Agrii Polska klientem agencji N42
Agrii Polska wybrała agencję N42 jako partnera do prowadzenia działań z zakresu public relations. Agencja N42 będzie odpowiedzialna za komunikację medialną oraz tworzenie treści komunikacyjnych dla firmy Agrii Polska, lidera w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości materiału siewnego, nawozów posypowych, nawozów dolistnych, środków ochrony roślin oraz handlu zbożem.
Zespół N42 podejmie się opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla jednego z brandów z portfolio Agrii Polska, rozpoczynając tym samym współpracę z klientem.
Agrii Polska, jeden z największych producentów w branży agro w Polsce, obchodzi w tym roku swoje 27-lecie istnienia. Firma wspiera rolników na wszystkich etapach ich działalności, oferując fachowe doradztwo i wysokiej jakości produkty. To osiągnięcie jest rezultatem kompleksowej, eksperckiej wiedzy, którą firma zdobywa dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój, oraz podnoszeniu kompetencji swojego zespołu, który liczy już ponad 300 osób.
W ramach współpracy z Agrii Polska, agencja N42 planuje nie tylko skoncentrować się na komunikacji z mediami, ale także dostarczyć wartościowy content komunikacyjny. Magdalena Kamińska oraz Łukasz Rogowski z Działu Komunikacji Produktowej, pod nadzorem Macieja Sztupek, będą kierować działaniami dla klienta. Kreacją graficzną zajmie się Daria Hnat, doświadczony Senior Graphic Designer.
N42 to 27-osoowa agencja strategicznego doradztwa komunikacyjnego, obecna na polskim rynku od 18 lat. Zespół Agencji składa się z doświadczonych ekspertów, którzy współpracują z klientami w obszarze prowadzenia kompleksowych działań komunikacyjnych. Centrala firmy znajduje się w Warszawie, a oddział w Bydgoszczy.
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci
Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.
Infrastruktura
Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii
Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.