Agencja Grow z tytułem Best Quality Employer 2022
Grow
ul. Senatorska 2
00-075 Warszawa
paulina.piotrowska|agencjagrow.pl| |paulina.piotrowska|agencjagrow.pl
+ 48 790 526 226
https://agencjagrow.pl/
Agencja Grow – jako pierwsza agencja employerbrandingowa w Polsce – otrzymała prestiżowy tytuł Best Quality Employer 2022 przyznawany przez Certyfikację Krajową. Kapituła przyznaje nagrody firmom, które zapewniają stabilne warunki pracy oraz atrakcyjne środowisko pracy – poprzez oferowane inicjatywy propracownicze, politykę motywacyjną czy transparentną ścieżkę rozwoju.
„Jako agencja Grow na co dzień wspieramy dziesiątki najlepszych pracodawców na rynku, którzy chcą kształtować atrakcyjne miejsca pracy, tworzyć przyjazną kulturę organizacyjną, usprawniać komunikację wewnętrzną czy zwiększać zaangażowanie zatrudnionych. Nie możemy jednak zapomnieć, że Grow to również miejsce pracy. Chcemy przyciągać najlepszych na rynku specjalistów i dostarczać tym samym realną wartość naszym Klientom i Partnerom. Dlatego jako organizacja musimy także wykazywać najwyższą jakość i stosować profesjonalne standardy HR-owe. Począwszy od onboardingu, przez rekrutację, badania wewnętrzne, obszar motywacji, na działaniach rozwojowych kończąc. Tym bardziej cieszymy się, że Kapituła doceniła właśnie te działania, na które w ostatnich latach kładziemy szczególny nacisk” – komentuje Łukasz Jarota, Dyrektor Zarządzający w agencji Grow.
Wśród kryteriów certyfikacji, które umożliwiają przyznanie tytułu Best Employer 2022, znajdują się: poziom zatrudnienia i rotacji pracowników, formy zatrudnienia, rozwój kwalifikacji zawodowej pracowników i szkolenia, ścieżki kariery i awansu, warunki rekrutacji oraz zarządzanie kompetencjami. Kapituła Certyfikacji Krajowej ocenia zatem rozwój firmy w sposób holistyczny, biorąc pod uwagę różne wskaźniki.
Agencja Grow to jedna z czołowych agencji employerbrandingowych w Polsce, która od lat nie tylko realizuje strategie z tego obszaru, ale też edukuje marki, jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy. Swoimi sukcesami potwierdza, że employer branding to nie marketingowy slogan, a fundament pozwalający budować przewagę konkurencyjną.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.