AWILUX nagrodzony prestiżową American Market Export Windoor Award
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Firma AWILUX Polska została wyróżniona prestiżową nagrodą American Market Export Windoor Award, która podkreśla jej sukcesy na jednym z najbardziej wymagających rynków świata – w Stanach Zjednoczonych. To uznanie dla polskich przedsiębiorstw, które dzięki nowoczesnym technologiom, doskonałej jakości i innowacyjnym rozwiązaniom zdobywają uznanie na arenie międzynarodowej.
Wyjątkowe osiągnięcia na rynku amerykańskim
Nagroda została wręczona podczas 1. Forum Eksporterów Stolarki, organizowanym przez inicjatywę promującą najlepsze polskie firmy w branży okiennej - Stolarkę VIP. Celem programu American Market Export Windoor Award jest wyróżnienie przedsiębiorstw wykazujących się nie tylko dynamicznym rozwojem eksportu, ale także skutecznym dostosowywaniem swoich produktów do wymagań amerykańskich klientów. Wiąże się to z dbaniem o jakość, design oraz innowacyjność oferowanych technologii.
– Firmy te zostały docenione za rozwój eksportu, wprowadzanie zaawansowanych technologii, energooszczędnych rozwiązań oraz niezawodność produktów, które zdobywają uznanie na wymagającym rynku USA. Dzięki swoim działaniom, polskie przedsiębiorstwa skutecznie promują rodzimą jakość i technologie za granicą – podkreśla Grzegorz Cendrowski, prezes Stolarka VIP.
Rynek amerykański znany jest z niezwykle wysokich standardów dotyczących technologii, ekologii i bezpieczeństwa. Klienci w USA stawiają na produkty, które spełniają surowe normy energooszczędności, trwałości oraz wzornictwa, a także na te, które oferują zaawansowane rozwiązania technologiczne. AWILUX doskonale odpowiedział na te potrzeby, zdobywając zaufanie zarówno konsumentów, jak i specjalistów z branży.
Lata doświadczenia oraz dążenia do perfekcji
AWILUX, znany z dostarczania rozwiązań stolarki okiennej na rynki niemieckojęzyczne – Niemiec, Austrii, Szwajcarii, a także krajów Beneluksu, z powodzeniem rozwija swoją działalność na rynku amerykańskim. Produkty firmy znalazły zastosowanie w prestiżowych projektach mieszkaniowych oraz komercyjnych, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów. AWILUX stawia na nowoczesność i innowacje, integrując rozwiązania technologiczne z najwyższymi standardami ekologicznymi i energooszczędnymi, które wpisują się w potrzeby współczesnego świata.
- Nasza reputacja opiera się na latach doświadczenia oraz nieustannego dążenia do perfekcji. Dostarczamy naszym klientom unikalne i trwałe rozwiązania stolarki okiennej do ich wymarzonych domów nie tylko w całej Europie, ale także w Ameryce Północnej – mówi Anna Szyrmer, dyrektorka handlowa w AWILUX.
Podkreśla ona także, że nagroda American Market Export Windoor Award to symbol uznania dla firmy za dynamiczny rozwój, innowacyjność oraz niezawodność:
- Oferowane przez nas produkty cieszą się zaufaniem na wielu wymagających rynkach. Zdobyliśmy silną pozycję dzięki inwestycjom w najnowocześniejsze technologie oraz dbałości o każdy detal rozwiązań. To dla nas ogromny zaszczyt, że nasza praca doceniana jest w obliczu tak dużej konkurencji – dodaje Anna Szyrmer z AWILUX.
Przyszłość i dalsza ekspansja
Zarówno na rynku amerykańskim, jak i w Europie, AWILUX kontynuuje rozwój i inwestycje w innowacyjne rozwiązania. Firma dostrzega potencjał w dalszej ekspansji na rynku kanadyjskim, irlandzkim oraz brytyjskim. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, a także elastyczności i umiejętności dostosowania się do zmieniających się wymagań klientów, AWILUX nieustannie podnosi poprzeczkę w swojej branży.
- Państwa sukcesy na rynku międzynarodowym, w tym szczególnie na wymagającym rynku amerykańskim, są dowodem na wysoką jakość oferowanych przez Państwa produktów oraz innowacyjne podejście do biznesu. Życzymy dalszych sukcesów i dynamicznego rozwoju na arenie międzynarodowej – podsumowują przedstawiciele Stolarka VIP.
Zdobycie American Market Export Windoor Award przez AWILUX Polska to wyraźny sygnał, że polskie przedsiębiorstwa z branży stolarki okiennej są w stanie konkurować z najlepszymi na światowych rynkach. Firma AWILUX, dzięki niezrównanej jakości, zaawansowanym technologiom i ciągłej ekspansji, wyznacza nowe standardy w branży, będąc inspiracją dla innych rodzimych producentów dążących do sukcesu na arenie międzynarodowej.
Dodatkowe informacje o firmie AWILUX:
AWILUX Polska oferuje najnowocześniejsze rozwiązania okienno-drzwiowe do domów i budynków użyteczności publicznej. Firma działa na rynku od 2006 roku, opierając swoją produkcję o niemiecką technologię firmy Schüco. Oznacza to solidność, rygorystyczne przestrzeganie najwyższych standardów technicznych i dokładność wykonania. Dużą wagę przywiązuje do terminowości i sprawnego realizowania zleceń, co zapewniają nowoczesne i zautomatyzowane linie produkcyjne, a także wysoko wykwalifikowany zespół pracowników. Celem AWILUX Polska jest promocja rozwiązań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa i energooszczędności oraz stosowanie systemów uwzględniających również specjalne potrzeby np.: dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych. AWILUX Polska działa z powodzeniem w Polsce i Niemczech. Na rynku polskim firma buduje sieć salonów firmowych. Wszyscy partnerzy biorą udział w regularnym procesie szkoleń z systemów Schüco oraz nowoczesnych technik montażu. Dzięki temu AWILUX dąży do tego, by pozostać ważnym i rzetelnym partnerem w realizacjach planów i inwestycji przez wiele następnych lat.
BIM DAYS 2024 | Cyfrowe szanse – o cyfryzacji budownictwa już od 10 lat
Dynamiczny wzrost Envirly. Nowi klienci i ekspansja na zagraniczne rynki
KURSORY ROKU 2024 – Ruszył plebiscyt dla ekspertów i ekspertek!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.