Większy wybór mobilnych rat od Tpay i Banku Pekao S.A.
Tpay i Bank Pekao S.A. poszerzają ofertę płatności ratalnych online. Internetowi sprzedawcy mogą wdrożyć w swoich e-sklepach zakupy na raty, wybierając z szerokiego wachlarza dostępnych opcji tę, która najlepiej zrealizuje potrzeby ich klientów. Nowo oferowane Raty Pekao sprawdzą się szczególnie w przypadku większych koszyków zakupowych, sięgających kilku tysięcy złotych.
Intuicyjna bramka płatnicza Tpay pozwala internautom na łatwą i szybką płatność za e-zakupy z możliwością skorzystania z atrakcyjnej oferty ratalnej Banku Pekao S.A. dostosowanej do urządzeń mobilnych, dosłownie “na wyciągnięcie smartfona”. Klient nie musi kontaktować się z pracownikiem banku, a po wypełnieniu krótkiego i przyjaznego wniosku decyzja kredytowa następuje nawet w kilka minut. Finansowanie w kwocie do 20 000 zł dostępne jest z dowolnego miejsca w dowolnym czasie, tzw. 24/7.
- Dane BIK pokazują, że rok do roku kredyty ratalne cały czas są na fali wzrostowej, a według prognoz wzrosty te będą kontynuowane również w 2023 r. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, sprzedawcy coraz chętniej uruchamiają w swoich sklepach płatności ratalne, tym samym umożliwiając klientom bezpieczne i wygodne zakupy, a my jako operator płatności wraz z Bankiem Pekao wspieramy ich w tym procesie od początku do końca – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
Wygodne zakupy i wygodna sprzedaż
Dzięki płatnościom ratalnym z Pekao internauci mają dostęp do finansowania zakupów z dowolnego miejsca w dowolnym czasie, tzw. 24/7. Oferta obejmuje finansowanie do 20 000 zł na jedynie oświadczenie o dochodach.
- Udostępnienie nowych ofert kredytowych „Raty z Żubrem” daje klientom nowe możliwości finansowania swoich zakupów. Nowe oferty pozwalają na zakup towarów w atrakcyjnych ratach za 0% do 10 miesięcy lub w niskich ratach w dłuższym okresie kredytowania aż do 50 miesięcy. Dzięki nim klient ma większą swobodę wyboru najlepszej dla siebie oferty kredytowej dopasowując koszyk zakupowy i koszty do swoich potrzeb. Dodatkowo klient może przeprocesować cały wniosek kredytowy nawet do 6 minut, a wiążącą decyzję kredytową może otrzymać poniżej 1 minuty od wysłania wniosku – mówi Marcin Mikołajczak, dyrektor Biura Sprzedaży Ratalnej i E-commerce, Bank Pekao S.A.
Sprzedawcy, decydując się na wprowadzenie w swoich e-sklepach Rat Pekao, mogą wybrać, która oferta będzie widoczna w bramce płatniczej. Dla koszyków zakupowych nieprzekraczających 1500 zł, lepszym wyborem będą “Raty 3 x 0%” oraz “Raty Pekao 1%”. Z kolei jeśli koszyki sięgają kilku tysięcy zł, lepiej sprawdzi się para „Raty do 10 x 0%" oraz "Raty 0,7%” (do 50 miesięcy), co pozwoli w pełni zoptymalizować wysokość konwersji i kosztów po stronie właściciela e-commerce’u. Proces kredytowy jest dostosowany do urządzeń mobilnych.
- Coraz więcej osób korzysta z usług finansowych w wersji mobilnej, dlatego od początku prac nad wprowadzeniem płatności ratalnych w bramce płatniczej Tpay przyświecała nam chęć dostarczenia na rynek wygodnych rat, adresujących potrzeby użytkowników bankujących m.in. za pomocą smartfonów - podsumowuje Dawid Cichy, Head of Sales w Tpay.
Tpay kompleksowo wspiera e-sprzedawców w procesie wprowadzania płatności ratalnych w ich sklepach, m.in. dając narzędzia i gotowe rozwiązania pomagające przyciągnąć zainteresowanie klientów, zwiększające liczbę i wartość koszyków zakupowych.
Raty Pekao to kolejne po PZU wdrożenie produktów online i dla e-commerce, które były zapowiadane przez Tpay i Pekao. Pod koniec 2020 r. spółki rozpoczęły historyczną współpracę.

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.