Komunikaty PR

Cztery kolekcje Ceramiki Paradyż z nominacjami w konkursie Perły Ceramiki UE

2020-10-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.48 MB )

Zakończyła się II edycja plebiscytu Perły Ceramiki UE 2020. Nominacje jury do tytułów Perła Ceramiki UE 2020, Perła Ceramiki Dystrybutorów 2020 oraz Perła Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2020 otrzymały cztery kolekcje Ceramiki Paradyż. Wśród nich nie zabrakło najnowszych wdrożeń polskiego producenta – płytek z setu Home of Concrete.

 

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych oraz firmę CAD Projekt K&A. Celem konkursu jest promowanie płytek ceramicznych, które wyróżniają się wzornictwem i jakością, ale także uhonorowanie zespołów zaangażowanych w ich projektowanie. W tej edycji aż cztery kolekcje Ceramiki Paradyż zdobyły uznanie jury i znalazły się w gronie nominowanych: Wildland, Craftland, Moondust w klasie standard oraz Granddust w klasie premium.

 

Płytki z kolekcji Wildland zachwyciły jury idealnie odzwierciedlonym wzorem drewna dębowego z wyraźnie uwidocznionymi słojami oraz sękami, które do złudzenia przypominają naturalne tworzywo. Dodatkowym atutem, na który zwrócono uwagę, jest modna obecnie dekoracja z wzorem chevron wchodząca w skład kolekcji. Kolejna propozycja Ceramiki Paradyż – Craftland, została odebrana jako stonowana i pełna elegancji kolekcja, która podkreśli spokojny i subtelny nastrój wnętrza. Zdaniem jury jej dodatkowym atutem jest możliwość zastosowania płytek na zewnątrz budynków, co pozwala na stworzenie spójnej aranżacji z wnętrzem.

 

Uznanie jury oraz nominację do konkursu zdobyły także ostatnie nowości produktowe polskiego producenta. Są to kolekcje Moondust oraz Granddust z setu Home of Concrete, które stanowią nową odsłonę cieszącego się od kilku sezonów betonu. Moondust to nowoczesne płytki inspirowane kosmosem oraz powracającym do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Jak przyznają jurorzy: Kolekcja doskonale wpisuje się w aktualne trendy wnętrzarskie. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, industrialnym stylu. Z kolei Granddust to ekspresyjna kolekcja, oparta o wszystkie odcienie szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Jury wyróżniło kolekcję za ciekawą kolorystykę i format.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.