Komunikaty PR

Firma Tarczyński świętuje jubileusz 30-lecia działalności

2021-02-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania png ( 4.16 MB )

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm – Tarczyński S.A. w lutym obchodzi swój jubileusz, dołączając do grona 30-latków. 26 lutego 1991 roku uruchomiona została oficjalnie produkcja wyrobów wędliniarskich, rozpoczynająca drogę w budowaniu silnego, rodzinnego przedsiębiorstwa. Po 30 latach portfolio produktowe tej innowacyjnej i nowoczesnej, polskiej marki tworzą wysokiej jakości wędliny, kabanosy, parówki oraz przekąski białkowe dystrybuowane do 30 krajów świata położonych na 3 kontynentach. 

Początki najpopularniejszej marki kabanosów w Polsce

Dokładnie 30 lat temu Elżbieta i Jacek Tarczyńscy – założyciele marki – zaczęli realizować swoje marzenie, rozpoczynając produkcję wyrobów mięsnych sygnowanych ich nazwiskiem.  

– Historia naszej firmy rozpoczęła się w 1991 roku, gdy żona namówiła mnie do zainwestowania w maszyny do przerobu mięsa. To dało początek intensywnej produkcji pierwszych produktów. Z biegiem czasu rozbudowywaliśmy portfolio, a co za tym idzie, całe przedsiębiorstwo. Już na samym początku założyliśmy, że liczy się nie ilość, a jakość, dlatego też skoncentrowaliśmy się na kabanosach, które w latach 90. uchodziły za produkt luksusowy – opowiada Jacek Tarczyński, prezes firmy. 

Marka Tarczyński szybko przechodziła przez kolejne etapy rozwoju. Od sklepu firmowego (1991), przez Zakład Przetwórstwa Mięsnego w Trzebnicy (1996-2006), do zaawansowanego technologicznie i rozbudowanego zakładu w Ujeźdźcu Małym, który od 2007 jest siedzibą firmy. W działalność rodzinnej firmy zaangażowani są nie tylko jej twórcy, ale również dwaj synowie – Tomasz i Dawid Tarczyńscy.

Strategia rozwoju i międzynarodowa ekspansja

Firma Tarczyński od początku postawiła na przekąski premium, co pozwoliło jej zdobywać polski rynek i stać się najpopularniejszą marką kabanosów w Polsce, z 78%* udziałem w tej kategorii. Marka stale poszukuje nowych segmentów rynku wprowadzając innowacyjne, pełnowartościowe produkty, tym samym realizując jej misję, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. 

Tylko w ostatnich latach na rynku pojawiło się wiele nowości: kolejne produkty linii Tarczyński Naturalnie wyróżniające się prostym, naturalnym składem, linia produktów dla osób aktywnych – Tarczyński Protein oraz suszone Chipsy Mięsne. Ostatnią nowością i jednocześnie wyrazem zmian w podejściu do rynku i konsumenta jest premiera linii Tarczyński Rośl-Inne – produktów na bazie roślin „Bez kęsa mięsa”.

Obecnie celem strategicznym firmy jest ekspansja zagraniczna i zdobycie pozycji światowego lidera w przekąskach białkowych. Firma już teraz posiada własne laboratorium, rozbudowany dział jakości oraz jeden z najbardziej nowoczesnych parków maszynowych w Europie.

*Tarczyński za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, segment kabanosów paczkowanych z wyłączeniem Marek Własnych sieci handlowych, okres skumulowany: styczeń-grudzień 2020.

Społeczne odpowiedzialność biznesu (CSR)

Firma Tarczyński od lat podejmuje wiele prospołecznych i proekologicznych działań, wiedząc, jak znaczący wpływ na nasze życie ma zrównoważony rozwój i odpowiedzialność za środowisko naturalne. W 2020 roku działania te zostały ujęte w zintegrowaną strategię społecznej odpowiedzialności biznesu TarczynskiLepiej.pl, powiązaną ściśle z ideą marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.