Agencja Grow z tytułem Best Quality Employer 2022
Grow
ul. Senatorska 2
00-075 Warszawa
paulina.piotrowska|agencjagrow.pl| |paulina.piotrowska|agencjagrow.pl
+ 48 790 526 226
https://agencjagrow.pl/
Agencja Grow – jako pierwsza agencja employerbrandingowa w Polsce – otrzymała prestiżowy tytuł Best Quality Employer 2022 przyznawany przez Certyfikację Krajową. Kapituła przyznaje nagrody firmom, które zapewniają stabilne warunki pracy oraz atrakcyjne środowisko pracy – poprzez oferowane inicjatywy propracownicze, politykę motywacyjną czy transparentną ścieżkę rozwoju.
„Jako agencja Grow na co dzień wspieramy dziesiątki najlepszych pracodawców na rynku, którzy chcą kształtować atrakcyjne miejsca pracy, tworzyć przyjazną kulturę organizacyjną, usprawniać komunikację wewnętrzną czy zwiększać zaangażowanie zatrudnionych. Nie możemy jednak zapomnieć, że Grow to również miejsce pracy. Chcemy przyciągać najlepszych na rynku specjalistów i dostarczać tym samym realną wartość naszym Klientom i Partnerom. Dlatego jako organizacja musimy także wykazywać najwyższą jakość i stosować profesjonalne standardy HR-owe. Począwszy od onboardingu, przez rekrutację, badania wewnętrzne, obszar motywacji, na działaniach rozwojowych kończąc. Tym bardziej cieszymy się, że Kapituła doceniła właśnie te działania, na które w ostatnich latach kładziemy szczególny nacisk” – komentuje Łukasz Jarota, Dyrektor Zarządzający w agencji Grow.
Wśród kryteriów certyfikacji, które umożliwiają przyznanie tytułu Best Employer 2022, znajdują się: poziom zatrudnienia i rotacji pracowników, formy zatrudnienia, rozwój kwalifikacji zawodowej pracowników i szkolenia, ścieżki kariery i awansu, warunki rekrutacji oraz zarządzanie kompetencjami. Kapituła Certyfikacji Krajowej ocenia zatem rozwój firmy w sposób holistyczny, biorąc pod uwagę różne wskaźniki.
Agencja Grow to jedna z czołowych agencji employerbrandingowych w Polsce, która od lat nie tylko realizuje strategie z tego obszaru, ale też edukuje marki, jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy. Swoimi sukcesami potwierdza, że employer branding to nie marketingowy slogan, a fundament pozwalający budować przewagę konkurencyjną.
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.