Firma Poly rozpoczyna kampanię „All Together”
Warszawa, Polska – 16 lutego 2022 r. – Firma Poly (NYSE: POLY) uruchamia kampanię „All Together”, która ma inspirować firmy do wyjścia poza ograniczenia przestrzeni fizycznej i umożliwienia zespołom współpracy, niezależnie od ich lokalizacji. Kampania będzie prowadzona na platformach cyfrowych oraz społecznościowych, aby podkreślić, że każda osoba w zespole może być wyraźnie widziana i słyszana.
W ramach kampanii Poly stworzy bibliotekę zasobów, w tym webinaria i infografiki, które pomogą liderom zespołów i działom IT przekształcić interakcje hybrydowe w bezproblemowe doświadczenia współpracy. Pierwszym z nich jest ebook „Meeting Equality - the Key to Your Hybrid Work Environment”, który przedstawia kroki, jakie organizacje powinny podjąć, aby sprostać wymaganiom związanym ze współczesnym miejscem pracy.
„W mgnieniu oka zmieniły się podstawy komunikacji biznesowej. Kiedyś codziennością były bezpośrednie spotkania i uściski dłoni, teraz zostały zastąpione światem wirtualnym” – powiedział John Goodwin, senior vice president, public affairs w firmie Poly. „Firma Poly zapewnia, że każdy może być częścią rozmowy, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca, przy zachowaniu całkowitej równości. Pomagamy firmom wymazać dystans we współpracy, nawet jeśli kontakt fizyczny nie jest obecnie możliwy oraz wzmocnić wymianę pomysłów do tego stopnia, że nikt nie zastanawia się już, czy były one przedstawione na ekranie, czy w Sali” – dodaje ekspert.
W miarę jak zmienia się świat i sposób pracy ludzi, technologia umożliwia wyrównanie szans i zapewnienia, że każdy może czuć się częścią rozmowy. Poly rozumie, że organizacje nie mogą sobie pozwolić na przegapienie momentu i dobrego pomysłu – dlatego też firma i jej partnerzy dostarczają technologię integracyjną, która zbliża ludzi do siebie dzięki wyjątkowemu sprzętowi, oprogramowaniu, usługom i analityce. Poprzez wykorzystanie inteligentnych funkcji, takich jak NoiseBlockAI i technologie Acoustic Fence, rozwiązania wideo i audio od Poly sprawiają, że udział e-spotkaniu jest intuicyjny i bezproblemowy.
Innowacyjne produkty i usługi firmy Poly płynnie współpracują w zakresie wideokonferencji opartych na chmurze, aby dostarczyć kompleksowe rozwiązania – takie, które oferują elastyczność i wybór. Urządzenia i usługi w dużym stopniu przyczyniają się do ewolucji pracy hybrydowej poprzez wdrażanie narzędzi, które umożliwią bardziej sprawiedliwe doświadczenia ze spotkań.
Więcej informacji na temat kampanii „All Together” można znaleźć na stronie: poly.com/alltogether

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.