Komunikaty PR

Złota Gwiazda Jakości Obsługi dla Smartney!

2023-05-29  |  12:45
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Podczas uroczystej gali fintech pożyczkowy Smartney został nagrodzony Złotą Gwiazdą Jakości Obsługi! To prawdopodobnie najważniejsza w Polsce nagroda tego typu, przyznawana na podstawie głosów samych konsumentów. Spośród ponad 40 000 tysięcy ocenianych przez nich firm, jedynie 40 otrzymało te zaszczytne wyróżnienia.

Gwiazda Jakości Obsługi to nagroda szczególna. Przyznawana firmom najprzyjaźniejszym w opinii konsumentów, na podstawie kilkuetapowej weryfikacji w ramach prowadzonego przez cały rok programu badawczego. To również najbardziej rozpoznawalna nagroda konsumencka w Polsce, kojarzona przez ponad 10 milionów Polaków. Badanie oparte jest na przejrzystej metodologii, a jego wyniki przedstawiane są na corocznej Gali Jakości Obsługi.

Nagrodę w imieniu spółki odbierała Elżbieta Kadulska, Service Center Director w Smartney. W jej opinii kluczem do rzetelnej i dobrej obsługi Klienta jest zrozumienie, w jaki sposób zmieniają się sami Konsumenci: „Smartney jest młodą i dynamiczną firmą pożyczkową. Na rynek wchodziliśmy niedawno, mogliśmy więc wykorzystać swoje wcześniejsze zawodowe doświadczenia by stworzyć zespół obsługi, z którym Klienci zawsze chcieli mieć do czynienia: profesjonalny, życzliwy, rozumiejący ich potrzeby i gotowy pomóc z każdym problemem. To szczególnie ważne, bo dzisiejszy Konsument jest osobą świadomą i wymagającą. Kluczowe w podejmowaniu decyzji zakupowej stają się dla niego jakość obsługi, to jak wyglądają procesy posprzedażowe oraz to, jak dobrą opinię ma na rynku wybrana przez niego firma. Dlatego z jednej strony patrzymy w moim zespole na KPI czy SLA – czyli wskaźniki pokazujące nam, na ile dobrze wypełniamy swoje zadania, ale z drugiej nigdy nie tracimy z oczu NPS – wskazującego nam, na ile chętnie nasi Klienci są gotowi, by polecać naszą firmę.”

We wszystkich trzech przypadkach Smartney ma się czym pochwalić. NPS utrzymujący się na poziomie 82% jest wartością praktycznie niespotykaną w sektorze finansowym. Łącznie ze średnią ocen w google na poziomie 4,7, wewnętrznymi badaniami opinii konsumentów oraz wynikami badania Polskiego Programu Jakości Obsługi pokazuje, że Klienci Smartney zadowoleni są nie tylko z produktów firmy, ale przede wszystkim z obsługi, z którą mają do czynienia. Mimo ponad 11 tysięcy miesięcznie odbieranych połączeń telefonicznych, aż 93% dzwoniących od razu jest w stanie połączyć się z infolinią. Również na wiadomości e-mail fintech odpowiada przeciętnie w ciągu jednego dnia roboczego. Czas, obok jakości obsługi jest bardzo ważny dla Klientów Smartney – 80% wniosków składanych jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych, a ich użytkownicy nie lubią niepotrzebnie czekać.

Elżbieta Kadulska wyjaśnia, że osiągnięcie tak dobrych wyników nie było łatwe: „Dziennie nasi specjaliści obsługują setki wiadomości i połączeń przychodzących. Wspieramy naszych Klientów już od momentu rejestracji w Smartney – wyjaśniając niejasności, odpowiadając na pytania czy realizując ich dyspozycje. Service Center obsługuje również 32 procesy posprzedażowe. Uważamy, że jeden scenariusz obsługi Klienta to przeżytek – w Smartney jesteśmy pod tym względem elastyczni, bo właśnie na elastyczność i spersonalizowane podejście liczy Klient. A słuchanie potrzeb Klientów jest w naszym firmowym DNA.”

W tegorocznej edycji wyróżniono 40 firm. Branżę finansową oprócz Smartney reprezentowały Bank Millenium, ING Bank Śląski i Santander Consumer Bank.

Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Wyróżnienie Złotą Gwiazdą Jakości Obsługi jest dla spółki potwierdzeniem serca i energii wkładanych w ciągłe doskonalenie procesów, oraz sprawianie, by korzystanie z finansów było jak najprostsze i najwygodniejsze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe
2024-07-04 | 17:30

73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań

Działania eko stają się coraz ważniejsze dla Polaków, a firmy stoją w coraz większym stopniu przed wyzwaniem związanym z raportowaniem niefinansowym (ESG),
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.