zwiększanie świadomości marki, ale również tworzenie z całym zespołem Smartney rozwiązań zwiększających wygodę i satysfakcję Klientów w korzystaniu z usług finansowych. ”

Czego możemy spodziewać się w ciągu najbliższych kilku miesięcy? Przede wszystkim większego wykorzystania potencjału zawartych partnerstw. Wspólne akcje marketingowo-sprzedażowe, czy tworzenie unikalnych rozwiązań, które zapewnią Klientom dodatkowe korzyści z „bycia ze Smartney”. Współpraca z partnerami biznesowymi takimi jak PayU, Kontomatik,  BIK, Fines i wielu innych, działających w różnych obszarach biznesowych na pewno pomogą w realizacji tych planów. Pomoże również większe wykorzystanie technologii: wkrótce w planach pierwsze kampanie reklamowe oparte o AI, nowe kanały komunikacji czy kolejne inicjatywy edukacyjne, prowadzone przez pracujących w Smartney ekspertów. Sztuczna inteligencja i zaawansowane modele językowe przyczynią się również do automatyzacji rozwiązań  stosowanych przez spółkę.

Również plany na przyszłość Głodowski ma ambitne: „Naszym celem jest bycie pierwszym wyborem dla Konsumenta i bycie o dwa kroki przed konkurencją. Rynek szybko adaptuje nowe rozwiązania. W Smartney też to robimy, ale dodatkowo chcemy przy tym kreować nowe, ultrawygodne I oparte o najnowsze technologie usługi finansowe. Pożyczka konsumencka, "inteligentna” konsolidacja, rozwiązania sales finance, płatności odroczone – mamy produkty odpowiadające na większość potrzeb konsumentów. Moim zadaniem jest dotrzymać obietnicy danej Klientom, że w Smartney mogą pożyczać nie tylko szybciej i wygodniej ale również, że korzystając z naszych usług dokonali najlepszego z możliwych wyborów”.

Smartney w krótkim czasie osiągnął dużo, ale wiem, że przed nami jeszcze wiele do zrobienia. Nowe partnerstwa, praca nad świadomością marki, wykorzystanie możliwości jakie daje technologia – zarówno w sprzedaży, marketingu jak i w obsłudze klientów. Będzie się działo!

„Dzisiaj nasze produkty dostępne są niemal we wszystkich kanałach dystrybucji – w internecie, na platformach e-commerce, w sklepach stacjonarnych, u brokerów… Chciałbym również, żeby Smartney pojawił się w przyszłości ze swoimi rozwiązaniami w Metaverse. Jednocześnie nie możemy jednak zatracić ducha naszej marki: dalej będziemy angażowali się w działania CSR i edukowali w tematach związanych z Cybersecurity, czy działali na rzecz ograniczania śladu węglowego przez biznes." – kończy swoją wypowiedź Tomasz Głodowski, nowy dyrektor marketingu i sprzedaży.

Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Wielokrotny zdobywca nagród w obszarach jakości obsługi czy nowoczesnych technologii, aktywnie działa na rzecz budowania nowoczesnego i transparentnego rynku lendtech. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.