Większy wybór mobilnych rat od Tpay i Banku Pekao S.A.
Tpay i Bank Pekao S.A. poszerzają ofertę płatności ratalnych online. Internetowi sprzedawcy mogą wdrożyć w swoich e-sklepach zakupy na raty, wybierając z szerokiego wachlarza dostępnych opcji tę, która najlepiej zrealizuje potrzeby ich klientów. Nowo oferowane Raty Pekao sprawdzą się szczególnie w przypadku większych koszyków zakupowych, sięgających kilku tysięcy złotych.
Intuicyjna bramka płatnicza Tpay pozwala internautom na łatwą i szybką płatność za e-zakupy z możliwością skorzystania z atrakcyjnej oferty ratalnej Banku Pekao S.A. dostosowanej do urządzeń mobilnych, dosłownie “na wyciągnięcie smartfona”. Klient nie musi kontaktować się z pracownikiem banku, a po wypełnieniu krótkiego i przyjaznego wniosku decyzja kredytowa następuje nawet w kilka minut. Finansowanie w kwocie do 20 000 zł dostępne jest z dowolnego miejsca w dowolnym czasie, tzw. 24/7.
- Dane BIK pokazują, że rok do roku kredyty ratalne cały czas są na fali wzrostowej, a według prognoz wzrosty te będą kontynuowane również w 2023 r. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, sprzedawcy coraz chętniej uruchamiają w swoich sklepach płatności ratalne, tym samym umożliwiając klientom bezpieczne i wygodne zakupy, a my jako operator płatności wraz z Bankiem Pekao wspieramy ich w tym procesie od początku do końca – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
Wygodne zakupy i wygodna sprzedaż
Dzięki płatnościom ratalnym z Pekao internauci mają dostęp do finansowania zakupów z dowolnego miejsca w dowolnym czasie, tzw. 24/7. Oferta obejmuje finansowanie do 20 000 zł na jedynie oświadczenie o dochodach.
- Udostępnienie nowych ofert kredytowych „Raty z Żubrem” daje klientom nowe możliwości finansowania swoich zakupów. Nowe oferty pozwalają na zakup towarów w atrakcyjnych ratach za 0% do 10 miesięcy lub w niskich ratach w dłuższym okresie kredytowania aż do 50 miesięcy. Dzięki nim klient ma większą swobodę wyboru najlepszej dla siebie oferty kredytowej dopasowując koszyk zakupowy i koszty do swoich potrzeb. Dodatkowo klient może przeprocesować cały wniosek kredytowy nawet do 6 minut, a wiążącą decyzję kredytową może otrzymać poniżej 1 minuty od wysłania wniosku – mówi Marcin Mikołajczak, dyrektor Biura Sprzedaży Ratalnej i E-commerce, Bank Pekao S.A.
Sprzedawcy, decydując się na wprowadzenie w swoich e-sklepach Rat Pekao, mogą wybrać, która oferta będzie widoczna w bramce płatniczej. Dla koszyków zakupowych nieprzekraczających 1500 zł, lepszym wyborem będą “Raty 3 x 0%” oraz “Raty Pekao 1%”. Z kolei jeśli koszyki sięgają kilku tysięcy zł, lepiej sprawdzi się para „Raty do 10 x 0%" oraz "Raty 0,7%” (do 50 miesięcy), co pozwoli w pełni zoptymalizować wysokość konwersji i kosztów po stronie właściciela e-commerce’u. Proces kredytowy jest dostosowany do urządzeń mobilnych.
- Coraz więcej osób korzysta z usług finansowych w wersji mobilnej, dlatego od początku prac nad wprowadzeniem płatności ratalnych w bramce płatniczej Tpay przyświecała nam chęć dostarczenia na rynek wygodnych rat, adresujących potrzeby użytkowników bankujących m.in. za pomocą smartfonów - podsumowuje Dawid Cichy, Head of Sales w Tpay.
Tpay kompleksowo wspiera e-sprzedawców w procesie wprowadzania płatności ratalnych w ich sklepach, m.in. dając narzędzia i gotowe rozwiązania pomagające przyciągnąć zainteresowanie klientów, zwiększające liczbę i wartość koszyków zakupowych.
Raty Pekao to kolejne po PZU wdrożenie produktów online i dla e-commerce, które były zapowiadane przez Tpay i Pekao. Pod koniec 2020 r. spółki rozpoczęły historyczną współpracę.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.