Cztery kolekcje Ceramiki Paradyż z nominacjami w konkursie Perły Ceramiki UE
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Zakończyła się II edycja plebiscytu Perły Ceramiki UE 2020. Nominacje jury do tytułów Perła Ceramiki UE 2020, Perła Ceramiki Dystrybutorów 2020 oraz Perła Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2020 otrzymały cztery kolekcje Ceramiki Paradyż. Wśród nich nie zabrakło najnowszych wdrożeń polskiego producenta – płytek z setu Home of Concrete.
Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych oraz firmę CAD Projekt K&A. Celem konkursu jest promowanie płytek ceramicznych, które wyróżniają się wzornictwem i jakością, ale także uhonorowanie zespołów zaangażowanych w ich projektowanie. W tej edycji aż cztery kolekcje Ceramiki Paradyż zdobyły uznanie jury i znalazły się w gronie nominowanych: Wildland, Craftland, Moondust w klasie standard oraz Granddust w klasie premium.
Płytki z kolekcji Wildland zachwyciły jury idealnie odzwierciedlonym wzorem drewna dębowego z wyraźnie uwidocznionymi słojami oraz sękami, które do złudzenia przypominają naturalne tworzywo. Dodatkowym atutem, na który zwrócono uwagę, jest modna obecnie dekoracja z wzorem chevron wchodząca w skład kolekcji. Kolejna propozycja Ceramiki Paradyż – Craftland, została odebrana jako stonowana i pełna elegancji kolekcja, która podkreśli spokojny i subtelny nastrój wnętrza. Zdaniem jury jej dodatkowym atutem jest możliwość zastosowania płytek na zewnątrz budynków, co pozwala na stworzenie spójnej aranżacji z wnętrzem.
Uznanie jury oraz nominację do konkursu zdobyły także ostatnie nowości produktowe polskiego producenta. Są to kolekcje Moondust oraz Granddust z setu Home of Concrete, które stanowią nową odsłonę cieszącego się od kilku sezonów betonu. Moondust to nowoczesne płytki inspirowane kosmosem oraz powracającym do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Jak przyznają jurorzy: Kolekcja doskonale wpisuje się w aktualne trendy wnętrzarskie. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, industrialnym stylu. Z kolei Granddust to ekspresyjna kolekcja, oparta o wszystkie odcienie szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Jury wyróżniło kolekcję za ciekawą kolorystykę i format.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.