Komunikaty PR

Bookero wkracza na brazylijski rynek po sukcesie w akceleratorze Brasilesia

2023-11-28  |  08:00
Biuro prasowe

Bookero szykuje ekspansję na brazylijskim rynku. Start-up został wybrany do  kolejnego etapu akceleratora Brasilesia. Firma otrzyma wsparcie, dzięki któremu z jej systemu rezerwacji online będą mogli skorzystać przedsiębiorcy nie tylko w Polsce, ale również w Brazylii.

 

- Brazylia to jeden z największych rynków konsumenckich na świecie. Ekspansja tam to ogromna szansa na dotarcie z naszym systemem rezerwacji do milionów tamtejszych użytkowników – mówi Paweł Nowakowski. Założyciel i CEO Bookero liczy na pójście śladem innych start-upów z Polski, które podbiły brazylijski rynek. Planet Heroes, platforma crowdfundingowa dedykowana działaniom proekologicznym współpracuje z Limpa Brasil – największym brazylijskim NGO zrzeszającym aż 600 tys. wolontariuszy. Z kolei popularna w Polsce aplikacja znanylekarz.pl funkcjonuje tam pod nazwą Doctoralia i jest co miesiąc odwiedzana przez 18 milionów Brazylijczyków.

 

Brazylia  szansą dla polskich start-upów na globalny sukces

Powtórzyć te sukcesy chcą start-upy, które zgłosiły się do akceleratora Brasilesia. To inicjatywa stworzona i prowadzona przez organizacje biznesowe i edukacyjne z Polski i Brazylii. Jej celem jest dostarczanie wsparcia i narzędzi start-upom z obu krajów, aby ułatwić im ekspansję za oceanem. Wśród polskich firm, które zostały wyselekcjonowane do kolejnego  etapu akceleratora, jest właśnie Bookero.

 

Każda z nich weźmie udział w 3-miesięcznym programie szkoleniowym złożonym z warsztatów w takich tematach jak: budowanie skalowalnych międzynarodowych start-upów, odkrywanie nowych rynków i klientów oraz pozyskiwanie kapitału od funduszy VC. Dodatkowo, wyróżnione start-upy będą mogły skonsultować swoje rozwiązania z mentorami podczas sesji indywidualnych. Ostatnim etapem jest prezentacja wszystkich start-upów przed polskimii i brazylijskimi inwestorami podczas Demo-Day. Na zwycięzców czeka soft landing oraz wsparcie we wszystkich aspektach związanych z ekspansją na rynki zagraniczne.

 

Bookero rewolucjonizuje rezerwacje online

Bookero to jeden z dwóch polskich produktów w segmencie rezerwacji online zintegrowanych z popularną funkcją Zarezerwuj z Google. Za pomocą dodatkowego niebieskiego przycisku „zarezerwuj" na wizytówkach wyświetlanych na Mapach i w Wyszukiwarce Google użytkownicy otrzymają dostęp do oferowanych usług i ich cen. Start-up pochwalił się też niedawno wyraźnymi wzrostami. W porównaniu z ubiegłym rokiem przychody firmy zwiększyły się o 27 proc., liczba użytkowników o 38 proc., a liczba rezerwacji o 58 proc., dochodząc do 250 tys. miesięcznie.

 

Bookero zaangażowało się również w działania charytatywne, pomagając w koordynacji działań wolontariuszy w okresie wojny na Ukrainie. Start-up wspiera Centrum Służby Rodzinie w Łodzi w organizacji porad psychologicznych, prawnych i dyżurów specjalistów. Firma angażuje się też w pomoc schroniskom dla zwierząt, udostępniając bezpłatnie swój system do rezerwacji online.  

fot. oLIVE media/Bookero

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.