Agencja Grow z tytułem Best Quality Employer 2022
Grow
ul. Senatorska 2
00-075 Warszawa
paulina.piotrowska|agencjagrow.pl| |paulina.piotrowska|agencjagrow.pl
+ 48 790 526 226
https://agencjagrow.pl/
Agencja Grow – jako pierwsza agencja employerbrandingowa w Polsce – otrzymała prestiżowy tytuł Best Quality Employer 2022 przyznawany przez Certyfikację Krajową. Kapituła przyznaje nagrody firmom, które zapewniają stabilne warunki pracy oraz atrakcyjne środowisko pracy – poprzez oferowane inicjatywy propracownicze, politykę motywacyjną czy transparentną ścieżkę rozwoju.
„Jako agencja Grow na co dzień wspieramy dziesiątki najlepszych pracodawców na rynku, którzy chcą kształtować atrakcyjne miejsca pracy, tworzyć przyjazną kulturę organizacyjną, usprawniać komunikację wewnętrzną czy zwiększać zaangażowanie zatrudnionych. Nie możemy jednak zapomnieć, że Grow to również miejsce pracy. Chcemy przyciągać najlepszych na rynku specjalistów i dostarczać tym samym realną wartość naszym Klientom i Partnerom. Dlatego jako organizacja musimy także wykazywać najwyższą jakość i stosować profesjonalne standardy HR-owe. Począwszy od onboardingu, przez rekrutację, badania wewnętrzne, obszar motywacji, na działaniach rozwojowych kończąc. Tym bardziej cieszymy się, że Kapituła doceniła właśnie te działania, na które w ostatnich latach kładziemy szczególny nacisk” – komentuje Łukasz Jarota, Dyrektor Zarządzający w agencji Grow.
Wśród kryteriów certyfikacji, które umożliwiają przyznanie tytułu Best Employer 2022, znajdują się: poziom zatrudnienia i rotacji pracowników, formy zatrudnienia, rozwój kwalifikacji zawodowej pracowników i szkolenia, ścieżki kariery i awansu, warunki rekrutacji oraz zarządzanie kompetencjami. Kapituła Certyfikacji Krajowej ocenia zatem rozwój firmy w sposób holistyczny, biorąc pod uwagę różne wskaźniki.
Agencja Grow to jedna z czołowych agencji employerbrandingowych w Polsce, która od lat nie tylko realizuje strategie z tego obszaru, ale też edukuje marki, jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy. Swoimi sukcesami potwierdza, że employer branding to nie marketingowy slogan, a fundament pozwalający budować przewagę konkurencyjną.

Innowacyjne rozwiązania Ceramiki Paradyż na Cersaie w Bolonii

Ponad 100 sklepów w 11 lat - ekspansja Maxi Zoo w Polsce

100 lat Ecolab na świecie i 30 w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Konsument

Dietetycy zalecają włączenie margaryny do codziennego menu jako element profilaktyki zdrowotnej. Zastąpienie nią masła może znacząco obniżyć spożycie tłuszczów nasyconych
Tłuszcze są niezbędnym składnikiem odżywczym, bo dostarczają potrzebnej energii i pomagają wchłaniać witaminy A, D i E. W diecie ważna jest jednak nie tyle sama ilość, co jakość spożywanego tłuszczu. Zastąpienie nasyconych kwasów tłuszczowych wielo- i jednonienasyconymi znacząco zmniejsza więc ryzyko zaburzeń lipidowych czy rozwoju miażdżycy, prowadzących do problemów z sercem. Dlatego dietetycy zachęcają, by stosować margaryny, które pozwalają ograniczyć spożycie tłuszczów nasyconych nawet o połowę.
Handel
Zmiany klimatyczne stanowią zagrożenie dla rolnictwa i bezpieczeństwa żywnościowego. Dla niektórych grup żywność może stać się zbyt droga

Coraz rzadsze i obfitsze opady oraz ekstremalne zjawiska pogodowe zagrażają uprawom i infrastrukturze rolnej. Wymaga to od rolników stosowania nowych metod walki np. z gradem czy opadaniem wód, ale także dostosowania się do wymogów unijnych nakierowanych na walkę ze zmianami klimatu. Obydwa kierunki działania, jak podkreślają eksperci i rolnicy, powinny być wspierane przez rząd. Mimo zagrożeń w Polsce żywności w krótkim terminie nie zabraknie, ale może ona podrożeć i dla najuboższych grup stać się niedostępna ekonomicznie.
Prawo
Negatywne nastroje wśród polskich przedsiębiorców. W firmach skończyły się rezerwy na inwestycje

Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w niekorzystnym otoczeniu rynkowym i w warunkach dużej niepewności. To zaś przekłada się na negatywne nastroje i mniejszą skłonność do inwestycji. Z uwagi na planowane podwyżki płacy minimalnej w nadchodzących miesiącach polskie firmy czekają dodatkowe wyzwania związane ze wzrostem kosztów pracowniczych. – Poza tym brak rzetelnych prognoz, brak przewidywalności i stabilności gospodarczej utrudnia planowanie dalszej działalności, obliczanie rentowności, płynności i podejmowanie na tej podstawie jakichkolwiek decyzji biznesowych – zwraca uwagę prezes Business Centre Club Jacek Goliszewski.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.