Komunikaty PR

Castorama wyróżniona tytułem „Pracodawca Godny Zaufania”

2020-11-16  |  01:00
Biuro prasowe

„Pracodawca Godny Zaufania” to trwająca od 2009 roku inicjatywa, której celem jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej polityki pracowniczej i socjalnej. W tym roku w gronie laureatów znalazła się Castorama, zdobywając nagrodę w kategorii Motywacja. Wyróżnienie jest potwierdzeniem szczególnych działań firmy w zakresie relacji z pracownikami.

Konkurs jest organizowany przez Krajową Izbę Gospodarczą i Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, organizacje pozarządowe i uczelnie. Nagrody „Pracodawca Godny Zaufania” przyznawane są w następujących kategoriach: programy stażowe, wolontariat, motywacja, edukacja, zdrowie, bezpieczeństwo oraz firma przyjazna niepełnosprawnym. Kapituła konkursu oddaje głosy na zgłoszone firmy, wygrywa ta, która zbierze największa liczbę głosów – oddzielnie w każdej kategorii.

- Castorama Polska od lat realizuje programy skierowane do pracowników. Oprócz szerokiej oferty benefitów pozapłacowych, możliwości relacji wolontariatu pracowniczego czy premii w myśl zasady dzielenia się zyskami, wierzymy, że najlepszą formą motywacji jest zapewnienie ciągłego rozwoju w ramach organizacji. Otrzymana nagroda jest dla nas potwierdzeniem, że realizowane przez nas dwa projekty: Szkoła Liderów i Szkoła Kapitańska, są ważnym elementem rozwoju naszych pracowników – podkreślił Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. personalnych i odpowiedzialności społecznej Z Castorama Polska.

Szkoła Kapitańska jest rocznym programem rozwijającym kompetencje menedżerskie, skierowanym do pracowników sklepów Castorama Polska. W czasie trwania programu uczestnicy pracują nad rozwojem swoich kompetencji i umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem/sektorem/działem pod okiem mentora, a także realizują specjalnie przygotowany pakiet szkoleń i rozmów indywidualnych z trenerem. Dodatkowo w ramach Szkoły Kapitańskiej została uruchomiona ścieżka Specjalisty ds. Personalnych. W ramach tego programu przeprowadzonych zostanie łącznie około 20 tysięcy godzin szkoleniowych. Obecnie udział w programie bierze trzystu pracowników, wyłonionych w procesie otwartej rekrutacji.  

Szkoła Liderów kierowana jest do kandydatów wewnętrznych: Kierowników Działów/Sektorów i do kandydatów zewnętrznych, którzy w przyszłości obejmą stanowiska dyrektorskie w sklepach w całej Polsce. Program obejmuje specjalnie przygotowany tok nauki rozwoju, w skład którego wchodzi zarówno praca z doświadczonym mentorem, jak i szkolenia.

- Celem obu programów jest kształtowanie nowych liderów, dla których efektywność pracy i wyniki biznesowe są wypadkową tego w jaki sposób zarządzają swoim zespołem, czy prowadzą z pracownikami regularne rozmowy, rozwijają ich wiedzę i umiejętności. Programy budują świadomość zmiany z lidera procesów na lidera ludzi – dodaje Agnieszka Fajbusiewicz, dyrektor ds. szkoleń i rozwoju w Castorama Polska.

Catorama zatrudnia obecnie ponad 12 000 osób, a inwestycja w ich rozwój to jeden z filarów polityki wzajemnej lojalności i długoletniej współpracy na linii pracodawca - pracownik. Dzięki prowadzonym projektom Castorama zyskuje zmotywowanych i zaangażowanych pracowników, a kształtowanie kadry menadżerskiej z osób posiadających duże doświadczenie w ramach organizacji, ma przełożenie na lepsze zrozumienie potrzeb i specyfiki firmy. Efektem długofalowej polityki firmy jest wysoki odsetek awansów wewnętrznych a także długoletni staż pracowników. To wyjątkowe na rynku osiągnięcie i potwierdzenie prawdziwej wartości dobrej relacji pracowników i pracodawcy. Zaproszenie do rozwoju jest kierowane nieustannie do wszystkich pracowników, bez względu na ich wiek, płeć czy staż pracy – najważniejsza jest chęć rozwoju i motywacja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.