Agrii Polska klientem agencji N42
Agrii Polska wybrała agencję N42 jako partnera do prowadzenia działań z zakresu public relations. Agencja N42 będzie odpowiedzialna za komunikację medialną oraz tworzenie treści komunikacyjnych dla firmy Agrii Polska, lidera w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości materiału siewnego, nawozów posypowych, nawozów dolistnych, środków ochrony roślin oraz handlu zbożem.
Zespół N42 podejmie się opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla jednego z brandów z portfolio Agrii Polska, rozpoczynając tym samym współpracę z klientem.
Agrii Polska, jeden z największych producentów w branży agro w Polsce, obchodzi w tym roku swoje 27-lecie istnienia. Firma wspiera rolników na wszystkich etapach ich działalności, oferując fachowe doradztwo i wysokiej jakości produkty. To osiągnięcie jest rezultatem kompleksowej, eksperckiej wiedzy, którą firma zdobywa dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój, oraz podnoszeniu kompetencji swojego zespołu, który liczy już ponad 300 osób.
W ramach współpracy z Agrii Polska, agencja N42 planuje nie tylko skoncentrować się na komunikacji z mediami, ale także dostarczyć wartościowy content komunikacyjny. Magdalena Kamińska oraz Łukasz Rogowski z Działu Komunikacji Produktowej, pod nadzorem Macieja Sztupek, będą kierować działaniami dla klienta. Kreacją graficzną zajmie się Daria Hnat, doświadczony Senior Graphic Designer.
N42 to 27-osoowa agencja strategicznego doradztwa komunikacyjnego, obecna na polskim rynku od 18 lat. Zespół Agencji składa się z doświadczonych ekspertów, którzy współpracują z klientami w obszarze prowadzenia kompleksowych działań komunikacyjnych. Centrala firmy znajduje się w Warszawie, a oddział w Bydgoszczy.
![Badania Jabra ujawniają wpływ dźwięków na wydajność i ogólną atmosferę w biurze Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_185942762,w_260,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Badania Jabra ujawniają wpływ dźwięków na wydajność i ogólną atmosferę w biurze
![Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_157742598,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kontri świętuje 18 lat sukcesów w e-commerce
![Zbiorniki magazynowe dla rolnictwa. Kiedy warto o nich pomyśleć?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_902274367,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zbiorniki magazynowe dla rolnictwa. Kiedy warto o nich pomyśleć?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.