Komunikaty PR

Agrii Polska klientem agencji N42

2024-01-19  |  12:00
Biuro prasowe

Agrii Polska wybrała agencję N42 jako partnera do prowadzenia działań z zakresu public relations. Agencja N42 będzie odpowiedzialna za komunikację medialną oraz tworzenie treści komunikacyjnych dla firmy Agrii Polska, lidera w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości materiału siewnego, nawozów posypowych, nawozów dolistnych, środków ochrony roślin oraz handlu zbożem.

Zespół N42 podejmie się opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla jednego z brandów z portfolio Agrii Polska, rozpoczynając tym samym współpracę z klientem.

Agrii Polska, jeden z największych producentów w branży agro w Polsce, obchodzi w tym roku swoje 27-lecie istnienia. Firma wspiera rolników na wszystkich etapach ich działalności, oferując fachowe doradztwo i wysokiej jakości produkty. To osiągnięcie jest rezultatem kompleksowej, eksperckiej wiedzy, którą firma zdobywa dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój, oraz podnoszeniu kompetencji swojego zespołu, który liczy już ponad 300 osób.

W ramach współpracy z Agrii Polska, agencja N42 planuje nie tylko skoncentrować się na komunikacji z mediami, ale także dostarczyć wartościowy content komunikacyjny. Magdalena Kamińska oraz Łukasz Rogowski z Działu Komunikacji Produktowej, pod nadzorem Macieja Sztupek, będą kierować działaniami dla klienta. Kreacją graficzną zajmie się Daria Hnat, doświadczony Senior Graphic Designer.

N42 to 27-osoowa agencja strategicznego doradztwa komunikacyjnego, obecna na polskim rynku od 18 lat. Zespół Agencji składa się z doświadczonych ekspertów, którzy współpracują z klientami w obszarze prowadzenia kompleksowych działań komunikacyjnych. Centrala firmy znajduje się w Warszawie, a oddział w Bydgoszczy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.