Agrii Polska klientem agencji N42
Agrii Polska wybrała agencję N42 jako partnera do prowadzenia działań z zakresu public relations. Agencja N42 będzie odpowiedzialna za komunikację medialną oraz tworzenie treści komunikacyjnych dla firmy Agrii Polska, lidera w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości materiału siewnego, nawozów posypowych, nawozów dolistnych, środków ochrony roślin oraz handlu zbożem.
Zespół N42 podejmie się opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla jednego z brandów z portfolio Agrii Polska, rozpoczynając tym samym współpracę z klientem.
Agrii Polska, jeden z największych producentów w branży agro w Polsce, obchodzi w tym roku swoje 27-lecie istnienia. Firma wspiera rolników na wszystkich etapach ich działalności, oferując fachowe doradztwo i wysokiej jakości produkty. To osiągnięcie jest rezultatem kompleksowej, eksperckiej wiedzy, którą firma zdobywa dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój, oraz podnoszeniu kompetencji swojego zespołu, który liczy już ponad 300 osób.
W ramach współpracy z Agrii Polska, agencja N42 planuje nie tylko skoncentrować się na komunikacji z mediami, ale także dostarczyć wartościowy content komunikacyjny. Magdalena Kamińska oraz Łukasz Rogowski z Działu Komunikacji Produktowej, pod nadzorem Macieja Sztupek, będą kierować działaniami dla klienta. Kreacją graficzną zajmie się Daria Hnat, doświadczony Senior Graphic Designer.
N42 to 27-osoowa agencja strategicznego doradztwa komunikacyjnego, obecna na polskim rynku od 18 lat. Zespół Agencji składa się z doświadczonych ekspertów, którzy współpracują z klientami w obszarze prowadzenia kompleksowych działań komunikacyjnych. Centrala firmy znajduje się w Warszawie, a oddział w Bydgoszczy.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.